NEWS

SKODA ENYAQ iV : Even better thanks to new software

Ένα νέο πακέτο λογισμικού αυξάνει την αυτονομία του SKODA ENYAQ iV, συντομεύει τους χρόνους φόρτισης, προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και βελτιστοποιεί τη λειτουργία του αυτοκινήτου. Η SKODA εγκαθιστά ήδη τη νέα έκδοση λογισμικού “ME3” στα αυτοκίνητα που βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής στη Mlada Boleslav. Τα ENYAQ iV που έχουν ήδη παραδοθεί στους πελάτες, θα λάβουν δωρεάν αναβάθμιση με τη νέα έκδοση λογισμικού το δεύτερο εξάμηνο του 2022, με τους πελάτες να ενημερώνονται σχετικά τους προσεχείς μήνες.

Η νέα έκδοση λογισμικού ME3 περιλαμβάνει βελτιώσεις για τη λειτουργία, τον έλεγχο και τη σχεδίαση του συστήματος infotainment, του ψηφιακού πιλοτηρίου Digital Cockpit και του Head-up Display. Επιπλέον, βελτιώσεις έχουν δεχθεί και οι διαδικτυακές υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας SKODA Connect. Οι καινοτομίες στη διαχείριση της μπαταρίας προσφέρουν βελτιωμένη απόδοση φόρτισης, μικρότερους χρόνους φόρτισης και μεγαλύτερη αυτονομία.

Με το νέο λογισμικό ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τη νέα λειτουργία “Battery Care” μέσω ενός κουμπιού στην κεντρική οθόνη. Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία θα φορτιστεί μόνο μέχρι το 80% την επόμενη φορά που θα συνδεθεί το αυτοκίνητο για φόρτιση. Το πρόγραμμα μειώνει επίσης την ταχύτητα φόρτισης DC και τη μέγιστη ισχύ φόρτισης για να αποφευχθούν οι κορυφές ισχύος. Αυτά τα μέτρα, παρόμοια με τη λειτουργία “eco mode” σε ένα smartphone, βοηθούν στη διατήρηση της μπαταρίας σε άριστη κατάσταση και παρατείνουν τη διάρκεια ζωής της.

Οι τετρακίνητες εκδόσεις του ENYAQ iV διαθέτουν ένα επιπλέον νέο προφίλ οδήγησης. Το “Traction mode” έχει σχεδιαστεί για οδήγηση σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους ή ολισθηρές επιφάνειες και παρέχει σταθερή τετρακίνηση σε ταχύτητες έως και 20 χλμ./ώρα. Μεταξύ άλλων, προσαρμόζει τη λειτουργία ASR έτσι ώστε το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης να παρεμβαίνει λιγότερο κατά την επιτάχυνση σε σαθρή επιφάνεια. Την ίδια στιγμή, ο οδηγός μπορεί να προσθέτει στο σύστημα πλοήγησης εναλλακτικούς σταθμούς φόρτισης, στην τρέχουσα διαδρομή, απλά πατώντας ένα σχετικό κουμπί.

Το νέο λογισμικό περιλαμβάνει επίσης βελτιώσεις στις προβολές στο ψηφιακό πιλοτήριο Digital Cockpit καθώς και στο Head-up Display. Η εμφάνιση της απόστασης των αντικειμένων που περιβάλλουν το όχημα έχει γίνει πιο σαφής, ενώ το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας εμφανίζεται πλέον σε ποσοστό επί τοις εκατό στο ψηφιακό πιλοτήριο, μαζί με το αντίστοιχο σύμβολο της μπαταρίας. Τα στοιχεία αυτά, χάρη στο νέο λογισμικό παρουσιάζονται και στο Head-up Display.

Με το νέο λογισμικό έχει βελτιστοποιηθεί και ο έλεγχος θερμοκρασίας της μπαταρίας, η οποία φτάνει στο ιδανικό θερμικό επίπεδο λειτουργίας πιο γρήγορα και διατηρείται σε αυτό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αυτό εξασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, βελτιστοποιημένη απόδοση ισχύος και πιο αποτελεσματική ανάκτηση ενέργειας, επομένως μεγαλύτερη αυτονομία. Στο SKODA ENYAQ COUPÉ iV 60, που θα λανσαριστεί στην Ελλάδα πριν το καλοκαίρι, η αυτονομία αυξάνεται στα 416 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP. Το ENYAQ COUPÉ iV 80 μπορεί να διανύσει έως και 544 χιλιόμετρα με μία φόρτιση ενώ το ENYAQ COUPÉ iV 80x με δύο ηλεκτροκινητήρες, μπορεί να καλύψει αντίστοιχα 520 χιλιόμετρα.

Τέλος, με το νέο λογισμικό, έχουν βελτιωθεί οι χρόνοι φόρτισης του ENYAQ iV. Με εναλλασσόμενο ρεύμα σε οικιακό φορτιστή (Wallbox) το αυτοκίνητο φορτίζεται με έως 11 kW – φυσικά μπορεί πάντα να φορτιστεί και σε οικιακές πρίζες 230 V. Κατά τη φόρτιση με συνεχές ρεύμα, τα οχήματα με μπαταρία 62 kWh έχουν τώρα ισχύ φόρτισης έως και 120 kW και τα μοντέλα ENYAQ iV με τη μεγάλη μπαταρία 82 kWh έως 135 kW. Αυτό σημαίνει ότι σε έναν δημόσιο σταθμό φόρτισης 50 kW, η διαδικασία φόρτισης από το 10% στο 80 % διαρκεί 55 λεπτά (μπαταρία 62 kWh) ή 70 λεπτά (μπαταρία 82 kWh). Σε ακόμα πιο ισχυρούς σταθμούς δημόσιας φόρτισης, για παράδειγμα ισχύος 120 kW, η αντίστοιχη διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί σε μόλις 35 λεπτά.

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Το Νέο Opel Frontera αποκαλύπτεται πλήρως

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…

5 hours ago

Η Renault στο Roland-Garros με την ειδική έκδοση του Renault 5 E-Tech

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…

6 hours ago

Η Stellantis και η Leapmotor ετοιμάζονται να λανσάρουν ηλεκτρικά οχήματα στην Ελλάδα στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής επέκτασης

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis ανακοίνωσε την Τρίτη ότι δημιούργησε κοινοπραξία με την κινεζική startup εταιρεία…

7 hours ago

Σημαντική πρόοδος για την οδική ασφάλεια της Ελλάδας η ηλεκτρονική διασταύρωση των κυκλοφορούντων οχημάτων

Η ηλεκτρονική διασταύρωση των κυκλοφορούντων οχημάτων αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα,…

11 hours ago

TSF1 Podcast – Miami GP 2024 | Η 1η νίκη του Norris

Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…

13 hours ago

Toyota: Ηλεκτρική αντεπίθεση στην Ευρώπη με νέο B-SUV

Εν μέρει ως τακτική, εν μέρει ως φιλοσοφία, η Toyota δεν έχει ακόμη εντρυφήσει στα…

14 hours ago