Categories: UncategorizedNEWS

Nissan GT-R: Godzilla is back!

Γι’ αυτό, έχουν χυθεί τόνοι μελάνης και έχουν σπάσει άπειρα πληκτρολόγια. He has humiliated half the universe in the streets. He has made the turns of the Green Hell to look like a playground. It has maybe, the largest fan audience on the planet (and maybe off it).

The reason, for which Godzilla. The ferocious GT-R, the descendant of the dreaded and terrible Skyline, the car that put Nissan (for good) on the Nissan club of the powerful. The machine with which the Japanese they mockingly stick out their tongues to all manufacturers.

The presentation, at the New York Auto Show, an updated version of the Japanese supercar, δεν θα μπορούσε παρά να είναι είδηση. Η Nissan, μας λέει ότι πέρα από τη συναρπαστική εμφάνιση τόσο στο εσωτερικό του όσο και εξωτερικά,  η ανανέωση συνοδεύεται και από  σημαντικές βελτιώσεις  στον τομέα της οδήγησης και των επιδόσεων, με νέα βασικά χαρακτηριστικά. Οι συγκεκριμένες αλλαγές και βελτιώσεις, θεωρούνται και the most important made to the legendary model since its launch in 2007.

Εξωτερικά, το νέο GT-R  φέρει μια εξ’ ολοκλήρου new chrome mask με το χαρακτηριστικό σχήμα V, που άλλωστε αποτελεί και  μία από τις τελευταίες “υπογραφές” στον σχεδιασμό της Nissan. Εκτός από την εμφάνιση, η νέα διευρυμένη μάσκα,  παρέχει και καλύτερη ψύξη στον κινητήρα, ενώ  διαθέτει και ένα νέο σχέδιο πλέγματος.  Οι αλλαγές συνεχίζονται με το νέο καπό, το οποίο εκτός του ότι “ρέει” άψογα από την μάσκα έχει ενισχυθεί σημαντικά, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη σταθερότητα του οχήματος σε υψηλές ταχύτητες. Το σύνολο των αλλαγών στο εμπρόσθιο μέρος, συμπληρώνουν το redesigned spoiler, as well as the bumper apron (under the headlights), which on the one hand give the new GT-R το βλέμμα του… Godzilla. Δηλαδή ενός καθαρόαιμου  αγωνιστικού. Among other things, they contribute to the creation of high levels of vertical strength in front.

In addition to the above, the familiar aerodynamic shape του GT-R έχει ενισχυθεί και με τα νέα μαρσπιέ που πλέον βγαίνουν προς τα έξω, προκειμένου  να βελτιωθεί η ροή του αέρα. Στο back του αυτοκινήτου οι αλλαγές είναι εκτεταμένες και λεπτομερείς, με το σήμα κατατεθέν των τεσσάρων φωτεινών δακτυλίων να παραμένει,  σε συνδυασμό με ένα νέο σχήμα που συμβάλει στη improvement of air flow,  αλλά και με  την προσθήκη  αεραγωγών  στα πίσω πλευρά  και δίπλα από τις απολήξεις της εξάτμισης.  Επίσης, η new midline που χωρίζει το κάτω μαύρο τμήμα του προφυλακτήρα από το σώμα του αυτοκινήτου, έχει προσδώσει μια  πιο επιθετική εμφάνιση στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.  Αυτές οι εξωτερικές αλλαγές δεν οδηγούν μόνο σε μια πιο σπορ εμφάνιση, αλλά και σε καλύτερη αεροδυναμική  με μικρότερη αντίσταση, διατηρώντας παράλληλα την ίδια ποσότητα  κάθετης δύναμης με τον τρέχων GT-R και αποσκοπώντας στην απόλυτη σταθερότητα του οχήματος σε υψηλές ταχύτητες.

At Inside, the dashboard and the instrument panel are new and are lined with leather of high quality, artfully crafted by the guaranteed hands of FACT.  Το σχήμα του ταμπλό υιοθετεί μια  “οριζόντια ροή” που προσφέρει μια αίσθηση αυξημένης σταθερότητας για τους  επιβαίνοντες, ενώ η γραμμή που εκτείνεται από το ταμπλό οργάνων έως την κεντρική κονσόλα,  προσδίδει ένα ξεχωριστό, πλην όμως διακριτικό, οδηγοκεντρικό περιβάλλον  στην καμπίνα.

