Live the Movement in the streets

Οδηγούμε SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 82PS GLX 2WD M.Y. 2024: Ο «κακός» πελάτης του βενζίνα

Αν αναζητάς ένα οικονομικό, ευέλικτο και πρακτικό αυτοκίνητο πόλης με εξαιρετική οδική συμπεριφορά για καθημερινές περιπέτειες, τότε συνέχισε και διάβασε το υπόλοιπο άρθρο

What grade do you give him?5 Votes
8.4
7.5

Το να κάνεις το καλό καλύτερο ίσως να μην είναι και πολύ δύσκολο στην περίπτωση του νέου Suzuki Swift, καθώς η τελευταία του γενιά είναι η πιο ολοκληρωμένη και ώριμη από όσες έχουν παρουσιαστεί μέχρι σήμερα χωρίς να υπάρχει σχεδιαστική ρήξη με το παρελθόν. Όλα όμως, όσα έχουν παρουσιαστεί μέχρι σήμερα, βαδίζουν στην φιλοσοφία των Ιαπώνων κατασκευαστών αυτοκίνητων, που πρώτα είναι η ουσία σαν αυτοκίνητο, με ότι αυτό συνεπάγεται, και έπονται τα υπόλοιπα.

Το όνομα Swift υπάρχει στην αγορά από το 1984 όταν και παρουσιάστηκε το πρώτο μοντέλο. Ποιος δεν θυμάται το υπέροχο για την εποχή του Swift 1.3 Gti με την κωδική ονομασία G13B κινητήρα και τους τότε 97 ίππους το 1986 και τους 101 στην facelift εκδοχή του το 1991 (110 ίππους για την αγορά της Αμερικής και τετρακίνηση). Σε κάθε εποχή έχει αφήσει το δικό  του στίγμα στην αυτοκίνηση κάνοντας, αν μπορούμε να το πούμε, θόρυβο από την πολύ του ηρεμία. Στην σημερινή εποχή, όλα αυτά έχουν περάσει και έχει μείνει η γλυκιά ανάμνηση του παρελθόντος να μας τα θυμίζει, με το Swift να είναι αναβαθμισμένο απ’ όλες τις απόψεις, καθώς το εμπιστεύονται για την αξιοπιστία του, την οικονομία καυσίμου, την οδηγική του απόλαυση (fun to drive στα Ελληνικά) και βέβαια για την καθημερινή του πρακτικότητα.

ΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΜΙΟΥ…

Εξωτερικά, είναι μοντέρνο και σύγχρονο, διατηρώντας τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές που γνωρίσαμε στις προηγούμενες γενιές. Εξάλλου «ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις». Νέα είναι η σχεδίαση των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, με μαύρο φόντο και το χαρακτηριστικό όρθιο «L» φως ημέρας τεχνολογίας Led ενώ και τα κύρια φωτά είναι τεχνολογίας Led και μάλιστα με αυτόματο σύστημα εναλλαγής από μικρή σε μεγάλη σκάλα (High Beam Assist), αλλά όχι στα φλας που παραμένουν με απλή λάμπα (;), η μεγάλη μαύρη γυαλιστερή μάσκα και ο νέος προφυλακτήρας συμπληρώνουν το μπροστινό σύνολο. Στο πλάι, οι δίχρωμες 16′ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 185/55 εντυπωσιάζουν για το στυλ και την απλότητα τους, οι στάνταρ μαρσπιέδες στο χρώμα του αμαξώματος οπτικά δίνουν την αίσθηση ενός ακόμα χαμηλότερου αμαξώματος, ενώ χαρακτηριστική είναι και η γραμμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα από άκρη σε άκρη, πάνω από τις χειρολαβές, φτάνοντας ή αρχίζοντας (όπως το βλέπει κανείς) από το μπροστινό καπό, με την σχεδίαση του τελευταίου να είναι εντελώς νέας φιλοσοφίας, καθώς έρχεται και «πατάει» πάνω στα μπροστινά φτερά. Το χαρακτηριστικό γνώρισμα στις μπροστά κολόνες σε μαύρο χρώμα παραμένει, όπως και το κυρτό παρμπρίζ (θυμίζοντας λίγο Mini Cooper), ενώ πλέον η διχρωμία bi-tone σε μαύρο χρώμα εκτείνεται σε όλο το αμάξωμα, «από τα τζάμια και πάνω», δημιουργώντας μια ωραία χρωματική διαφορά με το μπλε μεταλλικό, τριπλής επίστρωσης παρακαλώ, του αυτοκίνητου της δοκιμής μας (Frontier Blue Pearl Metallic το ονομάζει η Suzuki). Στο πίσω μέρος υπάρχουν ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, που ενσωματώνουν εν μέρη τεχνολογία LED (και γιατί όχι πλήρως led;), ενώ νέος είναι και ο προφυλακτήρας με το χαρακτηριστικό φως ομίχλης χαμηλά στην μέση. Στην σχεδόν καθετή πίσω πόρτα, που ενσωματώνει και αεροτομή με πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα για την μείωση των στροβιλισμών, κάτω από το σήμα της Suzuki, υπάρχει η κάμερα οπισθοπορείας που διευκολύνει πολύ την διαδικασία παρκαρίσματος.

