presentations

Τι άλλαξε στο νέο CUPRA Leon

Το νέο CUPRA Leon – τόσο σε 5θυρη hatchback όσο και σε Sportstourer έκδοση – έρχεται για να ενισχύσει τις φιλοδοξίες της μάρκας. Με το νέο DNA της σχεδιαστικής γλώσσας, την ενσωμάτωση της τεχνολογίας eHybrid επόμενης γενιάς, τη μεγαλύτερη ψηφιοποίηση και τα χαρακτηριστικά βιωσιμότητας, θα αναβαθμίσει το κύρος της μάρκας, προάγοντάς την σε ένα νέο επίπεδο.

"The CUPRA Leon brings together the key elements that every brand model should have: design, performance and dynamism." said Wayne Griffiths, CEO of CUPRA. "The new CUPRA Leon embraces the future with next-generation powertrains and improved material quality with a more environmentally conscious approach to performance."

Last year, CUPRA achieved a new milestone and surpassed half a million cars delivered since its launch as an autonomous brand in 2018. The new CUPRA Leon has been redesigned and improved to continue the success story.

 

External Design

The new CUPRA Leon 5D and CUPRA Leon Sportstourer are designed to impress and excite. Each vehicle, regardless of body style, captures the brand's DNA with a completely new face, stronger character and sophisticated sportiness to match their character.

The new CUPRA Leon introduces the new DNA of the CUPRA design language, with a shark's snout-like front end, triangular LED matrix headlights and a large, bold lower opening. From the front, the new CUPRA Leon exudes power and determination, incorporating the CUPRA logo directly into the bonnet above the large grille (standard: Full LED) and accentuated by the optional matrix LED headlights that incorporate the design signature with three illuminated triangles framed within a triangle.

The dynamic image at the rear of the new CUPRA Leon 5D and Sportstourer is enhanced by the volume provided by the V-shaped tailgate, which is connected to the rear blister running along the side of the car. The two-tone muscular bumper suggests refinement, sportiness and quality, while contributing to the car's lowered appearance.

The LED lighting technology is highlighted with the same triangular design philosophy as on the front of the CUPRA. But the new CUPRA Leon 5D and Sportstourer add an extra stylistic touch with the CUPRA logo positioned centrally between the rear lights alongside the illuminated Leon name. The rear reflectors are also triangular, completing the design philosophy of the CUPRA family.

Οι αναλογίες του νέου CUPRA Leon, ανεξαρτήτως έκδοσης, ενισχύονται από μια συλλογή νέων σχεδίων ζαντών – διατίθενται εννέα διαφορετικές ζάντες αλουμινίου 18’’ και 19”. Στη γκάμα περιλαμβάνονται σφυρήλατες ζάντες που συμβάλλουν στη μείωση του βάρους και στη βελτίωση της δυναμικής του οχήματος.

Customers can choose from nine different colours, including the new and exclusive Century Bronze Matt and Enceladus Grey Matt. The colour palette is complemented by Magnetic Tech Matt, the new Fiord Blue and Taiga Grey, as well as Midnight Black, Glacial White, Magnetic Tech and Graphene Grey.

 

Interior Design

Approaching the car, the CUPRA Leon greets the driver and passenger with a dynamic choreography of lighting at the front and rear of the car, while projecting the CUPRA logo on the ground. This is the first step towards an exciting experience

Το γνώριμο τιμόνι της CUPRA με τα paddles και τα μπουτόν που μοιάζουν με δορυφόρους – στάνταρ για τις εκδόσεις με DSG κιβώτιο ταχυτήτων –εξασφαλίζουν μέγιστο έλεγχο και βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία, η άνεση και η σταθερότητα που προσφέρουν τα σπορ ή μπάκετ καθίσματα, η ψηφιακή αρχιτεκτονική και οι πλήρως ανανεωμένες επιλογές υλικών, όλα προϊδεάζουν για ένα ανώτερο όχημα με ενισχυμένα τα διαπιστευτήριά του στον τομέα των επιδόσεων.

The materials have been selected with quality criteria and sustainability in mind. The surfaces of the dashboard use three-dimensional parametric patterns to ensure an excellent visual feel. The centre console has been redesigned with greater attention to detail, while improved materials enhance the quality of the interior, such as the soft material on the side of the centre console with subtle stitching. In addition, the copper accents found around the perimeter of the cabin, including the air vents, further enhance the aesthetics.

