test drive

Driving MG ZS 1.5 VT-i Tech 1.5 VT-i 106 HP: Change of sailing (Video)

What grade do you give him?3 votes
6
6.6

Η άλλοτε κραταιά βρετανική μάρκα σπορ αυτοκινήτων αναγεννήθηκε από τις στάχτες της και με τη βοήθεια κινεζικών κεφαλαίων, μπαίνει στην αγορά των προσιτών mainstream αυτοκινήτων με εφαλτήριο την φήμη του ονόματος! Στην εβδομαδιαία συμβίωση μας, είχαμε στην κατοχή μας το B-SUV MG ZS με τον βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας για το προσιτό βρετανοκινέζικο B-SUV.

Αλλαγή φιλοσοφίας

Τα κινεζικά κεφάλαια έσωσαν την ιστορική μάρκα, αλλά με την προϋπόθεση να γίνει βιώσιμη. Η λύση ήταν να εγκαταλείψει την ειδική σπορ φύση της και να εστιάσει στην Mainstream αγορά. Το MG ZS της δοκιμής μας, είναι ένα από τα αυτοκίνητα που έχει επενδύσει η βρετανοκινέζικη εταιρεία για την ανασύσταση της. Παρουσιάστηκε το 2017 και αποτελεί ένα προσιτό B-SUV, ικανό να αποσπάσει σημαντικό μέρος από την πίτα των πωλήσεων. 

Συντηρητικό και όμορφο 

Χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες το αυτοκίνητο διαθέτει μια οικεία και συντηρητική σιλουέτα, με όμορφη εμφάνιση.

Ειδικότερα, στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη οβάλ μάσκα που φιλοξενεί το έμβλημα της MG και πλαισιώνεται από τους σφηνοειδείς Led προβολείς. 

Το προφίλ χαρακτηρίζεται από απλές και λιτές γραμμές που σχηματίζουν μια συμμετρική σιλουέτα, ένα έντονο νεύρο ξεκινάει από το μπροστινό φτερό και διασχίζοντας κατά μήκος το αμάξωμα, καταλήγει στον ανασηκωμένο και μυώδη πίσω θολό, δίνοντας ζωή σε ένα  σχήμα με αρκετό ύψος, όπως αρμόζει σε ένα πρακτικό SUV.

Το πίσω μέρος, διαθέτει όμορφες καμπύλες ολοκληρώνοντας στρωτά το Design, με τα χαρακτηριστικά μεγάλα οριζόντια φωτιστικά σώματα με γραφικά Led, τα οποία σε συνδυασμό με τον off-road προφυλακτήρα, αναδεικνύει μια πιο δυναμική εικόνα σε σχέση με το υπόλοιπο αυτοκίνητο! 

Η δύναμη της απλότητας

Το εσωτερικό δεν φλυαρεί και εστιάζει στην λειτουργικότητα. Απλές και καθαρές γραμμές συνθέτουν ένα σύγχρονο ταμπλό, που προσπαθεί να  επαναφέρει το σπορ ύφος του παρελθόντος! 

Κεντρικά αναδύεται από τη βάση η όμορφη οθόνη των 10,1 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay, με απλές λειτουργίες και εύκολη στη χρήση. Πλήρως ψηφιακός και πολύ λειτουργικός είναι και ο πίνακας οργάνων πίσω από το τιμόνι. Η εργονομία βρίσκεται σε ικανοποιητικό επίπεδο, με ψηφιακούς και φυσικούς διακόπτες να εξυπηρετούν τις ανάγκες του οδηγού. 

Τα καθίσματα παρέχουν ικανοποιητική στήριξη του σώματος των επιβατών και ειδικά για τον οδηγό, η θέση προσφέρει εξαιρετική περιμετρική ορατότητα. 

Όσον αφορά τον όγκο αποσκευών, εκτείνεται από τα 448 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1375 λτ! 

Η σίγουρη λύση

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1,5 λίτρων απόδοσης 106 ίππων και 141 Nm ροπής, που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Ένα μηχανικό σύνολο που συμμορφώνεται με τα αυστηρά πρότυπα της Ευρώπης και αποτελεί την σίγουρη εμπορική λύση! 

Τυπικό

Ήρθε η ώρα να ζήσουμε την καθημερινότητα με το MG ZS και να το γνωρίσουμε στην πράξη, σε κάθε δυνατή συνθήκη. 

In the city, είναι ευέλικτο και νευρικό, κινείται με ευκολία, επιτρέποντας ελιγμούς όταν είναι απαραίτητοι, ενώ η περιμετρική ορατότητα θα εκτιμηθεί από τον οδηγό! 

In the mountain and rural network κινείται τυπικά και με ασφάλεια. Διαθέτει καλό πάτημα στον δρόμο, ενώ το τιμόνι είναι ακριβέστατο. Ο οδηγός έχει καλή αίσθηση του δρόμου. Δεν εστιάζει στην οδηγική ευχαρίστηση, αλλά ο σκοπός του είναι να ικανοποιήσει τις ανάγκες μετακίνησης.  

On the motorway κινείται αξιοπρεπέστατα. Διαθέτει αρκετά καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωσης, που ωστόσο απέχει τα δεδομένα των αντίστοιχων ευρωπαϊκών μοντέλων! Το αυτοκίνητο ωστόσο αποπνέει το αίσθημα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες!

General πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που ικανοποιεί απόλυτα της καθημερινές ανάγκες μετακίνησης. Ευέλικτο και ασφαλές, το οποίο μπορεί να κινηθεί σε χωματόδρομους και ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές. Είναι επίσης εξαιρετικά οικονομικό, καθώς παρά την έλλειψη υβριδικού συστήματος κίνησης, πέτυχε μέση συνδυασμένη κατανάλωση 7.0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Εξυπηρετεί ανάγκες

Το MG ZS θα εκτιμηθεί από όσους θέλουν να αποκτήσουν καινούργιο αυτοκίνητο, αλλά δεν είναι διατεθημένοι να ξοδέψουν μια περιουσία. Επιθυμούν ένα σύγχρονο και ασφαλές όχημα, για να εξυπηρετούν τις αστικές, τις ταξιδιωτικές και σε ορισμένες ανάγκες και ήπιες εκτός δρόμου μετακινήσεις! 

Η αιχμή του δόρατος

Η MG προσφέρει το ZS με τον κινητήρα των 1.5 λίτρων από 18.950 € στην βασική εξοπλιστική έκδοση «Exclusive». Στη δοκιμή μας είχαμε την εξοπλιστική έκδοση «Luxury» που κοστίζει με Φ.Π.Α 20.550€ τελική τιμή με Φ.Π.Α. Προφανώς, η αιχμή του δόρατος του αυτοκινήτου είναι η τιμή του, η οποία το καθιστά από τις πιο προσιτές προτάσεις της κατηγορίας! 

Technical characteristics

AMAXOMA
Press SUV
Seats 5
Doors 5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Average combined fuel consumption (WLTP) 6.8 l/100 km
CO2 emissions (WLTP) 155 g/km
Fuel type Petrol
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα 10.9 δευτ
Maximum speed 175 km/h
Weight/power ratio 11.6 κιλά/Hp, 86.1 Hp/τόνος
Weight/torque ratio 8.7 κιλά/Nm, 114.5 Nm/τόνος
ENGINE
Power 106 Hp @ 6000 σ.α.λ.
Power per litre of displacement 70.8 Hp/l
Rated motor torque 141 Nm @ 4500 σ.α.λ.
Engine model/code 15S4C
Engine casing 1498 cm3
Number of cylinders 4
Engine configuration In series
Cylinder diameter 75 mm
Vaccine route 84.8 mm
Degree of compression 11.5
Number of valves per cylinder 4
Fuel injection system Multi-point spraying
Engine suction Atmospheric
HEIGHT AND WEIGHT
Weight 1231-1239 κιλά
Maximum payload 456-464 κιλά
Minimum volume of luggage space 448 l
Maximum volume of luggage space 1375 l
Fuel tank capacity 45 l
Permissible towing capacity with brakes (12%) 500 κιλά
Maximum support load 50 kg
DIMENSIONS
Length 4323 mm
Width 1809 mm
Height 1653 mm
Wheelbase 2580 mm
Front track 1529 mm
Back trace 1536 mm
Minimum turning diameter (turning diameter) 11.1 m
ARCHITECTURE
Movement On the front wheels
Αριθμός ταχυτήτων και τύπος κιβωτίου 5 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
Auxiliary systems ABS (Anti-lock Braking System)
Wheels 215/55 R17

photo gallery

Conclusion
Αλλαγή πλεύσης για την MG που παγώνει τον «ειδικό» χαρακτήρα της ιστορίας της για χάρη των πωλήσεων. Το MG ZS είναι ένα σύγχρονο B-SUV με σκοπό να εξυπηρετήσει τις πραγματικές μεταφορικές ανάγκες. Προσιτό και οικονομικό, βάζει ως στόχο τις υψηλές πωλήσεις, κοιτώντας στα μάτια τον ανταγωνισμό!
Interior & practicality
6.3
Current expenditure
8.3
Road behaviour
5.5
Performance
6.1
Enjoyment factor
5.8
value for money
7.5
Comfort
6.8
What grade do you give him?3 votes
6
SYN
Consumption
Αξία κτήσης
PLEEN
Low Cost χαρακτήρας
Technology
6.6
Nikolaos Michalopoulos

Recent Posts

Ιδού, οι ανανεωμένες BMW Σειρά 3 Sedan & Touring

Ασταμάτητη πρόοδος στον πυρήνα της μάρκας BMW Ανανέωση για το παγκόσμιο best - seller της premium μεσαίας κατηγορίας. Εδώ και σχεδόν 50…

4 hours ago

Renault Group : Αυτόνομες αστικές συγκοινωνίες

Το Renault Group έχει θέσει ένα ρεαλιστικό όραμα για την τεχνολογία, βασισμένο στην αρχή ότι…

1 day ago

Stellantis: Το υβριδικό Fiat 500 επιστρέφει στο Mirafiori

Μετά από αμέτρητες φήμες στον Τύπο, ήρθε η επιβεβαίωση: το Mirafiori θα γίνει το μέρος…

1 day ago

Το νέο Ford Kuga, είναι εδώ

Το Ford Kuga είναι το μεσαίο SUV που έρχεται για μια ακόμα φορά να ανατρέψει…

1 day ago

Η Audi επίσημος χορηγός του «Women’s Golf Day»

Η Audi, συνώνυμο του αθλητισμού, της ακρίβειας και του πάθους, συνδυάζοντας άψογα τον ενθουσιασμό του…

1 day ago

Lancia: Αποκάλυψε την Ypsilon HF των 240 ίππων και ανακοίνωσε την επιστροφή της στα ράλι

Η Lancia παρουσίασε τις πρώτες εικόνες του Ypsilon HF, ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου που ανοίγει μια…

1 day ago