NEWS

Where the new Audi RS 6 Avant Performance and RS 7 Sportback Performance stand out

More powerful and faster than any previous RS 6 and RS 7: the new Audi RS 6 Avant performance and RS 7 Sportback performance are packed with enhancements that intensify their appearance and elevate the driving experience. The powerful 4.0-litre TFSI biturbo V8 biturbo engine now boasts 630 PS of power and a maximum torque of 850 Nm. From 8 December, both the RS 6 Avant performance and RS 7 Sportback performance are available at a price of 135,000 euros each.

Στην Audi, το “performance” σημαίνει περισσότερη ισχύς. Για παράδειγμα, οι μεγαλύτεροι υπερσυμπιεστές και η αύξηση της πίεσης υπερπλήρωσης από 2,4 σε 2,6 bar στον V8 biturbo TFSI κινητήρα των 4,0 λίτρων, που διαθέτουν τόσο το RS 6 Avant performance όσο και το RS 7 Sportback performance, επιτρέπουν την αύξηση της ισχύος του κινητήρα κατά 30 PS και της ροπής κατά 50 Nm επιπλέον σε σχέση με τις βασικές εκδόσεις. Αυτό μεταφράζεται σε συνολική αύξηση της ισχύος από 600 PS σε 630 PS και της μέγιστης ροπής από 800 σε 850 Nm. Τα μοντέλα επιδόσεων τρέχουν από τα 0 στα 100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα, 0,2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τις βασικές εκδόσεις RS 6 / RS 7.

Ωστόσο, μερικές φορές, τα λιγότερα ισοδυναμούν με περισσότερα: η ελαχιστοποιημένη μόνωση μεταξύ του χώρου του κινητήρα, του εσωτερικού και του πίσω μέρους του οχήματος εξασφαλίζει ότι το RS 6 Avant performance και το RS 7 Sportback performance θα γοητεύσουν τους πελάτες με μια συναρπαστική, προηγμένη ηχητική εμπειρία – η μείωση αυτή εξοικονομεί επίσης οκτώ κιλά από το βάρος του αυτοκινήτου. Το RS 6 Avant performance έχει συνολικό βάρος 2.090 kg, ενώ το RS 7 Sportback performance ζυγίζει 2.065 kg.

 

 

Enhanced driving dynamics with new central locking differential

Η ισχύς από τον κινητήρα 4.0 TFSI διοχετεύεται μέσω ενός στάνταρ οκτατάχυτου tiptronic με ταχύτερους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων στη μόνιμη τετρακίνηση quattro. Το εξ ολοκλήρου μηχανικό κεντρικό διαφορικό κατανέμει την ισχύ του κινητήρα στον πίσω άξονα σε αναλογία 40:60 και σε περίπτωση εντοπισμού ολίσθησης, περισσότερη ροπή κίνησης κατευθύνεται αυτόματα στον άξονα με την ανώτερη πρόσφυση – έως και 70% μπορεί να ρέει στον μπροστινό άξονα και έως και 85% στον πίσω άξονα. Το αυτόματο μπλοκαρισμένο κεντρικό διαφορικό είναι ελαφρύτερο και πιο συμπαγές, ενισχύοντας την οδηγική δυναμική και προσφέροντας αισθητά πιο οξεία στροφή, η οποία έχει ως αποτέλεσμα λιγότερη υποστροφή στα όρια χειρισμού. Ως πρόσθετη βελτίωση, η απόκριση της αυτοδιεύθυνσης είναι πιο ακριβής, με τους επιβάτες να επωφελούνται συνολικά από μια πιο σβέλτη οδηγική εμπειρία.

 

 

Exclusive and high-performance: 22-inch wheels with high-performance tyres

Το νέο RS 6 Avant performance και το RS 7 Sportback performance βγαίνουν από τη γραμμή συναρμολόγησης με στάνταρ ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών χυτές σε σχέδιο αστεριού με δέκα ακτίνες και ελαστικά 273/35. Για μια πιο σπορ αισθητική, προσφέρονται επίσης ζάντες ελαφρού βάρους 22 ιντσών, εκτός από τις στάνταρ χυτό αλουμίνιο 22 ιντσών – σε γυαλιστερό γυαλιστερό μεταλλικό μαύρο, ματ γκρι, ματ μαύρο ή ματ χρυσό νεοδυμίου. Αντλώντας έμπνευση από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο ευάερος σχεδιασμός των ακτίνων 5Y βοηθά στην ψύξη των φρένων, ενώ οι ελαφρύτερες ζάντες κατασκευάζονται με τη χρήση μιας διαδικασίας σφυρηλάτησης-φρεζαρίσματος υψηλής τεχνολογίας. Η νέα ελαφριά ζάντα είναι περίπου πέντε κιλά ελαφρύτερη από τη ζάντα αλουμινίου 22 ιντσών του σημερινού RS 6 Avant ή RS 7 Sportback – αυτή η μείωση του βάρους κατά 20 κιλά στις μη αναρτώμενες μάζες ενισχύει την απόκριση στο γκάζι.