The available seating options for the new CUPRA Leon and CUPRA Leon Sportstourer are in keeping with the style and character of the driver, while materials are selected for sustainability. The sports seats use fabric upholstery, while the bucket seats are upholstered in either recycled microfibres at a rate of 73% – με προοδευτική διάτρηση με λέιζερ – είτε από οικολογικό δέρμα. Τα παραπάνω έρχονται σε συνέχεια της προσπάθειας της CUPRA να καταστήσει τη μάρκα και την αυτοκινητοβιομηχανία γενικότερα πιο βιώσιμες για τους πελάτες. Τέλος, τα καθίσματα CUPBucket πετυχαίνουν μία απίστευτη ισορροπία ντιζάιν και περιβαλλοντικής βιωσιμότητας. Η επένδυση CUP Bucket κατασκευάζεται από ανακυκλωμένο ύφασμα SEAQUAL® YARN καθώς και από DINAMICA με 73% ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Τα καθίσματα CUPBucket προσφέρουν μια χαμηλότερη, πιο εργονομική και σπορ θέση οδήγησης.

In combination with the CUPBuckets, interior elements such as the dashboard, centre console and door handles have an Enceladus grey finish, while the satellite-like steering wheel buttons are painted in gloss black with the details on the air vents and centre console in dark chrome.

Particular emphasis has been placed on the digital driver experience. A new and improved HMI interface is used on the digital instrument panel behind the steering wheel, as well as on the larger 12.9" infotainment system, which features a retro-lit slider.

The infotainment system features an improved App Bar, widgets and Clima Bar for an easy-to-use user interface. It is the epitome of simplicity, personalisation and innovative design. Control of the air conditioning system is now seamlessly integrated into the main unit display, making all vehicle functions and assistance systems accessible with a single click, combining digital and physical interaction.

 

High fidelity sound system in collaboration with Sennheiser

The CUPRA Leon incorporates a new optional 12-speaker high-fidelity audio system developed in collaboration with the audio experts at Sennheiser Mobility. The high-power 390-watt system immerses the driver and passengers in a unique audio experience. It is an audio technology that incorporates Sennheiser's AMBEO Concerto software, which is able to identify the fundamental components of music, including various musical instruments, as well as space-related information, redistributing it throughout the car's interior. This software delivers pure, signature Sennheiser sound, created by leveraging the company's long history and ensuring today's artists and music professionals have reliable solutions.

 

Drive systems

The new CUPRA Leon is available with four different powertrain technologies - TSI (petrol), eTSI (mild hybrid), TDI (diesel) and a new generation of eHybrid (plug-in hybrid) engines. The powertrain options deliver power from 150PS to 333PS for hatchback and Sportstourer versions.

TSI (petrol)

Internal combustion engines remain the mainstay of the new CUPRA Leon's powertrain range, with new options being added. All engines are turbocharged with direct injection, delivering power from 150PS to 333PS to provide the dynamics of a high-performance vehicle.

The range includes a 1.5-litre four-cylinder engine producing 150PS, mated to a 6-speed manual gearbox and available in both the hatchback and Sportstourer models.

Even higher in terms of performance, the new CUPRA Leon hatchback offers a 2.0-litre power unit with 300PS. This front-wheel-drive version uses a 7-speed DSG dual-clutch transmission to transfer power to the wheels, while an integrated front differential lock (VAQ) helps to better control the vehicle's power delivery. The system takes measurements from multiple sources: steering angle, wheel rotation speed and body roll along the transverse axis, increasing confidence and trust in dynamic driving scenarios.

The new CUPRA Leon Sportstourer features two unique engines. A 2.0-litre TSI 204PS engine with 4Drive technology and DSG dual-clutch transmission.

The most powerful engine in the range, a 333PS two-litre turbocharged direct-injection petrol engine, also mated to a 7-speed DSG gearbox, introduces a new drive mode in which the drivetrain is tuned for track driving by CUPRA engineers. It also features torque distribution technology (torque splitter) and optional brakes of Akebono. This makes it the most powerful CUPRA Leon ever.

Especially for this engine an exclusive CUPRA Mode has been developed, with optimised settings for the throttle and gearbox response for track driving, high dynamic torque response when the throttle is left open for a long time, an illuminated gear shift indicator and an engine tuning carried out at the Technical Centre in Martorell.

Mounted on the rear axle, the torque splitter system is electrohydraulically controlled by two independent clutches providing control of the torque reaching each rear wheel. This means that it can vary the torque between the left and right rear wheels in the corners, giving the CUPRA Leon Sportstourer VZ even more versatility when the driving gets more demanding.