INTERNAL

Ευδιάκριτες οι αλλαγές στο νέο Swift με το ανανεωμένο και αισθητικά αναβαθμισμένο εσωτερικό του, να είναι λειτουργικό, ποιοτικό, πρακτικό και εργονομικό. Ο συνδυασμός ανοιχτόχρωμων και κλασσικών σκουρόχρωμων επιφανίων σε πόρτες και ταμπλό το κάνει αρκετά μοντέρνο ενώ προσεγμένο είναι και το φινίρισμα. Εκτός των δυο σημείων με μαλακά πλαστικά στις μπροστά πόρτες, στην θέση που ακουμπούν οι αγκωνές, όλο το υπόλοιπο εσωτερικό αποτελείται από σκληρά πλαστικά, με την συναρμογή να είναι αρίστη και αψεγάδιαστη. Με κυρίαρχη την 9 ιντσών αιωρούμενη οθόνη αφής, γραφικά υψηλής ευκρίνειας στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, είναι στραμμένη «ένα τσακ» προς τον οδηγό, ενώ απενεργοποιημένη φαίνεται πολύ πιο μεγάλη λόγω του πλαισίου που την συγκρατεί. Κεντρίζει το βλέμμα στο εσωτερικό με το άνοιγμα της πόρτα ενώ παράλληλα το μενού του infotainment είναι λειτουργικό και εύχρηστο με αρκετές λεπτομέρειες, όπως προβολή χάρτη, του επιλεγμένου ραδιοφωνικού σταθμού, την μέση και στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, τον τρόπο οδήγησης, με μια όμως πολύ μικρή καθυστέρηση στην απόκριση, χωρίς να γίνεται ενοχλητική. Όλα αυτά στα Ελληνικά και με ασύρματη σύνδεση για Android Auto και Car Play. Το κερασάκι στην τούρτα είναι ο φωνητικός έλεγχος του μενού της οθόνης και μέσω μπουτόν στο τιμόνι, που η αλήθεια είναι ότι φιλοξενεί αρκετά κουμπάκια ώστε να μην αποσπάτε καθόλου η προσοχή του οδηγού κατά την οδήγηση.

Η σχεδίαση του ταμπλό είναι προσαρμοσμένη στα «θέλω» των καιρών, παραμένοντας όμως και κλασσικά «Γιαπωνέζικη», που σημαίνει ότι τα πάντα είναι μελετημένα για την καθημερινή εύκολη χρήση, με την Suzuki να παραμείνει πιστή στην διάταξη του εσωτερικού διευκολύνοντας έτσι οδηγό και επιβάτες, χωρίς τα περιττά φρου φρου αρκετών μοντέλων. Φυσικά κουμπιά υπάρχουν για τις περισσότερες επιλογές μέσα στην καμπίνα, πλην της έντασης του ραδιοφώνου, ενώ ο κλιματισμός βρίσκεται σε ξεχωριστό δικό του πάνελ, ακριβώς από κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς, κάτι που τείνει να χαθεί από τα περισσότερα μοντέλα. Και σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσουμε την Suzuki που σκέφτεται όλους εμάς που δεν θέλουμε να ψάχνουμε σε υπομενού της οθόνης. Ακόμα και φυσικό κλασσικό χειρόφρενο υπάρχει. Ο πίνακας οργάνων είναι μια μίξη κλασσικού και μοντέρνου, με ταχύμετρο, στροφόμετρο, θερμοκρασία και στάθμη καυσίμου να είναι αναλογικά με ωραίες βελόνες, ενώ στο κέντρο υπάρχει μια μικρή ψηφιακή οθόνη LCD 4,2 ιντσών, προβάλλοντας πληροφορίες- ρυθμίσεις για τον υπολογιστή ταξιδίου, την υβριδική κίνηση του οχήματος,  πυξίδα, την ρύθμιση του αποστασιόμετρο (Adaptive Cruise Control), του συστήματος αποφυγής σύγκρουσης, την κόπωση οδηγού, του lane assist που μέσω και της κάμερας στο εμπρόσθιο παρμπρίζ ανιχνεύει πεζούς ποδηλάτες ή οχήματα, την λειτουργεία αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, αναγνώριση τυφλού σημείου, λειτουργία οπίσθιας διασταυρωμένης κυκλοφορίας και πολλές ακόμα λεπτομέρειες που μπορεί να ρυθμίσει ο οδηγός. Εννοείται ότι στον εξοπλισμό ασφαλείας του Swift υπάρχουν 6 αερόσακοι και όλες οι κλασσικές πλέον ηλεκτρικές ευκολίες.

ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η μεγάλη όμως έκπληξη έρχεται από την πρόβλεψη της Suzuki για τους επιβάτες του Swift, καθώς έχει εφοδιάσει όχι με μια αλλά ούτε με δυο ή τρεις ποτηροθήκες, αλλά συνολικά επτά, που εκτός από κάθε πόρτα μπροστά και πίσω, υπάρχουν ακόμα δυο στην κονσόλα μπροστά από τον λεβιέ ταχυτήτων και μια ακόμα πίσω από το χειρόφρενο για τον μεσαίο επιβάτη, κάτι που δεν το έχουν προβλέψει εταιρείες με πολύ ακριβότερα μοντέλα, ανεξαρτήτως κατηγορίας και τιμής. Η πρακτικότητα δεν περιορίζεται μόνο στις ποτηροθήκες, καθώς μπροστά από αυτές στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μια οριζόντια θήκη για κινητό (ή για δυο παράλληλα αλλά κατά μήκος), ενώ ακριβώς από πάνω υπάρχουν θύρες φόρτισης usb, μια θύρα type A επιπλέον δυο θύρες type C αλλά και πρίζα 12V, ενώ εύχρηστο και βαθύ είναι και το ντουλαπάκι στον συνοδηγό. Τέλος, στην έκδοση GLX της δοκιμής μας, υπήρχαν ακόμα και θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα (!), με τα τελευταία να είναι βαθιά και με αρκετό στήριγμα στα πλαϊνά, σαν μαλακά μπάκετ αν μπορούμε να το πούμε αυτό,  προσφέροντας πολύ καλή αίσθηση και άνεση ακόμα και στα πολύωρα ταξίδια. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, αρκετά χαμηλά τοποθετημένη, κάτι που δεν το συναντάς στον ανταγωνισμό, με το τιμόνι να μπορεί να ρυθμιστεί και ως προς τους δυο άξονες. Η ορατότητα είναι πολύ καλή και ιδιαίτερα μπροστά, δίνοντας την αίσθηση ενός πολύ πιο ευρύχωρου αυτοκίνητου, ενώ πίσω θα βολευτούν ανετά (αρκεί να μην είναι πάνω από 1,80μ οι μπροστινοί επιβάτες) δυο άτομα, με το τρίτο να είναι αρκετά στριμωγμένο όμως. Το θετικά παράξενο είναι ότι και εδώ η Suzuki έβαλε τα γυαλιά στον ανταγωνισμό, καθώς οι πίσω πόρτες έχουν αρκετά μεγάλο άνοιγμα διευκολύνοντας την είσοδο – έξοδο ενός παιδικού καθίσματος (οι γονείς σίγουρα θα το εκτιμήσουν πολύ). Ο βαθύς χώρος αποσκευών φτάνει τα 265 λίτρα, χωρίς όμως την ύπαρξη ρεζέρβας, ακριβώς ίδιας χωρητικότητας με την προηγουμένη γενιά, με το σχήμα του να είναι όμως αρκετά κανονικό και εκμεταλλεύσιμο αλλά από τα πιο μικρά στον ανταγωνισμό.

