Categories: NEWS

Ριζικές αλλαγές στην Volkswagen με επαναπροσδιορισμό της κεντρικής μάρκας του ομίλου

The Group Volkswagen σχεδιάζει να αναβαθμίσει την κύρια μάρκα του για να αυξήσει την αποδοτικότητα και τις πωλήσεις, σύμφωνα με εσωτερικό υπόμνημα του επικεφαλής της μάρκας VW Thomas Schaefer που δημοσιεύτηκε στο Reuters.

“Μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι η μάρκα μας – παρ’ όλες τις δυνάμεις της – δεν βρίσκεται ακόμη σε αρκετά στέρεα οικονομική βάση”, έγραψε ο Schaefer στο υπόμνημα την Τετάρτη.

“Πρέπει να δημιουργήσουμε καλές, ανταγωνιστικές αποδόσεις σε περιόδους κρίσης και σε έναν συνεχώς ασταθή κόσμο”, ανέφερε.

Ο στόχος της βασικής μάρκας ήταν μια απόδοση επί των πωλήσεων 6,5%, σε σύγκριση με το 3% που επιτεύχθηκε το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, είπε.

Ο Schaefer απέδωσε την ευθύνη σε ένα δύσκολο περιβάλλον, συμπεριλαμβανομένου του κινδύνου ύφεσης, των γεωπολιτικών συγκρούσεων, των ασταθών αλυσίδων εφοδιασμού και των ανεξέλεγκτων τιμών των πρώτων υλών και της ενέργειας.

“Η πίεση αυξάνεται. Η μάρκα Volkswagen πρέπει να δράσει”, έγραψε.

Η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt ανέφερε πρώτη τα σχέδια, λέγοντας ότι περιλαμβάνουν εξοικονόμηση κόστους και έχουν σχεδιαστεί για να αυξήσουν τα ετήσια αποτελέσματα κατά τουλάχιστον 3 δισεκατομμύρια ευρώ. Η εφημερίδα επικαλέστηκε επίσης πηγές της εταιρείας που ανέφεραν ότι τα σχέδια δεν αφορούν περικοπές θέσεων εργασίας, αν και ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων μπορεί να μειωθεί.

Η επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων Daniela Cavallo δήλωσε στην Handelsblatt ότι έλαβε γνώση των σχεδίων.

“Η κερδοφορία και η διασφάλιση των θέσεων εργασίας είναι εξίσου σημαντικοί και κοινοί στόχοι”, δήλωσε στη Handelsblatt, προσθέτοντας ότι το συμβούλιο των εργαζομένων δεν θα συμφωνήσει σε μειώσεις μισθών ή θέσεων εργασίας. “Αλλά δεν υπάρχουν σχέδια προς αυτή την κατεύθυνση”, πρόσθεσε.

Στο υπόμνημα που δημοσιεύτηκε στο Reuters, ο Schaefer σημείωσε ότι οι λεπτομέρειες της αναδιαμόρφωσης θα καθοριστούν τις επόμενες εβδομάδες και μήνες.

Είπε επίσης ότι ήθελε να αυξήσει τις συνέργειες μεταξύ των εμπορικών σημάτων με κοινή ανάπτυξη και παραγωγή, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης κοινών τεχνολογικών βάσεων σε ορισμένους τομείς.

Nikolaos Michalopoulos

Recent Posts

Η Porsche έτοιμη να λανσάρει την πρώτη υβριδική 911 με υψηλότερες επιδόσεις

Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…

5 hours ago

The European car industry turns its back on electrification

Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…

6 hours ago

Ford Performance announces its entry into the 2025 Dakar Rally

Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…

10 hours ago

Driving Volkswagen ID.3 Pro Performance: the symbol of transition (Video)

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…

11 hours ago

Behold, the all-electric Mercedes Benz G580 EQ

Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…

13 hours ago

Alfa Romeo Giulia and Stelvio Quadrifoglio Super Sport: with the Mille Miglia wind (Video)

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…

1 day ago