NEWS

BMW Art Cars go digital

Για να γιορτάσει 50 χρόνια εμπλοκής σε πολιτιστικές δράσεις, η BMW ένωσε τις δυνάμεις της με την Acute Art για την υλοποίηση μιας μοναδικής έκθεσης: Για πρώτη φορά, η διάσημη BMW Art Car Collection παρουσιάζεται μέσω επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Στις 21 Ιουλίου, το project λανσαρίστηκε με τη συμβολή της δωρεάν εφαρμογής Acute Art, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που τα ψηφιακά “rolling sculptures” βρίσκονται στη διάθεση του κοινού σε τον κόσμο, οποιαδήποτε στιγμή.

Η συλλογή ξεκίνησε όταν ο Γάλλος οδηγός αγώνων και λάτρης της τέχνης Hervé Poulain σε συνεργασία με τον τότε Διευθυντή της BMW Motorsport, Jochen Neerpasch, ζήτησε από τον καλλιτέχνη και φίλο του Alexander Calder να σχεδιάσει το πρώτο BMW Art Car, το BMW αγωνιστικό αυτοκίνητο του Poulain το 1975. Έκτοτε, 19 διακεκριμένοι καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο έχουν σχεδιάσει αυτοκίνητα BMW της εποχής τους, το καθένα μέσα από μία τελείως  διαφορετική καλλιτεχνική προσέγγιση που αντανακλούσε την πολιτιστική και ιστορική εξέλιξη της τέχνης, της σχεδίασης και της τεχνολογίας. Για την επέτειο των 50 χρόνων της Πολιτιστικής Εμπλοκής του BMW Group, τα Art Cars έκαναν τη γνωριμία τους με τον ψηφιακό κόσμο και παρουσιάστηκαν σε αυτή την ιδιαίτερα συναρπαστική έκθεση 360°: εσωτερικά, εξωτερικά ή σε όποια τοποθεσία επιθυμούσε ο χρήστης.

Στις 21 Ιουλίου, τα πρώτα BMW Art Cars αποκαλύφθηκαν μέσω του App: Alexander Calder (BMW 3.0 CSL, 1975), Michael Jagamara Nelson (BMW M3, 1989), Ken Done (BMW M3, 1989), Matazo Kayama (BMW 535i, 1990), Esther Mahlangu (BMW 525i, 1991), Jeff Koons (BMW M3 GT2, 2010) και John Baldessari (BMW M6 GTLM, 2016). Προσεχώς, περισσότερα BMW Art Cars θα ενσωματώνονται στο Acute Art App κάθε δύο εβδομάδες. Την εποχή της Art Basel που πραγματοποιείται στη Βασιλεία, όλα τα Art Cars θα περιλαμβάνονται στο App.

Για να μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να ανακαλύψουν πλήρως και να γνωρίσουν τα διαδραστικά  BMW Art Cars, η εφαρμογή Acute Art διατίθεται δωρεάν στα App Store and Google Play.

Το BMW Group έχει δεσμευτεί στην υποστήριξη και προώθηση του πολιτισμού, σε συνεργασία με παγκοσμίου φήμης ινστιτούτα και καλλιτεχνικούς δημιουργούς. Μέσω αμοιβαίου σεβασμού και περιέργειας, η BMW συνδέει τους ανθρώπους με τη βοήθεια του πολιτισμού σε όλο τον κόσμο – με φυσικό και ψηφιακό τρόπο. Γι’ αυτό, η BMW συνεργάζεται με την Acute Art: για να υπερβεί τα φυσικά όρια της τέχνης διερευνώντας το εκφραστικό μέσο από μία διαφορετική διάσταση.

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Turkey: Advanced talks with Chinese BYD and Chery for construction of EV factories

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

1 day ago

VW breaks off talks with Renault on low-cost EV

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

1 day ago

DS 3 : Available immediately, with the Premium Upgrade programme

DS Automobiles announces the new "Premium Upgrade" program that gives enthusiasts the opportunity to...

2 days ago

Porsche ready to launch the first hybrid 911 with higher performance

Porsche adds a battery to the 911 sports car for the first time, with the electric motor...

3 days ago

The European car industry turns its back on electrification

With European carmakers expressing widespread reaction from the slowdown in sales of pure...

3 days ago

Ford Performance announces its entry into the 2025 Dakar Rally

Ford Performance is delighted to announce today its participation in the 2025 Dakar Rally,...

3 days ago