Η Renault, έδωσε το όνομα του Twingo από τους χορούς Twist, Swing και Tango. Και, τώρα που έχει δημιουργήσει ένα Twingo με διάταξη “κινητήρας πίσω- κίνηση πίσω” πώς θα μπορούσε η GT έκδοσή του να μη “χορεύει“;
Η “έξτρα” δύναμη έρχεται από έναν νέο υπερσυμπιεστή, την αναβαθμισμένη αντλία καυσίμου, τη βελτιωμένη εισαγωγή αέρα, την επαναχαρτογράφηση του μοτέρ, καθώς και μια νέα εξάτμιση με διπλή απόληξη. Ως εκ τούτου, κάνει το σπριντ από στάση στα 100 h.a.o. in 9.6 seconds, with Final ταχύτητα τα 181. Η Renault λέει πως οι επιδόσεις είναι οι κορυφαίες στην κατηγορία του, σημειώνοντας πως χρειάζεται για το ρεπρίζ από τα 50 στα 120 χ.α.ω. να είναι κάτω των 9 δευτερολέπτων. Διόλου άσχημη επίδοση για ένα λιλιπούτειο αυτοκινητάκι με μέση κατανάλωση 4,3 lt/100 km.
Εκτός από τις εξωτερικές “σπορτίφ πινελιές“, αλλαγές υπάρχουν και στο Inside, με λεπτομέρειες από δέρμα, αλουμινένια πεντάλ κ.α. όπως και στον εξοπλισμό που θα είναι αναβαθμισμένος. Το νέο Twingo GT θα διατίθεται μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο.
Η Mercedes - Benz γνωρίζει καλά το «παιχνίδι» των SUV και των Off - Road,…
Η Kinsen ανακηρύχθηκε Νικήτρια στα Sales Excellence Awards 2024 κερδίζοντας το Bronze Award για το…
Η Land Rover παρουσιάζει τον νέο Defender OCTA, το πιο ανθεκτικό και πολυτελές μοντέλο της…
Σε ευθεία αμφισβήτηση θέτει την ενεργειακή μετάβαση και κατ' επέκταση την ηλεκτροκίνηση η ΕΕ, καθώς…
Με δελεαστική τιμή ρίχνεται στην μάχη της ελληνικής premium αγοράς, η πολυαναμενόμενη Alfa Romeo Junior,…
Η Emeya είναι το πρώτο ηλεκτρικό grand tourer (GT) από τη Lotus, σχεδιασμένο για τους…