NEWS

The Germans have found that the Mazda CX-5 is "no-brainer"

On κορυφαία βαθμολογία που έχει δοθεί ποτέ στο τεστ αντοχής του γερμανικού περιοδικού Auto Bild έλαβε το Mazda CX-5. The ιαπωνικό compact SUV ολοκλήρωσε το τεστ αντοχής των 100.000 χιλιομέτρων και έλαβε μια θέση στο πόντιουμ με τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα όλων των εποχών (βάσει του τεστ).

Δεν είναι και μικρό επίτευγμα, μιας και το best seller της Mazda έπρεπε να “πείσει” την κριτική επιτροπή που το αξιολόγησε στην καθημερινή χρήση και δεν κατάφερε μόνο αυτό. Κατάφερε και να περάσει χωρίς ελαττώματα και τις εργαστηριακές δοκιμασίες, επιτυγχάνοντας βαθμολογία που δεν έχει ποτέ άλλοτε σημειωθεί στο συγκεκριμένο τεστ αντοχής.

Οι εκδότες του γερμανικού περιοδικού είχαν ήδη εξάρει την αξιοπιστία και τα χαρακτηριστικά αντοχής of προηγούμενου μοντέλου, από τη δοκιμασία αντοχής του 2015. Εξαιτίας όμως ενός λάθους του εργαστηρίου το μοντέλο είχε βαθμολογηθεί τότε με ένα A-. The νέο CX-5 δεν εμφάνισε κανένα απολύτως ελάττωμα, κερδίζοντας επάξια το απόλυτο A and the 4η θέση διαχρονικά σε όλες τις αξιολογήσεις για όλα τα μοντέλα, που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, – και η συγκεκριμένη λίστα περιλαμβάνει ούτε λίγο ούτε πολύ, 68 αυτοκίνητα.

At καθημερινή χρήση, το Mazda CX-5 εντυπωσίασε τη συντακτική ομάδα του περιοδικού, με την ευρυχωρία του, καθώς προσφέρει άφθονους χώρους για την οικογένεια, υψηλό επίπεδο άνεσης, και τον αναβαθμισμένο κινητήρα του. Ιδιαίτερης μνείας έτυχε η άψογη συνεργασία του κινητήρα diesel Skyactiv D 184, with the αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η εργοστασιακή τιμή της μέσης κατανάλωσης κατά τον κύκλο NEDC είναι 5,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 145 γρ./χλμ.

Μηδέν… τεχνικά προβλήματα!

The compact SUV της Mazda δεν παρουσίασε επίσης κανένα τεχνικό πρόβλημα κατά τη διάρκεια της περιόδου των δοκιμών, ούτε κάποια βλάβη, ούτε καμία καθυστέρηση, και δεν υπήρχαν ελαττώματα ή μη προγραμματισμένες επισκέψεις στο συνεργείο. Και ακόμη και όταν το CX-5 απογυμνώθηκε υπό την επίβλεψη εμπειρογνωμόνων, στα επιμέρους εξαρτήματά του, οι κριτές δεν βρήκαν αξιοσημείωτα ελαττώματα.


Ούτε ο κινητήρας ντίζελ των 2,2 λίτρων ούτε το chassis or the Inside φαινόταν ιδιαίτερα ταλαιπωρημένα από τα 100.000 χιλιόμετρα – κάτι που με τη σειρά του, άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις στους εμπειρογνώμονες του περιοδικού.

Αυτή η εξαιρετική επίδοση στο τεστ αντοχής αποτελεί μία ακόμη απόδειξη της παροιμιώδους αξιοπιστίας και της διαχρονικής ποιότητας του Mazda CX-5. Στο μοντέλο του 2021, η δεύτερη γενιά του επιτυχημένου SUV, έχει βελτιωθεί ακόμα περισσότερο, με αναβαθμισμένο εσωτερικό, πληρέστερο εξοπλισμό και ακόμη πιο εκλεπτυσμένους κινητήρες. Εκτός από τον κορυφαίο κινητήρα diesel Skyactiv D 184, η Mazda προσφέρει το CX-5 και σε μια άλλη έκδοση diesel, καθώς και σε δύο εκδόσεις βενζίνης. Κάθε έκδοση διαθέτει χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση εμπρός ή σε όλους τους τροχούς.

George Karagiannis

Recent Posts

Ντεμπούτο για το πρώτο ηλεκτρικό MINI John Cooper Works στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood

Το MINI John Cooper Works E PROtotype σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο ως το πρώτο ηλεκτρικό…

23 mins ago

Ρεκόρ για το IONIQ 5 N στο Pikes Peak International Hill Climb

Η Hyundai συνεχίζει να καταπλήσσει με τις επιδόσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων, καθώς τρία Hyundai…

3 days ago

Νέο Mercedes-Benz eSprinter: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (Photo και Τιμές)

Το νέο Mercedes-Benz eSprinter ήρθε με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, πολλά νέα ψηφιακά πρόσθετα, αναβαθμισμένο σύστημα…

3 days ago

Η Tesla παρουσιάζει την επιλογή βαφής Quicksilver για το Model 3

Η Tesla ανακοίνωσε την ενημέρωση του configurator για το Model 3 με την εισαγωγή μιας…

4 days ago

Fiat 500: Ο «αιώνιος έφηβος» γίνεται 67 ετών

Η σημαδιακή ημερομηνία 4 Ιουλίου δεν είναι μόνο σημαντική για τον εορτασμό της Ημέρας Ανεξαρτησίας…

4 days ago

Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24: Ο απόλυτος συνδυασμός πολυτέλειας και αγωνιστικής κληρονομιάς

Αποκλειστική Έκδοση DBX707 AMR24 Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24 Edition, μια μοναδική έκδοση…

4 days ago