Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix της Κίνας. Επιστροφή στη πίστα της Σανγκάης μετά από 5 χρόνια για την Formula 1, μαζί με το πρώτο Sprint Race της φετινής σεζόν. Για άλλη μία φορά, ο Verstappen ήταν σε δικό του ρυθμό αγώνα, με το υπόλοιπο field να έχει καθοριστικό προβάδισμα ή και μη στις μάχες μεταξύ των οδηγών, βάση της στρατηγικής που ακολούθησαν οι ομάδες με τα ελαστικά, ειδικά αφότου είχαμε και τον παράγοντα του Virtual Safety Car και του πλήρους Safety Car. Στους κερδισμένους που ανέβηκαν και στο βάθρο είχαμε αν μη τι άλλο τον πολύ ωραίο αγώνα του Norris και τη δύσκολη διεκδίκηση του τελευταίου σκαλιού στο βάθρο για τον Perez, ενώ το τριήμερο εξελίχθηκε σίγουρα θετικά για τους Hulkenberg και Guanyu, καθώς και για την ομάδα της Alpine συνολικά, ενώ την ίδια στιγμή δεν θα μπορούσαμε να πούμε το ίδιο για τις ομάδες και οδηγούς των Ferrari, Aston Martin και Mercedes. Αυτά και πολλά ακόμη, στο σημερινό podcast. Φύγαμε;
Το νέο Jeep Cherokee, θα επιστρέψει στη γκάμα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δεδομένου πως αποσύρθηκε από…
Ο όμιλος Volkswagen ανέφερε ότι οι υψηλότεροι εισαγωγικοί δασμοί για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής…
Η Ford επισπεύδει την έλευση της συναρπαστικής Mustang GTD στην Ευρώπη, καθώς το εντυπωσιακό μοντέλο…
Το DNA της Audi «Πρωτοπορία μέσω της Τεχνολογίας» κέρδισε τις προτιμήσεις κατά συντριπτική πλειοψηφία των…
Δυναμική και άκρως ενδιαφέρουσα για τους Έλληνες επαγγελματίες είναι η παρουσία της Ford στην έκθεση…
Ο Όμιλος Συγγελίδη που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά αυτοκινήτου, εισάγοντας κορυφαίες μάρκες όπως Citroen,…