Τα νέα υψηλής απόδοσης ελαστικά Continental “Sport Contact 7” 285/30, τα οποία αποτελούν μέρος του νέου ελαφρού τροχού, παίζουν καθοριστικό ρόλο στη μείωση του βάρους. Τα ελαστικά προσφέρουν σταθερά ανώτερη πρόσφυση τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα, μειώνουν την υποστροφή στις στροφές με ταχύτητα, οδηγώντας συνολικά σε πιο ακριβή χειρισμό σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων. Επιπλέον, η απόσταση πέδησης είναι έως και δύο μέτρα μικρότερη με τους νέους τροχούς κατά το φρενάρισμα από τα 100 έως τα 0 km/h.

The Audi drive select dynamic handling system allows the driver to set the character of the vehicle. Six profiles are available: efficiency, comfort, auto, dynamic, along with two customisable RS-specific modes RS1 and RS2.

Όμως η εμπειρία των λειτουργιών οδήγησης στα μοντέλα επιδόσεων είναι πολύ πιο μοναδική. Για παράδειγμα, η λειτουργία coasting ενεργοποιείται πλέον αυτόματα μόνο στο προφίλ αποδοτικότητας, πράγμα που σημαίνει ότι σε περιοχές ταχύτητας έως 160 km/h, απενεργοποιεί τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και κάνει coasting χωρίς κατανάλωση καυσίμου ή ροπή αντίστασης του κινητήρα. Επιπλέον, η λεπτομερής ρύθμιση του λογισμικού της μονάδας ελέγχου του κινητήρα επιτρέπει αυστηρότερες αλλαγές φορτίου στη λειτουργία S, όταν είναι ενεργή η λειτουργία επιλογής οδήγησης “dynamic” ή η λειτουργία οδήγησης S, ενισχύοντας περαιτέρω τη συναισθηματικότητα. Το αναβαθμισμένο λογισμικό στη μονάδα ελέγχου του κιβωτίου ταχυτήτων έχει ως αποτέλεσμα ταχύτερους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων και μια αισθητά διευρυμένη διασπορά μεταξύ των διαφόρων τρόπων οδήγησης.

 

 

RS Dynamic package as standard equipment

The RS Dynamic Package is standard equipment on the RS 6 Avant performance and RS 7 performance models. This includes an increase in top speed to 280 km/h (180 mph), dynamic all-wheel steering (the RS-specific software upgrade assists the driver with active steering corrections on the front and rear axles) and a quattro sport differential on the rear axle.

The RS Dynamics Package plus is available as an option, which in addition to the RS Dynamics Package, increases the top speed to 305 km/h and includes an RS ceramic brake system. Customers can order the calipers in grey, red or blue and the discs have dimensions of 440 mm (front) and 370 mm (rear). The RS ceramic brake system weighs around 34 kg less overall than its steel counterpart, resulting in a reduction in unsprung masses.

 

 

New exterior colours and optical packages

Τα νέα RS 6 Avant performance και RS 7 Sportback performance διατίθενται σε συνολικά 16 εξωτερικά χρώματα – για πρώτη φορά περιλαμβάνονται το μεταλλικό και ματ Ascari Blue και το ματ Dew Silver. Τα μοντέλα επιδόσεων ξεχωρίζουν με τα στάνταρ εξωτερικά εξαρτήματα RS σε ματ γκρι χρώμα, συμπεριλαμβανομένων των εξωτερικών καθρεπτών, της εμπρός αεροτομής, των εμπρός πλευρικών πτερυγίων, των ενθέτων στα πλαϊνά μαρσπιέ, των ράγας οροφής και των διακοσμητικών στα πλευρικά παράθυρα και τον πίσω διαχύτη. Το πακέτο ματ carbon/μαύρης οπτικής είναι επίσης προαιρετικό, στο οποίο οι ράγες οροφής και τα διακοσμητικά στα πλευρικά παράθυρα είναι μαύρα. Οι δακτύλιοι Audi και το όνομα του μοντέλου διατίθενται στην επιλογή του πελάτη σε χρώμιο ή μαύρο χρώμα.

