Φωτογραφίες: Johnfox Photography
Συγχωρήστε μου τον συναισθηματισμό, αλλά δεν μπόρεσα να τον κρατήσω μακριά από το μυαλό μου σ’ αυτή τη δοκιμή. Το Nissan Pulsar DIG-T 190, μπόρεσε να μου θυμίσει κατά πολύ ένα από τα αυτοκίνητα που είχα και αγάπησα. Το Nissan (Pulsar) NX. Βασικά, ήταν περίπου σαν να εκπληρώθηκαν παλιές μου ευχές: Το (νέο) Pulsar είναι δυνατότερο, ανετότερο, φιλικότερο, οικονομικότερο, πληρέστερο και… 1.600άρι turbo (τώρα που πλησιάζουν τα τέλη κυκλοφορίας, το θυμήθηκα, πάλι).
Οι κλίσεις που παίρνει το Pulsar είναι μέσα στα λογικά όρια
To Pulsar της δοκιμής μας it is not ένα “αφοσιωμένο” hot hatch. Είναι περισσότερο ένα “sleeper“, ένα διακριτικό, καθημερινό αυτοκίνητο, το οποίο μπορεί να πηγαινοφέρνει κάθε μέρα την οικογένεια και είναι εστιασμένο περισσότερο στην άνεση και την ευκολία στην καθημερινή οδήγηση.
Inside, τίποτα δεν αλλάζει. Η καμπίνα έχει τη γνώριμη εξαιρετική εργονομία, the καλά μαλακά πλαστικά, άνετα καθίσματα, χώρους για μικροαντικείμενα παντού και sites για… πέντε ανθρώπους (και τις αποσκευές τους στο πορτ μπαγκάζ των 385 λίτρων). Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει το infotainment system with the οθόνη αφής των 5,8 ιντσών, στην οποία απεικονίζεται και το Around View Monitor, το οποίο ξεχωρίζει από τον πλούσιο εξοπλισμό: Με αυτό, χρησιμοποιείς τις περιφερειακές κάμερες για να δεις πίσω, εμπρός, αριστερά και δεξιάbut also the εμπρός δεξί σου τροχό, για να μπορέσεις να παρκάρεις με ακρίβεια χιλιοστού (κυριολεκτικά).
Αφού λοιπόν δεν είναι σπορ, αφού περιμένει ένα Nismo αδερφάκι και αφού έχω μια… συναισθηματική φόρτιση που μου θύμισε την παλιά μου αγάπη, θα του βάλω δύσκολα. Με δεδομένο ότι μέσα στην πόλη συμπεριφέρεται ιδανικά, ας δούμε πώς αντιδρά όταν πιέζεται σε μια στριφτερή διαδρομή.
Ανεβαίνοντας προς την ορεινή διαδρομή της δοκιμής μας, σε χαλαρούς ρυθμούς, το Pulsar καταπίνει τα χιλιόμετρα με άνεση, διαχειριζόμενο άριστα με το six-speed gearbox την ροπή των 24,5 kgm που έχει διαθέσιμη από τις 1.600 σ.α.λ (ως τις 5.600). Στις λακούβες και τα νεροφαγώματα του ορεινού δικτύου αντιδρά μαλακά, λόγω της ρύθμισης των αναρτήσεων, χωρίς να δείχνει να δυσανασχετεί, παρά τις 18άρες ζάντες.
Όσο ανεβαίνει ο ρυθμός, το Pulsar, εκμεταλλευόμενο το μεταξόνιο των 2.700 mm σε προϊδεάζει για τον ουδέτερο, φιλικό του χαρακτήρα. Σκέφτεσαι πως αν αυτό το Pulsar ήταν μαθητής, θα ήταν το καλό παιδί της τάξης. Αυτό που ξέρει πυγμαχίαbut δεν τσακώνεται ποτέ. Τι γίνεται λοιπόν όταν “σηκώνει τα μανίκια“;
With the ESP πλήρως απενενεργοποιημένο, ανεβάζω πολύ ρυθμούς. Παρότι ο κινητήρας είναι “ζωντανός” από πολύ νωρίς, μετά από τις 5.000 σ.α.λ. θυμίζει ότι έχει σπορ γονίδια with the ηχόχρωμά του. Ακόμα και όταν το πιέζω, παραμένει ουδέτερο και, όταν το παρακάνω και φτάσω στο όριο, έρχεται η Retweet, την οποία μαζευώ με το ελαφρύ, εστιασμένο στην άνεση της πόλης, steering wheel.
Πάντως, το Pulsar σε προειδοποιεί από νωρίς ότι ετοιμάζεσαι να κάνεις… καγκουριές, since the inclinations του αμαξώματος εμφανίζονται σχετικά νωρίς και σε… ξεβολεύουν από το άνετο κάθισμα. Αν επιμείνεις και έχεις όρεξη, προσπαθώντας να ξεκολλήσεις την ουρά, θα διαπιστώσεις (μετά από προσπάθεια, φυσικά) ότι αυτή μπορεί να γλιστρήσει απότομα και ότι θα πρέπει να είσαι έτοιμος και έμπειρος.
Εν κατακλείδι, το συγκεκριμένο Pulsar είναι ένα ήσυχο, διακριτικό, πολιτισμένο αυτοκίνητο με πολύ δύναμη. Όπως είναι και ο υπερτροφοδοτούμενος, άμεσου ψεκασμού and διπλού μεταβλητού χρονισμού κινητήρας του με τους 190 ίππους στις 5.200 σ.α.λ. ο οποίος εμφανίζεται ως… άσος από το μανίκι. Είναι ένα αυτοκίνητο με το οποίο μπορείς να έχεις καταναλώσεις της τάξης των 7 λίτρων/100 χιλιόμετρα και ταυτόχρονα την ευχέρεια να γίνεις γρήγορος εν ριπή οφθαλμού. Άλλωστε, ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χ.α.ω. σε 7,7 δευτερόλεπτα, σου δείχνει με το καλημέρα ότι είναι ο ορισμός του “τα κάνει όλα και συμφέρει“…
Πιστό στις αξίες της μάρκας, διαθέτει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες, μοναδικό σχεδιασμό και ασύγκριτη τεχνολογία.…
Είναι οι θεματοφύλακες ενός θρυλικού σήματος και, συγχρόνως, κορυφαίοι εκπρόσωποι μιας ξεχωριστής σειράς αυτοκινήτων που…
Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…
Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…
Μια πρόσφατη μελέτη από την Ford Pro και το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών (Cebr)…
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ολοένα και πιο συχνά στους δρόμους μας, και επαινούνται για το…