The chassis system of the CUPRA Leon Sportstourer allowed engineers to include a Drift Mode for track use. In this mode, the ESC is in sport mode and using torque splitter technology, full power can be directed to a rear wheel, helping the car to drift. It is also possible to completely disengage ESC (ESC Off).

Where there are high demands on the braking system, the CUPRA Leon hatchback 2.0 TSI 300PS and the CUPRA Leon Sportstourer 2.0 TSI 333PS rely on the standard 18" brakes. Brakes with six-piston calipers from the Akebono (375mm x 36mm) with reliable performance, whatever the requirements.

eTSI (mild hybrid)

The CUPRA Leon is available in a mild hybrid version (eTSI). With this, both the 5-door version and the Sportstourer will offer even greater levels of efficiency. The system, which is available with a new 1.5-litre petrol engine delivering 150PS (110kW), exclusively paired with the DSG gearbox, marries 48V mild hybrid technology with the internal combustion engine, increasing the efficiency of electrification.

Το σύστημα χρησιμοποιεί μια μίζα – γεννήτρια 48V και μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Η βελτίωση της αποδοτικότητας καυσίμου επιτυγχάνεται, εν μέρει, επειδή το σύστημα επιτρέπει στο CUPRA Leon να κινείται με τον κινητήρα σβηστό σε συγκεκριμένα σενάρια οδήγησης, να ανακτά ενέργεια κατά την πέδηση και να υποστηρίζει τον κινητήρα με ηλεκτρική υποβοήθηση. Το σύστημα έχει βελτιωθεί και η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται πλέον μέσω του συστήματος 48V, καθιστώντας την όλη διαδικασία ακόμα πιο ομαλή (σε σύγκριση με το προηγούμενο σύστημα 12V).

TDI (diesel)

A diesel engine is also part of the powertrain range of the new CUPRA Leon, making it an important option for certain markets and customers. In response to requirements, the 2.0-litre TDI is mated to a 7-speed DSG gearbox delivering 150PS.

eHybrid (plug-in hybrid)

With the new generation of the plug-in hybrid powertrain, CUPRA proves once again that electrification is a perfect match for performance.

Το νέο CUPRA Leon – στην 5-θυρη αλλά και στην Sportstourer εκδοχή του – διατίθεται με δύο επιλογές συστημάτων κίνησης eHybrid επόμενης γενιάς με απόδοση 204PS και 272PS.

Και οι δύο εξοπλίζονται με τον νέο κινητήρα 1.5 TSI, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μεγαλύτερη μπαταρία που προσφέρει τώρα ωφέλιμη χωρητικότητα 19,7 kWh. Έτσι το νέο CUPRA Leon προσφέρει συγκινήσεις με περιβαλλοντική συνείδηση και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων. Η μπαταρία μπορεί πλέον να φορτιστεί γρήγορα με έως και 50kW (DC) ή στο σπίτι χρησιμοποιώντας ένα Wallbox 11kW (προηγουμένως 3,6kW).

Το CUPRA Leon VZ e-HYBRID (200kW/272PS) μπορεί να εξοπλιστεί με φρένα της Brembo. Οι τετραπίστονες δαγκάνες Brembo συνδυάζονται με μεγαλύτερα διάτρητα δισκόφρενα σε σχέση με τις στάνταρ επιλογές (370x32mm), προσφέροντας αυξημένη απόδοση πέδησης.

 

Context

Η ισχύς του νέου CUPRA Leon περνά στο δρόμο με απόλυτη ακρίβεια σε όλα τα μοντέλα της γκάμας. Στις ισχυρότερες εκδόσεις (CUPRA Leon Sportstourer με 2.0 TSI 204PS ή 2.0 TSI 333PS), το 4Drive διασφαλίζει ότι η παρέχεται πάντα η σωστή ποσότητα ισχύος. Η τελευταία γενιά του ηλεκτροϋδραυλικού πολύδισκου συμπλέκτη ελέγχει την ισχύ που φτάνει σε κάθε τροχό μεγιστοποιώντας την πρόσφυση και τις επιδόσεις.

