May
η Porsche να έτρεχε με μια turbocharged 917 at Can-Am, όμως μόλις το 1973 αποφάσισε να προσθέσει υπερσυμπιεστή σε μια 911.
Τότε, παρουσίασε ένα concept και,
λίγο αργότερα, στην ίδια χρονιά, δημιούργησε την αγωνιστική έκδοσή της. Το
αποτέλεσμα, η 911 Carrera RSR 2,1 Turbo, η οποία έτρεχε με την εργοστασιακή ομάδα της Porsche,
σήμερα, βγαίνει στο σφυρί. Και μπορεί να γίνει δική σου
(λέμε τώρα), αν έχεις περίπου 8 εκατομμύρια δολάρια.
Εμφανισιακά,
η Carrera RSR ξεχωρίζει από τα
τεράστια, πρησμένα φτερά της και τη giant airfoil, καθώς και -φυσικά- τον
αγωνιστικό χρωματισμό της Martini. Μηχανικά, φοράει αλουμινένια ανάρτηση με ελατήρια
τιτανίου και, ο engine, λόγω των περιορισμών της FIA
for the Group 5 για κυλινδρισμό ως τα 3 λίτρα, είναι σχετικά μικρός, στα 2,1 λίτρα.
Όμως,
αυτός ο flat six not
“αστειεύεται”. Όχι τόσο λόγω των βαλβίδων τιτανίου και το μηχανικό fuel injection of Bosch. Αλλά κυρίως λόγω του γιγαντιαίου ΚΚΚ turbocharger, ο οποίος σχεδόν κρέμεται από το πίσω μέρος της Γερμανίδας και τη
βοηθά να αποδίδει περισσότερους από 500 ίππους.
Ο θηριώδης υπερσυμπιεστής της ΚΚΚ σχεδόν κρέμεται από το πίσω μέρος της 911 RSR, για να τον θαυμάζεις όσο απομακρύνεται από τη θέα σου
An
ενδιαφέρον στοιχείο, είναι η airfoil. Μέσα σε αυτή έχει κρυφτεί το τεράστιο intercooler και συνδυάστηκε το τερπνό μετά του
ωφελίμου. Η Porsche λοιπόν, έβαψε την αεροτομή μαύρη, ώστε να μη δείχνει πολύ μεγάλη and
εντυπωσιακή!
Ναι, η Porsche έβαψε μαύρη την αεροτομή για να φαίνεται… μικρότερη!
Ποιος ο λόγος να το κάνει αυτό; Μα, για να δείχνει η RSR, έστω και λίγο, όμοια με την
“πολιτική” έκδοσή της που πωλείτο τότε στις αντιπροσωπείες.
Η 911 RSR στη διάρκεια αγώνα
Η
συγκεκριμένη λοιπόν, θα βγει στο σφυρί αργότερα φέτος, από τη Gooding & Company, σε τιμή που υπολογίζεται
ότι θα κινηθεί μεταξύ 6 και 8 εκατομμυρίων δολαρίων. Γιατί τόσα πολλά;
Κόκκινα στις 7.500 σ.α.λ. για το γερμανικό τέρας των 500+ ίππων
Η Porsche δημιούργησε μόνο τέσσερις turbo RSR, μέχρι το 1976 (οπότε και
“ανέλαβε” η 935). Από αυτές, οι δύο βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές
and the τρίτη στο μουσείο της Porsche. Η διασημότερη όλων, αυτή που πήρε τη δεύτερη θέση στο Le Mans το 1974, είναι αυτή που πωλείται
τώρα. Τι, θες κι άλλα;
Το νέο Jeep Cherokee, θα επιστρέψει στη γκάμα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δεδομένου πως αποσύρθηκε από…
Ο όμιλος Volkswagen ανέφερε ότι οι υψηλότεροι εισαγωγικοί δασμοί για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής…
Η Ford επισπεύδει την έλευση της συναρπαστικής Mustang GTD στην Ευρώπη, καθώς το εντυπωσιακό μοντέλο…
Το DNA της Audi «Πρωτοπορία μέσω της Τεχνολογίας» κέρδισε τις προτιμήσεις κατά συντριπτική πλειοψηφία των…
Δυναμική και άκρως ενδιαφέρουσα για τους Έλληνες επαγγελματίες είναι η παρουσία της Ford στην έκθεση…
Ο Όμιλος Συγγελίδη που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά αυτοκινήτου, εισάγοντας κορυφαίες μάρκες όπως Citroen,…