The Volskwagen recorded 6:05.336 at the Nurburgring!

Πες μας ότι τα electric cars σου είναι αδιάφορα. Πες μας ότι δεν μπορείς χωρίς τα screaming of βενζινοκίνητων turbo. Πες μας ότι “ξενερώνουν” την αυτοκίνηση. Και, όσο τα λες αυτά, παρακολούθησε το φοβερό και τρομερό Volkswagen ID-R να εξευτελίζει ό,τι κινείται στο Nurburgring.
Το ηλεκτρικό, απόδοσης 680 ίππων μοντέλο της γερμανικής μάρκας, με τον Romain Dumas στο τιμόνι του, πέτυχε ένα εντυπωσιακό 6:05.336 στην “Πράσινη Κόλαση”, διατηρώντας μια μέση ταχύτητα 206,96 χ.α.ω. Έτσι, σπάει το ρεκόρ του γρηγορότερου ηλεκτρικού αυτοκινήτου που έχει γυρίσει το Ring. Και όχι μόνο.
Έτσι ξαφνικά και έτσι… σιωπηλά, επιτέθηκε στην Πράσινη Κόλαση και πήρε όποιο σκαλπ βρήκε μπροστά του. Αρκεί να σκεφτείς ότι η σημερινή “βασίλισσα” -των road legal- του Ring είναι η Lamborghini Aventador SVJ, με γύρο στα 6:44, ακολουθούμενη από την Porsche GT2 RS που ολοκλήρωσε τον γύρο μόλις δύο δευτερόλεπτα πιο αργά. Οι δύο Γερμανίδες έσπασαν σχετικά πρόσφατα το ρεκόρ του NIO EP9 (6:45.9), το οποίο με τη σειρά του είχε σπάσει το 6:48 που κρατούσε από το 2009 το Radical SR8LM.
Πάμε ξανά για όποιον δεν τον χώνεψε: Το VW ID-R γύρισε το Nurburgring σχεδόν κατά 40 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από την Aventador SVJ και κατέστρεψε μέχρι και το θρυλικό ρεκόρ του Stefan Bellof with the Porsche 956 (6:11.13).
Παρόλα αυτά, δεν κατάφερε καν να πλησιάσει το εντυπωσιακότατο 5:19.5 που έγραψε το 2018 η Porsche 919 Evo Le Mans Prototype – οπότε μπορεί να πει κανείς ότι ακόμα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης “αντιστέκονται” πριν δώσουν τα σκήπτρα του γρηγορότερου σε κάποιο ηλεκτρικό. 

Το ρεκόρ του ID-R έρχεται να προστεθεί σε αυτό που είχε κάνει το ίδιο αυτοκίνητο (με διαφορετικό configuration) στο Pikes Peak το 2018, γράφοντας 7:57 για την ανάβαση .

George Karagiannis

Recent Posts

Fia to European politicians: "Mobility is a right, stay accessible"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

18 hours ago

Apple Car: the project may be revived with an alliance with Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

19 hours ago

Toyota challenges the dominance of the Mazda MX-5 by developing its own roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

20 hours ago

DS Automobiles presents the DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

4 days ago

Källenius (CEO Mercedes): 'We will modernise all engines, then customers will choose'

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

4 days ago

Ford rethinks 2030 target for exclusive BEV adoption in Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

4 days ago