Η τεχνολογία τετρακίνησης 4Drive αναλύει σε πραγματικό χρόνο τις οδικές συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης της ταχύτητας του οχήματος, της ταχύτητας περιστροφής των τροχών, της θέσης του τιμονιού και του στυλ ή του τρόπου οδήγησης, για να παρέχει άμεσα και προοδευτικά την ισχύ στους κατάλληλους τροχούς. Η ροπή μπορεί να ελεγχθεί ακόμη και μεταξύ των τροχών του ίδιου άξονα χάρη στο ηλεκτρονικό βοήθημα EDS, το οποίο κλειδώνει τον τροχό που ολισθαίνει συμβάλλοντας έτσι στην ελαχιστοποίηση των απωλειών ροπής κατά τον εγκάρσιο άξονα.

Το σύστημα είναι ενσωματωμένο στον πίσω άξονα και βρίσκεται στο άκρο του κινητήριου άξονα, μπροστά από το πίσω διαφορικό, βελτιώνοντας την κατανομή βάρους και μειώνοντας την αδράνεια και τον χρόνο αντίδρασης.

Το νέο CUPRA Leon είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτρικό ενισχυτή πέδησης (brake booster) που παρέχει ταχύτερη απόκριση από ένα συμβατικό σύστημα. Επίσης, παρέχει τη δυνατότητα ανάκτησης της ενέργειας κατά το φρενάρισμα μέσω της συνδυασμένης λειτουργίας του συστήματος πέδησης (ειδικά για τις plug-in υβριδικές εκδόσεις) και κατ’ επέκταση καλύτερη ασφάλεια λόγω των συμπληρωματικών συστημάτων (ESC και ηλεκτρικό brake booster).

Βασισμένο στην πλατφόρμα MQB Evo, οι επιδόσεις και η δυναμική του νέου CUPRA Leon επιτυγχάνονται χάρη στην πρόσβαση σε μια σειρά τεχνολογιών.

Η εμπρός ανάρτηση περιλαμβάνει γόνατα MacPherson εμπρός (στάνταρ) και μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω με ελατήρια και αμορτισέρ που είναι ρυθμισμένα ώστε να εξισορροπούν τις απαιτήσεις για άνεση και απόκριση όταν η οδήγηση γίνεται πιο δυναμική.

Με το λανσάρισμα του νέου CUPRA Leon, ακόμα και οι εκδόσεις 1.5 TSI 150PS & 1.5 mHEV 150PS DSG διατίθενται με προαιρετικές ζάντες διαμέτρου 19’’. Στην περίπτωση αυτή (1.5 TSI 150PS με ζάντες 19’’), το CUPRA Leon είναι εξοπλισμένο με πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων.

Το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης (στάνταρ εξοπλισμός) προσφέρει μέγιστη ευελιξία, συνδέοντας τον οδηγό με τον δρόμο μέσω του τιμονιού. Το σύστημα Adaptive Chassis Control (DCC) αλλάζει τη ρύθμιση σε χιλιοστά του δευτερολέπτου για να εκμεταλλευτεί τις συνθήκες και να προσφέρει αυξημένη συμμετοχή του οδηγού στα δρώμενα.

Η δυναμική συμπεριφορά μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ακριβείς απαιτήσεις του οδηγού μέσω των διαφορετικών προφίλ οδήγησης: Comfort, Performance, CUPRA (για εκδόσεις VZ), Drift (αποκλειστικά για τον κινητήρα 333PS), και Individual. Αυτά τα προφίλ μεταβάλλουν τον χαρακτήρα του οχήματος – από καθημερινή οδήγηση έως οδήγηση εστιασμένη στις επιδόσεις. Και η εναλλαγή μεταξύ των προφίλ είναι τώρα ακόμη πιο απλή μέσω του slider ελέγχου του συστήματος DCC. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επιλέξετε με ακρίβεια τη ρύθμιση που θέλετε (έως και 15 ρυθμίσεις) στο Individual mode.

Το CUPRA Leon VZ διατίθεται κατ’ αποκλειστικότητα με ένα σύστημα προσομοίωσης ήχου που λειτουργεί μέσω του ηχοσυστήματος. Πρόκειται για ένα ενεργό σύστημα που ενισχύει τον φυσικό ήχο του κινητήρα (ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης), παρουσιάζοντας μια εξελιγμένη εκδοχή του βασισμένη σε μια νέα καμπύλη ήχου, που συνδέεται με τον φυσικό ήχο καθώς και με την έννοια της «αδρεναλίνης» (ένταση ανάλογα με το φορτίο και τις στροφές).

Στο Individual mode μπορεί να επιλεγεί ο ήχος «Pure», απενεργοποιώντας το σύστημα προσομοίωσης ήχου, ο οποίος ρυθμίζει τις βαλβίδες του συστήματος εξαγωγής του κινητήρα στη μέγιστη δυνατή ένταση, επιτυγχάνοντας έναν επιθετικό αλλά 100% φυσικό ήχο.

