NEWS

With 843 hp and over 1400Nm of torque, the first AMG hybrid

MOTORS
Βενζίνης 4.000 κ.εκ. V8 Bi-Turbo Ηλεκτροκινητήρας
HOPE
843 hp
ROPE
1400+ Nm
TRANSMISSION
Multidisk 9 σχέσεων + αυτόματο 2 σχέσεων για τον ηλεκτροκινητήρα
WEIGHT
2.000 κιλά
ACCELERATION 0-100 KM/H
2,9 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ
FINAL SPEED
316 Χ.Α.Ω.
AVERAGE CONSUMPTION
8,6 lt/100 km
Η νέα Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE (κατά τα άλλα, σχολιάζαμε τα… ατέλειωτα ονόματα της Porsche), είναι η καινούρια ναυαρχίδα της AMG, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις. Με την GT 63 S E PERFORMANCE, η Mercedes-AMG αποσκοπεί να διοχετεύσει μέρος της τεχνολογίας που έχει εξελίξει, δοκιμάσει και τελειοποιήσει τα τελευταία χρόνια στη Formula 1, στα αυτοκίνητα δρόμου, χωρίς να περιορίζεται μόνο στα κορυφαία της μοντέλα, όπως την AMG One και τη GT Black Series.
Ο 4 λίτρων Bi-Turbo V8 κινητήρας της σε συνδυασμό με τον electric motor, αποδίδει πλέον 843 ίππους και πάνω από 1400 Nm ροπής! Σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, όλα αυτά! Η Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE, εκθρονίζει τη GT Black Series, ως το ισχυρότερο μοντέλο του Affalterbach μέχρι σήμερα, αλλά και της Mercedes Benz συνολικά.
Αξίζει να σημειώσουμε, πως είναι η πρώτη πραγματική υβριδική AMG, καθώς τα μοντέλα “53 AMG”, ήταν ήπια υβριδικά (mild hybrid). Τα προφίλ οδήγησης που έχει στην διάθεση του ο οδηγός είναι συνολικά επτά, ενώ η στάνταρ αερανάρτηση AMG Ride Control+ έχει πέντε.
Ο ηλεκτροκινητήρας από μόνος του, αποδίδει 204 ίππους και μεταδίδει την ισχύ του μέσα από ένα κιβώτιο 2 σχέσεων (όπως έχουμε δει και στα Audi E-Tron & Porsche Taycan) το οποίο είναι ενσωματωμένο στον πίσω άξονα, μαζί με ένα ηλεκτρικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, ενώ ο V8 μέσω του multidisk 9τάχυτου κιβωτίου. Υπάρχει δε και σύστημα μίζας/ γεννήτριας με κίνηση από ιμάντα που αποδίδει 14 ίππους και τροφοδοτεί με ενέργεια όλους τους επιμέρους καταναλωτές του αυτοκινήτου.
Η αυτονομία είναι μόλις 12 χιλιόμετρα, καθώς η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι μόνο 6.1 kWh, καθώς η AMG επιλέγει να εστιάσει στις επιδόσεις και λιγότερο στην αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία. Με αυτό τον τρόπο, άλλωστε, saves weight από τη μπαταρία. Η συνολική μέση κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετρα, ανέρχεται στα 8,6 λίτρα, τιμή εντυπωσιακή για ένα αυτοκίνητο 2 τόνων και 840 ίππων.
Από σκοπιάς επιδόσεων, η νέα Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE, επιταχύνει από τα 0 στα 100 χ.α.ω. σε μόλις 2.9 seconds, ενώ για τα 200 χαω απαιτούνται κάτι λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα. Αξίζει να σημειώσουμε πως ο χρόνος του 0-100, είναι μόλις 0,1 δευτερόλεπτα πιο αργός από το χρόνο της Porsche Taycan Turbo S.

Alexandros Fertakis

Recent Posts

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

7 hours ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

8 hours ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

9 hours ago

BMW Motorrad presents the Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

1 day ago

Behold, the new BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

1 day ago

Driving Mercedes - Benz CLA 200 7G-DCT: A masterpiece with a view (Video)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

1 day ago