Η PEUGEOT
was the favourite brand of the French in the first quarter of 2021,
according to research conducted by the company Matrice at
on a quarterly basis since 1999 for large French companies.
According to
την έρευνα που διεξήχθη σε Γάλλους υπηκόους ηλικίας 18 ετών και άνω, το
84% showed their preference for the PEUGEOT.
On
at a time when the brand is renewing its corporate identity, the first place
in the preference of French consumers and the continued rise in sales
of the brand worldwide, further reinforce the soundness of the strategy that
has followed the PEUGEOT in recent years not only in the domestic market
but also in the international arena.
Η Ford επισπεύδει την έλευση της συναρπαστικής Mustang GTD στην Ευρώπη, καθώς το εντυπωσιακό μοντέλο…
Το DNA της Audi «Πρωτοπορία μέσω της Τεχνολογίας» κέρδισε τις προτιμήσεις κατά συντριπτική πλειοψηφία των…
Δυναμική και άκρως ενδιαφέρουσα για τους Έλληνες επαγγελματίες είναι η παρουσία της Ford στην έκθεση…
Ο Όμιλος Συγγελίδη που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά αυτοκινήτου, εισάγοντας κορυφαίες μάρκες όπως Citroen,…
Η Ferrari, η Lamborghini και η Aston Martin δηλώνουν ότι οι πλούσιοι πελάτες τους είναι…
Εμπνευσμένο από τα γαλλικά μαχητικά αεροσκάφη, Rafale, το νέο Renault Rafale στην κορυφαία έκδοση E-Tech…