 

Infotainment και Συνδεσιμότητα

Το νέο CUPRA Leon αναβαθμίζει την εμπειρία του ταξιδιού με οθόνες υψηλής ανάλυσης που προβάλλουν όλες τις πληροφορίες τις οποίες χρειάζεται ο οδηγός και οι υπόλοιποι επιβάτες, ένα νέας γενιάς ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας και πρόσβαση στο οικοσύστημα CUPRA μέσω του My CUPRA App.

Πίσω από το τιμόνι CUPRA βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οποίος είναι ευκρινής παρέχοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα διαφορετικών διαμορφώσεων. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να προβάλλει τα πιο σημαντικά δεδομένα στο οπτικό πεδίο του οδηγού, πράγμα που σημαίνει λιγότερη διάσπαση της προσοχής και περισσότερη συγκέντρωση στην οδήγηση.

Καθώς παρέχεται πληθώρα πληροφοριών είναι σημαντικό τα συστήματα να είναι απλά στη χρήση. Η μεγαλύτερη στάνταρ οθόνη 12,9” του συστήματος infotainment έχει σχεδιαστεί για άμεση πρόσβαση σε κάθε λειτουργία. Με ένα ολοκαίνουργιο λειτουργικό σύστημα, η προσαρμοζόμενη οθόνη συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ελέγχου μιας οθόνης αφής με ένα slider με retro φωτισμό για τη ρύθμιση του συστήματος κλιματισμού και της έντασης του ήχου. Καθώς υπάρχει η δυνατότητα ενσωμάτωσης διαμορφώσιμων widgets, το σύστημα infotainment μπορεί να προσαρμοστεί στις ατομικές ανάγκες.

Χάρη στην παρουσία του συστήματος Wireless Full Link οι πελάτες μπορούν να μεταφέρουν την ευρύτερη ψηφιακή τους ζωή στην καμπίνα, είτε πρόκειται για χάρτες, μουσική ή άλλες λειτουργίες συμβατές με το αυτοκίνητο, μέσω των Apple CarPlay και Android Auto. Το σημαντικό είναι ότι η πρόσβαση σε όλες οι λειτουργίες πραγματοποιείται με ελεγχόμενο, διαισθητικό και ασφαλή τρόπο μέσω της διεπαφής ανθρώπου-μηχανής (HMI) του νέου CUPRA Leon.

Όταν οι φορητές έξυπνες συσκευές χρειάζονται φόρτιση, το νέο CUPRA Leon προσφέρει τη δυνατότητα ασύρματης, ταχείας φόρτισης έως και 15W, με τεχνολογία ψύξης.

Με το My CUPRA App οι πελάτες έχουν τον πλήρη έλεγχο του οχήματός τους (με πρόσθετες λειτουργίες διαθέσιμες για τις εκδόσεις eHybrid του νέου CUPRA Leon). Συγκεκριμένα μπορούν να ελέγχουν εξ αποστάσεως τον κλιματισμό, να διαχειρίζονται τη φόρτιση της μπαταρίας και να κλειδώνουν και να ξεκλειδώνουν το όχημα από μακριά, καθώς και πολλές άλλες λειτουργίες

Η συνδεσιμότητα δεν αφορά μόνο την ευκολία και την άνεση. Η ενσωματωμένη SIM αυξάνει την ασφάλεια των χρηστών μέσω της υπηρεσίας eCall. Σε περίπτωση ατυχήματος, το όχημα μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα. Και εάν συμβεί το χειρότερο, το όχημα μπορεί να μεταδώσει σημαντικά δεδομένα, όπως η θέση του, ο τύπος του κινητήρα και ο αριθμός των επιβατών, διευκολύνοντας την παροχή βοήθειας.

 

Προηγμένα Συστήματα Υποβοήθησης Οδηγού & Ασφάλεια

Το νέο CUPRA Leon προσφέρει μία ευρεία γκάμα χαρακτηριστικών ασφάλειας και άνεσης που αυξάνουν την αυτοπεποίθηση του οδηγού και των επιβατών ό,τι κι αν συμβεί. Μια σειρά ενσωματωμένων τεχνολογιών που παρέχουν υποστήριξη χωρίς να λειτουργούν παρεμβατικά, το καθιστούν ένα από τα ασφαλέστερα και πιο ευκολοδήγητα οχήματα της κατηγορίας.

