Πόσο θα αλλάξει η Formula 1; Οι τραγικοί θάνατοι των Jules Bianchi και Justin Wilson έβαλαν την ασφάλεια των οδηγών σε πρώτο πλάνο για τη FIA, η οποία σκοπεύει να παρουσιάσει ένα προστατευτικό για το κόκπιτ, ώστε να μην είναι εκτεθειμένα τα κεφάλια των οδηγών. Όμως το “halo” concept, το οποίο είδαμε να προσπαθούν να δοκιμάσουν οι Kimi Raikkonen και Sebastian Vettel of Ferrari στην Ισπανία, έχει προκαλέσει ανάμικτες αντιδράσεις στους οδηγούς, τις ομάδες και τους φίλους του αθλήματος.
Ο επικεφαλής της ομάδας Christian Horner το περιγράφει ως “περισσότερο κάτι σαν κουβούκλιο, ανοιχτό από επάνω, σαν ένας μεγαλύτερος ανεμοθώρακας“. Και, αν αυτό ειναι -τουλάχιστον αισθητικά- καλύτερο από το προστατευτικό που είδαμε στη Ferrari, παραμένουν δεκάδες άλλα ερωτήματα ως προς το αν θα προσφέρει πραγματικά ασφάλεια και, το πιο βασανιστικό: Πώς θα μπαινοβγαίνουν οι οδηγοί...
Τα ευρωπαϊκά Gigafactories για την κατασκευή μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκονται προ των πυλών, αποτελώντας μία…
Μετά τη συναρπαστική έναρξη της σεζόν στις αρχές Μαΐου στο ADAC Rallye Sulingen, οι ομάδες…
Το ανανεωμένο Jeep Compass MY24 είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας στην πολύ ανταγωνιστική τιμή…
Επιφυλακτική με την ολοκληρωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση παραμένει η Lamborghini, με τον CEO της ιταλικής…
Το μοναδικό διήμερο πολυσυνέδριο επιχειρηματικότητας ThinkBiz Academy 2024 πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, με…
Στην Ελλάδα έφτασαν τα νέα Smart #1 και Smart #3, η έλευση των οποίων σηματοδοτεί…