ΗΠΙΟΣ ΥΒΡΙΔΙΣΜΟΣ

Την θέση του τετρακύλινδρου της προηγουμένης γενιάς πηρέ ένας νέος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας που παραμένει στα 1.197 κ.εκ. , με κωδική ονομασία Ζ12Ε, 12βαλβιδος με ηπία 12V υβριδική τεχνολογία (MHEV), αποδίδοντας όμως όσο και πριν, 82 ίππους στις 5.700 σ.α.λ. και 112Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. με μειωμένες όμως εκπομπές ρύπων στα 98g/χλμ. Η λειτουργία του ηπία υβριδικού συστήματος είναι ίδια όπως και σε άλλα πλήρως και μη υβριδικά συστήματα του ανταγωνισμού, καθώς σε κάθε άφημα του γκαζιού ή κατά το φρενάρισμα, μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική, φορτίζοντας την μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου που είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. Ο ρόλος του ηλεκτροκινητήρα είναι διπλός, καθώς εκτός από την μικρή υποβοήθηση που δίνει κάθε φορά που χρειάζεται παραπάνω δύναμη ο βενζινοκινητήρας, ώστε να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου, λειτουργεί και σαν μίζα για να πάρει μπροστά (ISG). Κατά την διάρκεια της οδήγησης, ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται την εμπλοκή του ηλεκτροκινητήρα (WA06D ο κωδικός του), ο οποίος αποδίδει 3 ίππους στις 1.100 σ.α.λ. και 60 Νm ροπής από τις 100 σ.α.λ., εκτός κι αν έχει την απεικόνιση του υβριδικού συστήματος είτε στην μικρή οθόνη στον πίνακα οργάνων είτε στην κεντρική του ταμπλό. Αν το «παρακάνεις» και κινηθείς με βαθιά πατημένο γκάζι για αρκετά λεπτά, το απόθεμα της μπαταριάς κατεβαίνει σχετικά γρηγορά ενώ σπάνια κατεβαίνει η ηλεκτρική χωρητικότητα στην μια μόνο κυψέλη, που είναι και το απόθεμα ασφάλειας.

Αυτό που θα χρειαστεί πραγματικά μεγάλη προσπάθεια, είναι να πέτυχεις υψηλή κατανάλωση, καθώς το νέο Swift αρνείται πεισματικά όσο και να το προσπαθήσεις. Τις ημέρες που το είχαμε για δοκιμή, η υψηλότερη που είδαμε μέσα στην πόλη ήταν στα 5,5 λίτρα/100χλμ (και αυτό την πρώτη μέρα, μέχρι να το μάθουμε), ενώ χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, πάλι μέσα στην πόλη, φτάσαμε ευκολά τα 4,7 λίτρα/100χλμ. Στον αυτοκινητόδρομο, και σε ταξίδι 520χλμ πήγαινε έλα, με δυο ενήλικες, 2 παιδικά καρεκλάκια με τους μικρούς επιβάτες τους και έναν χώρο αποσκευών γεμάτο μέχρι πάνω, και όχι με ιδιαίτερα ελαφρά καλούδια του χωριού πλην των βαλιτσών, η κατανάλωση έπεσε στα  4,5 λίτρα/100χλμ, τιμές που δεν πιστεύαμε ότι μπορούμε να δούμε, με τα 37 λίτρα βενζίνης που χωρά η δεξαμενή καυσίμων, να δίνουν συνολική επάρκεια από γεμάτο μέχρι να ανάψει λαμπάκι, στο εξωπραγματικό νούμερο των 734 χιλιομέτρων. Σε αυτό βοηθά και το 5αρι σχετικά μακρύ κιβώτιο ταχυτήτων με το θετικό και γρήγορο κούμπωμα (άλλο ένα στοιχείο που σπανίζει σε μοντέλα ανταγωνισμού στις μέρες μας, όσα έχουν μείνει μηχανικά) που ίσως με ένα 6αρι πιο πυκνό, να εκμεταλλευόταν ακόμα καλυτέρα μέχρι και τον τελευταίο ίππο του κινητήρα.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ

Το αποτέλεσμα όμως της άριστης αυτής κατανάλωσης δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί ποτέ αν το βάρος του νέου Swift δεν ήταν κάτω από τον ένα τόνο και για την ακρίβεια, στην πλούσια έκδοση της δοκιμής μας, η ζυγαριά σταματά να μετρά στα 950 κιλά πλήρως υγρών, παρά τον υπερπλήρη εξοπλισμό για αυτοκίνητο της κατηγορίας του! Ανέκαθεν όμως τα Swift ήταν πιο ελαφριά αυτοκίνητα από τον ανταγωνισμό, με αντίκτυπο την καλύτερη οδική συμπεριφορά και την αίσθηση σε στροφές και βέβαια την πολύ καλύτερη κατανάλωση. Και το βάρος, αυτό που δεν έχει, το νιώθεις και στον τρόπο που στριβεί, ακόμα και στα λίγα χιλιόμετρα. Ελίσσεται με ευκολία μέσα στα στενάκια και σε κάνει να πιστεύεις ότι οδηγείς μικρότερο αυτοκίνητο ή της δεκαετίας του 1990! Δεν χρειάζεται λοιπόν να το στύψεις σε κάποια στροφή με πολλά χιλιόμετρα ή ακόμα και στον τρόπο που φρενάρει, ενώ παρά τα ικανοποιητικά σε μέγεθος φρένα του (αεριζόμενοι δίσκοι μπροστά και ταμπουρά πίσω) είναι απολυτά αποδοτικά και ανθεκτικά. Άλλωστε έχουν να φρενάρουν μικρό βάρος. Το τιμόνι δεν το λες  «ξυράφι» είναι όμως αρκετά γρήγορο και πληροφορεί τον οδηγό κάθε στιγμή για το που είναι οι τροχοί και, αν και ηλεκτρικό, έχει την παλιά καλή αίσθηση του υδραυλικού που χάρις την ελαφριά κατασκευή του Swift, ακούει άμεσα στην κάθε εντολή του οδηγού.

Στο ταξίδι, είναι άνετο και αθόρυβο, σε συνδυασμό με την παντελή έλλειψη αεροδυναμικών θορύβων (μέχρι τα νόμιμα όρια του αυτοκινητόδρομου που κινηθήκαμε) να σε κάνει να αναρωτιέσαι αν ο κινητήρας δουλεύει. Μόνο πάνω από τις 3.500-4.000 σ.α.λ. αρχίζει να ακούγεται και βέβαια αν πιεστεί έως τον κοφτή, που σε αυτές τις στροφές το μόνο που πετυχαίνεις είναι υψηλότερη κατανάλωση και όχι παραγόμενο έργο, καθώς οι χαμηλομεσαίες στροφές είναι αυτές που αποδίδει καλυτέρα.

 

KAI FUN TO DRIVE

Αν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητα του ανταγωνισμού και οδηγήσεις και το νέο Swift θα διαπιστώσεις ότι η ανάρτηση του είναι κατά τί πιο σκληρή, αλλά όχι σε βαθμό που θα ενοχλήσει οδηγό και επιβάτες. Αποτελείται από γόνατα Μακφερσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ και εδώ η μπροστά αντιστρεπτική είναι παχύτερη σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με το μικρό βάρος, το μικρό μεταξόνιο, συνδυάζονται αψογά με το αμάξωμα και δίνουν έναν διασκεδαστικό οδηγικό χαρακτήρα στο νέο Swift που μπορείς και το απολαμβάνεις ακόμα και με τους 82 υβριδικούς ίππους που αποδίδει. Ναι, είναι σπάνιο ένα αυτοκίνητο με διψήφιο αριθμό ίππων να χαρίζει τέτοια οδηγική χαρά στον οδηγό του.

Η έκπληξη είναι ότι το Swift μπορεί να εξοπλιστεί και με τετρακίνηση (All Grip Auto), έχοντας 140 χιλ. απόσταση από το έδαφος έναντι των 115 εκ. με κίνηση εμπρός. Η όλη διαδικασία γίνεται αυτόματα μόλις ανιχνευτεί απώλεια πρόσφυσης από τους μπροστινούς τροχούς και μέσω ενός συνεκτικού συμπλέκτη, δίνει κίνηση και στους πίσω τροχούς, έως 50%, κάνοντας το Swift, εκτός από μοναδικό στην κατηγορία του, συνολικά ακόμα πιο ασφαλές. Σε καμία περίπτωση δεν θα μεταφέρει τους επιβάτες του εκτός δρόμου, πέρα από ένα πατημένο χωματόδρομο με χαλίκι, κάτι που σε αργούς ρυθμούς μπορείς να το κάνεις και με ένα προσθιοκίνητο. Το τετρακίνητο Swift μπορεί να εξοπλιστεί μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο σε αντίθεση με το δικίνητο που μπορεί να εξοπλιστεί και με αυτόματο CVT.

