Central, rear-wheel drive, electric Veloster N ETCR

Έχει εκρηκτική εμφάνιση. Είναι πισωκίνητο και κεντρομήχανο. Το μοτέρ του είναι ηλεκτρικό. Φοράει το σήμα “Ν”. Η Hyundai Motorsport έχει… πάρει φόρα -ετοιμάζει αρκετά ωραία πραγματάκια- και, στο τελευταίο “επεισόδιο”, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητό της, το Veloster Ν ETCR.

Βασισμένο στο μοντέλο Veloster N, το νέο αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί ειδικά για το νέο πρωτάθλημα ETCR, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του το 2020. Το Veloster N ETCR σηματοδοτεί μία συναρπαστική νέα εποχή για την Hyundai Motorsport, όπου οι αγώνες ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα αποτελέσουν έναν από τους πυλώνες της εταιρείας.

Το όχημα αξιοποιεί την τεχνογνωσία της Hyundai Motorsport και ακολουθεί την επιτυχημένη πορεία των i30 N TCR και Veloster N TCR. Η ανάπτυξη του ETCR αντικατοπτρίζει την ευρύτερη στρατηγική της Hyundai για ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων και υπογραμμίζει περαιτέρω τις δυνατότητες υψηλών επιδόσεων της Hyundai Motorsport.

Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Alzenau της Γερμανίας, το Veloster N ETCR είναι πλήρως ηλεκτρικό, με πίσω κίνηση και mid-mounted κινητήρα, ώστε να συμβαδίζει με τους κανονισμούς του ETCR.

Η σχεδίαση του Veloster Ν ETCR ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2018, με την πρώτη σχεδιαστική απόδοση του πρωτοτύπου να ολοκληρώνεται τον Αύγουστο του 2019. Ένα πλήρες πρόγραμμα δοκιμών θα ξεκινήσει αργότερα αυτό το μήνα, υποστηριζόμενο από τους ειδικά εκπαιδευμένους και έμπειρους μηχανικούς της Hyundai Motorsport, με δύο αυτοκίνητα Veloster N ETCR που θα παραχθούν για την πρώτη σεζόν του ETCR.

Ο Head of Product Division, Executive Vice President του Ομίλου Hyundai Motor, Thomas Schemera, εξηγεί ότι “βιώσαμε ένα ακόμα ιδιαίτερο ορόσημο στην ιστορία της Hyundai Motorsport. Είμαστε υπερήφανοι που παρουσιάσαμε το Hyundai Veloster N ETCR, το πρώτο μας αγωνιστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σχεδιασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς του ETCR. Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανοίξαμε αυτό το συναρπαστικό νέο κεφάλαιο για την εταιρεία μας. Το ETCR είναι το φυσικό επόμενο βήμα στο ταξίδι μας και αυτό που ευθυγραμμίζεται απόλυτα με την παγκόσμια στρατηγική της Hyundai για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Έχουμε ένα λεπτομερές πρόγραμμα δοκιμών για το Veloster N ETCR, που θα πλαισιωθεί από την πλήρως εκπαιδευμένη και έμπειρη ομάδα των μηχανικών της Hyundai Motorsport. Το Veloster N ETCR θα αποτελέσει ιδανική προσθήκη στην συνεχή προσπάθειά μας στο WRC και στο Customer Racing μαζί με τα i20 R5, i30 N TCR και Veloster N TCR”.

George Karagiannis

Recent Posts

Nissan Juke: Discreet upgrade

Το Nissan Juke, από το λανσάρισμά του το 2010 έως σήμερα, ποτέ δεν έχει περάσει…

20 mins ago

Driving Opel Corsa F/L 1.2 100 PS AT8: It continues to lead the way (Video)

Η έκτη γενιά του Corsa παρουσιάστηκε το 2019. Ακριβώς στα μέσα του κύκλου ζωής του,…

1 hour ago

Behold the new Jeep Avenger 4xe: With intelligent all-wheel drive

Η Jeep αποκαλύπτει το Avenger 4xe, με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, ένα αυτοκίνητο καινοτόμο, αποδοτικό και…

14 hours ago

Watch the live presentation of the four-wheel drive Jeep Avenger 4xe

Η Jeep αποκαλύπτει επίσημα την πολυαναμενόμενη τετρακίνητη έκδοση του Avenger, το 4xe που θα ολοκληρώσει…

16 hours ago

Electrification: European Gigafactories, battery manufacturing and the golden opportunity for Greece

Τα ευρωπαϊκά Gigafactories για την κατασκευή μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκονται προ των πυλών, αποτελώντας μία…

1 day ago

ELE Rally: exciting night stages in the ADAC Opel Electric Rally Cup

Μετά τη συναρπαστική έναρξη της σεζόν στις αρχές Μαΐου στο ADAC Rallye Sulingen, οι ομάδες…

1 day ago