Οδηγούμε το πιο… long body Mini Cooper με τον τρικύλινδρο 1,5 κινητήρα
Από τότε που το BMW Group αναβίωσε το Mini Cooper, αυτό έχει γίνει κάτι σαν «θεσμός» στην κατηγορία του. Αδίκως; Μπορεί να μην είναι τόσο Mini όσο ήταν το Cooper που σχεδίασε ο Σερ Άλεκ Ισιγόνης, όμως, έχει διατηρήσει αυτή την αίσθηση του καρτ. Θα μπορούσε λοιπόν αυτή η συνταγή να γίνει καλύτερη;
Το τραγούδι «δυο πόρτες έχει η ζωή» δεν… πάει για το Mini της δοκιμής μας. Έχει άπλετους χώρους, καθίσματα και πόρτες για όλους τους επιβάτες του και όχι μόνο. External, αν το δει κανείς από το εμπρός μέρος, διαφορές δεν υπάρχουν με το σχήμα που ξέρουμε. Η διαφορά είναι στα πλάγια, όπου… προστίθενται δύο πόρτες. Το ερώτημα, βέβαια, είναι, με το μακρύτερο μεταξόνιο που έχει αυτό το Mini (το συνολικό along has increased by 16,1 εκ., the μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 7,2 εκ.), πώς θα ήταν η συμπεριφορά του στο δρόμο.
Και ξεκινάμε από εδώ, γιατί εδώ είναι η αποκάλυψη του πεντάθυρου Mini. Έχασε άραγε τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του; Αρχικά, ο 1.500άρης Twin Power Turbo 3κύλινδρος κινητήρας με τους 136 ίππους και 23,4 κιλά ροπής. Εκτός από τον εθιστικό του ήχο, ο συνδυασμός turbo, άμεσου ψεκασμού and ηλεκτρονικού ελέγχου of βαλβίδων, αποδίδει ένα εκρηκτικό αποτέλεσμα:Τα πρώτα 100 χαω έρχονται σε κάτι λιγότερο από 8” και το κοντέρ σταματά περίπου στα 200. Εύστροφος και σπιρτόζος, ο κινητήρας αποδίδει τη δύναμή του σε ένα γραμμικό φάσμα από τις 1.000 μέχρι και τις 6.200 σ.α.λ. που είναι ο κόφτης του. Έχει τέτοια απόδοση και απόκριση αυτό το μοτέρ, που δύσκολα θα πιστέψει κανείς ότι δεν έχει 30 ίππους παραπάνω. Το six-speed gearbox ταχυτήτων συνεργάζεται ιδανικά με το μοτέρ και η κλιμάκωση, όσο και η αίσθηση που δίνει είναι excellent.
The στήσιμό του είναι τέτοιο που πραγματικά μπορεί να μετατραπεί σε «school». Εσύ επιλέγεις πότε και πόσο θα «βγάλεις την ουρά» παίζοντας, ή αν θα το κρατήσεις βιδωμένο στην άσφαλτο, ή το πότε θα το σταματήσεις με τα πολύ δυνατά του φρένα (100-0 σε 37 μέτρα).
Στα καλά του μεγαλύτερου μεταξονίου είναι και η comfort. Όπως σε χαλαρούς ρυθμούς το Mini με τους μεγαλύτερους χώρους είναι «ήσυχο», έτσι και οι posts του απορροφούν τους κραδασμούς χωρίς ιδιαίτερη «γκρίνια» και χωρίς να μεταφέρουν στην καμπίνα των επιβατών τα… καλά των ελληνικών δρόμων. Στο εσωτερικό, τώρα, η πρώτη ματιά και μόνο, είναι αρκετή για να καταλάβει κανείς πως πρόκειται για ένα premium αυτοκίνητο σε… σμίκρυνση.
Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…
Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…
Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…
Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…
Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…
Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…