Μεταξύ των συστημάτων ασφάλειας και άνεσης του νέου CUPRA Leon περιλαμβάνονται τα Predictive Adaptive Cruise Control (ACC), Travel Assist, Side & Exit Assist και Emergency Assist.

Το σύστημα Predictive ACC μπορεί να κινεί το όχημα με βάση την διαδρομή και τα δεδομένα GPS που παρέχονται από το σύστημα πλοήγησης, επιτρέποντας τον καθορισμό της ταχύτητας ανάλογα με τα όρια ταχύτητας και τη χάραξη του δρόμου – σε στροφές, κυκλικούς κόμβους, διασταυρώσεις και κατοικημένες περιοχές. Βάσει των δεδομένων που λαμβάνει από την εμπρόσθια κάμερα και το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, μπορεί να προσαρμόζει την ταχύτητα του οχήματος όταν αλλάζουν τα όρια.

Η λειτουργία Travel Assist χρησιμοποιεί πληροφορίες από το ACC και το Lane Assist για να διατηρεί ενεργά το όχημα στο κέντρο της λωρίδας και να προσαρμόζει την ταχύτητα στη ροή της κυκλοφορίας, σε όλο το εύρος ταχυτήτων.

Η τεχνολογία Side & Exit Assist ανιχνεύει τα οχήματα που δεν μπορείτε να δείτε και βρίσκονται στο τυφλό σημείο του οχήματος σας. Όταν έχετε σταθμεύσει και θέλετε να βγείτε από το όχημα, το  Exit Warning εκδίδει μια ηχητική και οπτική προειδοποίηση αν κάποιος ή κάτι πλησιάζει.

Το Emergency Assist διασφαλίζει ότι ο οδηγός παραμένει συγκεντρωμένος στην οδήγηση και δεν διασπάται η προσοχή του με οπτικές και ακουστικές προειδοποιήσεις. Εάν δεν υπάρξει αντίδραση από τον οδηγό, το σύστημα μπορεί να ενεργοποιήσει σταδιακά το σύστημα πέδησης, ενώ εάν δεν διαπιστωθεί καμία ενέργεια το όχημα μπορεί να σταματήσει εντελώς και να ενεργοποιηθούν τα αλάρμ. Μόλις σταθμεύσει, το νέο CUPRA Leon μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, μέσω του eCall.

Η γκάμα των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού ενισχύεται με την ενσωμάτωση επτά αερόσακων, συμπεριλαμβανομένου ενός στάνταρ μπροστινού κεντρικού αερόσακου. Ο συνδυασμός τεχνολογιών δημιουργεί ένα απίστευτο επίπεδο ασφάλειας χωρίς να παρεμβαίνει στην εμπειρία του οδηγού.

Το CUPRA Leon υπερέχει επίσης στον τομέα της ευκολίας, με συστήματα όπως keyless entry – το αυτοκίνητο ανιχνεύει πότε πλησιάζει ο οδηγός με μία τελετουργία υποδοχής – virtual pedal (μόνο για το Sportstourer), Climatronic τριών ζωνών, καλοριφέρ στάθμευσης, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού με λειτουργία μνήμης και φορτιστής 230V στον χώρο αποσκευών.

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Car News Podcast ~ 24-30/06/2024

Μία ανασκόπηση στις ειδήσεις και τα νέα της περασμένης εβδομάδας, απο το Car News Podcast…

2 hours ago

Το ηλεκτρικό Jeep Avenger τώρα με €29.700

Σε συνδυασμό με την επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep…

2 days ago

Peugeot: Από 36.900€ το νέο 3008 στην Ελλάδα (Τιμές – Εκδόσεις)

Από 36.900€ λανσάρει η Peugeot στην ελληνική αγορά το νέο 3008, ανακοινώνοντας τιμές, εκδόσεις και…

2 days ago

TSF1 Podcast – Spanish GP 2024 | Επιστροφή Hamilton στο βάθρο

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

2 days ago

Το F-150 Lightning SuperTruck της Ford Performance είναι ο φετινός βασιλιάς του Pikes Peak International Hill Climb

Το ηλεκτρικό F-150 Lightning SuperTruck της Ford Performance έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην 102η εκδοχή…

3 days ago

Η Opel κάνει το όραμα πραγματικότητα με το νέο Grandland

[rev_slider alias="retouch-11" slidertitle="opel grandland cover"][/rev_slider] Η Opel κάνει το όραμα πραγματικότητα με το νέο Grandland,…

3 days ago