Ο δίλιτρος κινητήρας του GT-R τραγουδάει ακόμα πάνω από τις 8000 σ.α.λ!
Το πρώτο Skyline GT-R coupe παρουσιάστηκε το 1971 και κατασκευάστηκαν μόλις 1,945 coupe και τετράπορτα Skyline κάνοντας το εξαιρετικά σπάνια και πολύτιμο. Παρόλα αυτά το GT-R του 1971 κάνει oτι γεννήθηκε να κάνει ακόμα και σήμερα.
Ο οδηγός Keiichi Tsuchiya οδηγεί το GT-R στην πίστα Tsukuba χωρίς οίκτο ανεβάζοντας στροφές μέχρι τις 8000 rpm και πλαγιολισθαίνοντας με κάθε ευκαιρία.
Δεν ξέρω ακριβώς τι είδους μετατροπές έχει αυτό το Hakosuka (έτσι αποκαλούσαν το πρώτης γενιάς Skyline GT-R) , αλλά εργοστασιακά απέδιδε 160 ίππους όντας ένα από τα πρώτα ιαπωνικά αγωνιστικά αυτοκίνητα που μπορούσαν να αμφισβητήσουν τα Ευρωπαικά supercars και βοήθησε να καθιερώσει το μύθο του GT-R…
Η ιστορία του Hakosuka Skyline GT-R
Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…
Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…
Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…
Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…
Σε στενή συνεργασία με την Bugatti, η The Little Car Company παρουσίασε για πρώτη φορά…
H ΠΛΕΙΑΔΕΣ MOTORS A.E., επίσημη αντιπροσωπεία της SUBARU στην Ελλάδα, ανακοίνωσε εκπτώσεις έως 5.000€ (ανάλογα…