NEWS

Porsche CFO argues that Europe can delay the ban on internal combustion engines

Το πλάνο της Ευρώπης για τη σταδιακή κατάργηση πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035 θα μπορούσε να καθυστερήσει, σύμφωνα με τον Lutz Meschke, Οικονομικό Διευθυντή της Porsche.

“Υπάρχουν πολλές συζητήσεις αυτή τη στιγμή γύρω από το τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης”, δήλωσε ο Meschke την Πέμπτη στη Σιγκαπούρη. “Νομίζω ότι θα μπορούσε να καθυστερήσει”.

Η επιβράδυνση των παραγγελιών ηλεκτρικών οχημάτων έχει θέσει υπό αμφισβήτηση το κατά πόσον η Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται σε καλό δρόμο για τη σταδιακή κατάργηση, η οποία αποτελεί μία από τις πιο φιλόδοξες προσπάθειες για τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Οι καταναλωτές της περιοχής έχουν αποθαρρυνθεί από την έλλειψη αξιόπιστων δικτύων φόρτισης, τις επίμονα υψηλές τιμές και την ανατροπή των κινήτρων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει ήδη αναβάλει την προγραμματισμένη απαγόρευση των νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων μοντέλων κατά πέντε χρόνια, για το 2035.

Ενώ οι κατασκευαστές των premium και πολυτελών EV μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς επιδοτήσεις, η αποκοπή τους από το τμήμα όγκου είναι λάθος, δήλωσε ο Meschke, ο οποίος μίλησε στο περιθώριο της παρουσίασης του ηλεκτρικού SUV Macan της Porsche που καθυστερεί εδώ και καιρό.

“Πρέπει να δούμε πόσο απότομη είναι η καμπύλη αύξησης της κατανάλωσης τα επόμενα χρόνια”, δήλωσε ο Meschke. “Αν έχουμε μια κατάσταση όπως τώρα, με κάποια απροθυμία για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, τότε ίσως οι επιδοτήσεις επιστρέψουν”.

Πέρυσι, τις εβδομάδες πριν η ΕΕ υιοθετήσει το σχέδιο για τη σταδιακή κατάργηση των νέων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η Γερμανία αρνήθηκε να υποστηρίξει την προσπάθεια, απαιτώντας από τις Βρυξέλλες να προστατεύσουν επίσης τα οχήματα που κινούνται με ηλεκτρονικά καύσιμα – μια τεχνολογία που υποστηρίζεται από την Porsche.

Η κατασκευάστρια εταιρεία πολυτελών αυτοκινήτων το 2022 εντάχθηκε σε μια ομάδα επενδυτών που στοιχημάτισε 260 εκατομμύρια δολάρια σε μια νεοσύστατη επιχείρηση που κατασκευάζει ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρονικών καυσίμων στη Χιλή.

Nikolaos Michalopoulos

Recent Posts

Turkey: Advanced talks with Chinese BYD and Chery for construction of EV factories

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

2 days ago

VW breaks off talks with Renault on low-cost EV

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

2 days ago

DS 3 : Available immediately, with the Premium Upgrade programme

DS Automobiles announces the new "Premium Upgrade" program that gives enthusiasts the opportunity to...

3 days ago

Porsche ready to launch the first hybrid 911 with higher performance

Porsche adds a battery to the 911 sports car for the first time, with the electric motor...

4 days ago

The European car industry turns its back on electrification

With European carmakers expressing widespread reaction from the slowdown in sales of pure...

4 days ago

Ford Performance announces its entry into the 2025 Dakar Rally

Ford Performance is delighted to announce today its participation in the 2025 Dakar Rally,...

4 days ago