In the centre of the console, functionality and appearance find the perfect balance. The integrated navigation and sound system unit now carries only eleven switches from 27 that the previous model had.

The enlarged8-inch touch screen διαθέτει μεγάλα εικονίδια για ακόμα καλύτερη λειτουργικότητα,  ενώ η νέα εμφάνιση στον πίνακα ελέγχου,  επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό πολλαπλών λειτουργιών, στο μέσο της ανθρακονημάτινης κονσόλας.

The gear shift controls (shift paddles) have been placed in a new steering wheel, allowing the driver to change gears instantaneously, χωρίς να χρειάζεται να πάρει τα χέρια του από αυτό. Τα shift paddles,  όπως και τα χειριστήρια του εξαερισμού, έχουν βελτιωμένη αίσθηση και καλύτερο ήχο στον χειρισμό και την ρύθμιση.

The "heart" of Godzilla, του ανανεωμένου GT-R, ο  βραβευμένος 3.8 litre, V6, 24-valve twin-turbo engine, assembled in hand from a TAKUMI, now yields 570PS στις  6.800 σ.α.λ και  633Nm ροπής. Ο κινητήρας του GT-R είναι ο ορισμός της τεχνογνωσίας και της φιλοσοφίας των  TAKUMI.  Η βελτιωμένη απόδοση στο νέο μοντέλο, που είναι το αποτέλεσμα του more precise ignition-timing control of the cylinders και της  επιπλέον pressure from the turbochargers, επιτρέπουν στο supercar  την επίτευξη  της ανώτερης επιτάχυνσης στο μεσαίο και ανώτερο εύρος στροφών του κινητήρα (3.200 σ.α.λ και πάνω). Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνει ένα τέλεια ρυθμισμένο  six-speed dual-clutch transmission,  που χαρακτηρίζεται από ομαλότερες  αλλαγές και λιγότερο θόρυβο. Ο familiar sound of the GT-R's engine has also been upgraded, providing a perfect hearing aid αποτέλεσμα.  Σε αυτό συνεπικουρούν τόσο τα new finally κομμάτια των εξατμίσεων από τιτάνιο, όσο και το σύστημα  Active Sound Enhancement (ASE) που προσδίδουν μια μοναδική οδηγική εμπειρία.

Το GT-R, ανέκαθεν εθεωρείτο  ως ένα supercar που παρέχει στον οδηγό του τη δυνατότητα χειρισμού με κινήσεις “χειρουργικής” ακρίβειας.  Σε αυτή την κατεύθυνση, το νέο μοντέλο έχει υποστεί  περαιτέρω βελτιώσεις,  με μια πιο άκαμπτη δομή αμαξώματος και νέες αναρτήσεις που έχουν ως αποτέλεσμα ακόμα καλύτερη σταθερότητα, αλλά και υψηλότερες ταχύτητες σε γρήγορες στροφές. Η απαραίτητη πρόσφυση επιτυγχάνεται και με τα νέα ελαστικά 20 ιντσών, σε νέες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου τύπου “Y-spoke”. 

Παρ ‘όλες αυτές  τις βελτιώσεις απόδοσης, το νέο GT-R είναι το πιο άνετο μοντέλο της σειράς που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, με έναν “πολιτισμένο” και κομψό χαρακτήρα, που σπάνια συναντάται σε ένα supercar υψηλών επιδόσεων. Με ακόμα καλύτερη ποιότητα κύλισης και με μια καμπίνα που παραμένει αθόρυβη και στις υψηλές ταχύτητες, το νέο GT-R δημιουργεί μια νέα σχολή στην κατηγορία.

The new model will be available from next summer, with fresh new colours and a wide range of equipment.

George Karagiannis

Recent Posts

Turkey: Advanced talks with Chinese BYD and Chery for construction of EV factories

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

1 day ago

VW breaks off talks with Renault on low-cost EV

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

2 days ago

DS 3 : Available immediately, with the Premium Upgrade programme

DS Automobiles announces the new "Premium Upgrade" program that gives enthusiasts the opportunity to...

3 days ago

Porsche ready to launch the first hybrid 911 with higher performance

Porsche adds a battery to the 911 sports car for the first time, with the electric motor...

3 days ago

The European car industry turns its back on electrification

With European carmakers expressing widespread reaction from the slowdown in sales of pure...

3 days ago

Ford Performance announces its entry into the 2025 Dakar Rally

Ford Performance is delighted to announce today its participation in the 2025 Dakar Rally,...

3 days ago