The range of Volkswagen Golf enriched
with two very important publications. These are the R-Line, which
offers a sportier look and feel to the popular model and an additional
version of the 1.5 eTSI engine, with the mild hybrid system, which delivers 130 horsepower and
combined with automatic transmission DSG, double
clutch. The two versions offer the premium driving experience of the Golf 8th generation, either with a sportier look or a mild hybrid system, in
even more tempting price.
Golf R-Line
The version R-Line in the new Golf is
available with petrol engines 1.5 TSI ACT 150 PS and 1.5 eTSI MHEV 150 PS DSG. Distinct
From impressive sporty design and high
equipment level.
Externally, the version R-Line features sporty bumpers, side skirts and diffuser in black
glossy paint, chrome exhaust tips and logo R on the mask and wings.
On the inside, the sporty steering wheel with
touch controls and perforated leather, the "top sports" front seats with integrated head restraints, the fabric upholstery/ArtVelours microfleece and
logo R, the roof lining in black, the pedals and the
with aluminium lining and special graphics R on the screen
of the digital instrument panel Digital Cockpit Pro.
Indicatively, among other items of equipment the
version R-Line features:
Golf 1.5 eTSI MHEV 130 PS DSG
Η έκδοση 1.5 eTSI MHEV 130 PS DSG of the new Golf, συμπληρώνει την έτερη ήπια υβριδική των 150 ίππων και, όπως κι εκείνη,
συνδυάζεται με automatic
κιβώτιο ταχυτήτων DSG, double
συμπλέκτη, 7-σχέσεων. Προσφέρεται δε στο πιο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, Style.
At
επίπεδο κινητήρα εσωτερικής καύσης, χάρη στην τεχνολογία διαχείρισης ενεργού
κυλίνδρου (ACT - Active Cylinder Management), δύο από τους τέσσερις κύλινδρους του Engine 1.5 eTSI απενεργοποιούνται αυτόματα κατά την οδήγηση, όσο
το δυνατό συχνότερα και σχεδόν ανεπαίσθητα, μειώνοντας τόσο την κατανάλωση όσο
και τις εκπομπές ρύπων. Ένας υπερσυμπιεστής με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG) προσφέρει εξαιρετική
δυναμική συμπεριφορά σε κάθε περιοχή στροφών κινητήρα. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ
1.400 και 4.000 rpm, με τη μέγιστη ισχύ να αποδίδεται στην περιοχή 5.000-6.000 σ.α.λ..
Το ήπιο
υβριδικό σύστημα αποτελείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V, η οποία προσφέρει την
απαραίτητη ενέργεια σε μία γεννήτρια εκκίνησης – εναλλάκτη με ιμάντα, που
λειτουργεί ως ένας μικρός, ελαφρύς ηλεκτρικός κινητήρας που ενισχύει άμεσα τη
ροπή κατά την επιτάχυνση. Το ήπιο
hybrid system 48 V επιτρέπει τον ελεύθερο τροχασμό (ρολάρισμα ή coasting) του αυτοκινήτου, με παράλληλη απενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα για
εξοικονόμηση καυσίμου (μέση κατανάλωση 5,6 λ./100 χλμ, εκπεμπόμενοι ρύποι 128 γρμ./χλμ.). Η επανεκκίνηση του κινητήρα
δεν γίνεται αντιληπτή, χάρη στο ισχυρό σύστημα 48 V. Την ίδια στιγμή, το μοντέλο χαρακτηρίζεται από
εντυπωσιακή επιτάχυνση εν κινήσει, χάρη στις ηλεκτρικές περίσσειες ισχύος (boosts) για σύντομο διάστημα, που προσφέρει το ήπιο
υβριδικό σύστημα.
Η Jeep αποκαλύπτει το Avenger 4xe, με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, ένα αυτοκίνητο καινοτόμο, αποδοτικό και…
Η Jeep αποκαλύπτει επίσημα την πολυαναμενόμενη τετρακίνητη έκδοση του Avenger, το 4xe που θα ολοκληρώσει…
Τα ευρωπαϊκά Gigafactories για την κατασκευή μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκονται προ των πυλών, αποτελώντας μία…
Μετά τη συναρπαστική έναρξη της σεζόν στις αρχές Μαΐου στο ADAC Rallye Sulingen, οι ομάδες…
Το ανανεωμένο Jeep Compass MY24 είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας στην πολύ ανταγωνιστική τιμή…
Επιφυλακτική με την ολοκληρωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση παραμένει η Lamborghini, με τον CEO της ιταλικής…