 

 

Out of nowhere: new interior touches and features

Στο εσωτερικό, τα γνωστά σχεδιαστικά πακέτα RS σε γκρι και κόκκινο χρώμα έχουν επεκταθεί και στο μπλε χρώμα. Η στεφάνη του τιμονιού σε μαύρο Alcantra παρουσιάζει ραφές αντίθεσης σε μπλε Mercato, ενώ τα πατάκια δαπέδου, η πλευρά της κεντρικής κονσόλας και η μανέτα του επιλογέα φέρουν επίσης μπλε ραφές αντίθεσης. Οι ζώνες ασφαλείας είναι εξ ολοκλήρου μπλε του ωκεανού με τα διακοσμητικά ένθετα σε δομή carbon twill, με προαιρετικές μπλε πινελιές. Το εξόγκωμα του μοχλού επιλογής και η πλευρά της κεντρικής κονσόλας είναι κατασκευασμένα με μικροΐνες Dinamica, οι οποίες αποτελούνται κατά 45% περίπου από ανακυκλωμένες ίνες PET, ενώ τα σπορ καθίσματα διαθέτουν δερμάτινη ταπετσαρία υψηλής ποιότητας Valcona διάτρητη με κηρήθρες ραφές με ραφές αντίθεσης σε μπλε χρώμα Mercato. Ένα άλλο διακριτικό χαρακτηριστικό είναι ένα LED εισόδου στις μπροστινές πόρτες που προβάλλει την επιγραφή “RS performance” στο έδαφος δίπλα στο αυτοκίνητο.

Customers can order RS design packages in the three available colour variants with optional additional features: decorative inserts, door armrests and a Dinamica microfibre centre armrest. An added benefit of this equipment variant is the seat centre panel with grey, red or blue inlay, while the customer's chosen colour is displayed through the perforated sports seats and the seat backs are embossed with RS in matching colours.

Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το νέο εργαλείο απεικόνισης “Audi Exclusive Customizer” για να σχεδιάσουν τα οχήματά τους σε χιλιάδες μεμονωμένους συνδυασμούς και να δημιουργήσουν έτσι την προσωπική τους ειδική έκδοση. Μπορούν να επιλέξουν από μια ευρεία γκάμα μεμονωμένων φινιρισμάτων βαφής και χρωμάτων δέρματος και ραφών- το εργαλείο χρησιμοποιεί ένα τρισδιάστατο μοντέλο για την οπτικοποίηση της διαδικασίας εξατομίκευσης. Δείτε τον διαμορφωτή εδώ.

The standard 12.3-inch Audi virtual cockpit plus displays offer new functions, such as a gearshift indicator in manual transmission mode, which changes the rev indicator from green to yellow and red, flashing in a manner identical to that used in motorsport to signal the optimum time to change gear. In addition, Launch Control, which takes full advantage of the performance acceleration capabilities of the RS 6 Avant and RS 7 Sportback by signalling the ideal moment for acceleration from a standstill, comes with new traffic light icons.

 

 

Performance with tradition: from the RS 6 Avant plus to today

The RS 6 Avant performance and RS 7 Sportback performance in the C8 generation continue Audi's long-standing sporting strategy with the plus and performance models. It all started with the RS 6 Avant plus in the C5 generation, just before the series was discontinued in 2004, quattro GmbH (now Audi Sport GmbH) launched a special limited edition of 999 units with a subtle power upgrade. Engine output was increased by 30 PS to 480 PS and the model carried the distinction of being the first Audi to officially exceed 250 km/h (155 mph). Audi Sport accelerated the RS 6 plus to 280 km/h, making it the fastest sports car. Without the engine control unit, its top speed exceeded 300 km/h.

The plus version of the C6 generation was launched in 2008 and was limited to 500 units. Unlike its predecessor, it had no additional power; the V10 retained its 580 hp. However, Audi limited the top speed of the Avant and Sedan specials to 303 km/h; the only faster vehicle at the time was the R8.

Στη γενιά C7, το ” plus ” έγινε ” performance ” – τα Audi RS 6 Avant και RS 7 Sportback performance έφυγαν από τη γραμμή το 2016, με έναν ελαφρώς πειραγμένο κινητήρα, η ισχύς αυξήθηκε σε 605 PS, 45 PS περισσότερο από ό, τι στο βασικό μοντέλο. Η λειτουργία overboost εκτοξεύτηκε για λίγο στα 750 Nm στη ” dynamic ” λειτουργία οδήγησης και ανάλογα με τον εξοπλισμό, η ταχύτητα περιορίστηκε στα 250, 280 ή 305 km/h.

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Volvo Saracakis Test Drive Event στην Καλαμάτα, 24-26 Μαΐου

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

3 hours ago

Ford Puma: Τεχνολογικά προηγμένο και οικονομικό, τώρα με μίσθωμα 199€

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

4 hours ago

Turkey: Advanced talks with Chinese BYD and Chery for construction of EV factories

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

2 days ago

VW breaks off talks with Renault on low-cost EV

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

2 days ago

DS 3 : Available immediately, with the Premium Upgrade programme

DS Automobiles announces the new "Premium Upgrade" program that gives enthusiasts the opportunity to...

3 days ago

Porsche ready to launch the first hybrid 911 with higher performance

Porsche adds a battery to the 911 sports car for the first time, with the electric motor...

4 days ago