ΤΕΛΙΚΑ;

Εν κατακλείδι, το νέο Swift είναι ένα ολοκληρωμένο και λιγόφαγο σε βενζίνη αυτοκίνητο, με υπερπλούσιο εξοπλισμό και εκπληκτική οδηγική συμπεριφορά που θα παίξει επάξια τον ρολό του δεύτερο αυτοκινήτου της οικογένειας ενώ μπορεί να πάει άνετα και στο χωριό ή στο εξοχικό το σαββατοκύριακο με όλη την οικογένεια, χωρίς ιδιαίτερους συμβιβασμούς σε χώρους (πάντα με βάση τις εξωτερικές του διατάσεις). Το μόνο αρνητικό που εντοπίσαμε είναι η έλλειψη πλαφονιέρας για τους πίσω επιβάτες και για τις αποσκευές, κάτι που δεν δικαιολογείται από τον υπόλοιπο υπερπλούσιο εξοπλισμό που έχει και η έλλειψη ρεζέρβας. Ίσως και η τιμή να ήταν λίγο πιο προσιτή, καθώς το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, στην έκδοσή GLX, κοστίζει από  20.250€  την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, συνοδευόμενο με 5 χρόνια εγγύηση ή 100.000 χλμ για τα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη, 12 χρόνια εγγύηση για το αμάξωμα και 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

 

Technical characteristics

SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 82PS GLX 2WD M.Y. 2024

Καύσιμο: Βενζίνη

Κυβισμός: 1.197 κ.εκ.

Κύλινδροι: 3

Βαλβίδες: 12

Ισχύς: 82 ίπποι/5.700 σ.α.λ.

Ροπή: 112 Nm/4.500 σ.α.λ.

Ηλεκτροκινητήρας:

Ισχύς: 3 ίππων/1100 σ.α.λ.

Ροπή: 60Nm/ 100 σ.α.λ

Μετάδοση κίνησης: Εμπρός

Βάρος: 950 kg

0-100 χλμ/ώρα (εργοστασιακές τιμές): 12,5 δευτερόλεπτα

Τελική ταχύτητα (εργοστασιακές τιμές): 165 χλμ/ώρα

Μικτή κατανάλωση: 5,0 λίτρα/100χλμ

Εκπομπές CO2: 98 g/χλμ

Ρεζερβουάρ: 37 λίτρα

Χώρος αποσκευών: 265 λίτρα

Διαστάσεις Μήκος/Πλάτος/Ύψος:  3,86μ/1,69μ/1,50μ

Μεταξόνιο: 2,45μ

Διάμετρος στροφής: 9,6μ

Τιμή αυτοκίνητου δοκιμής: από 20.250€

photo gallery

 

 

Conclusion
Ένα οικονομικό σε καύσιμο αυτοκίνητο πόλης με ζωηρό κινητήρα και παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά ενώ οι χώροι είναι επαρκέστατοι για μια τετραμελή οικογένεια για καθημερινή μετακίνηση στα στενάκια της πόλης που δεν θα πει όχι και σε μια εξόρμιση εκτός αυτής.
Interior & practicality
7.5
Current expenditure
8
Road behaviour
7.6
Performance
6.8
Enjoyment factor
7.4
value for money
7.5
Comfort
7.7
Πρακτικότητα
7.7
What grade do you give him?5 Votes
8.4
SYN
Οικονομία καυσίμου
Χαμηλό συνολικό βάρος αυτοκίνητου
Οδηγική συμπεριφορά
Brakes
Κινητήρας (για τα μετρα της κατηγορίας)
Χώροι (βάση εξωτερικών διαστάσεων)
PLEEN
Έλλειψη πλαφονιέρας στον χώρο αποσκευών και στους πίσω επιβάτες
Έλλειψή ρεζέρβας
Σκληρότερη ανάρτηση (σε σχέση με τον ανταγωνισμο)
Θόρυβος κινητήρα σε υψηλές στροφές
7.5