There will never be another car like the Mclaren F1

20 χρόνια πριν μια  McLaren F1 GTR πήρε τη νίκη στις 24 Ώρες του Le Mans.Ένας γύρος στην πίστα του Οχάιο αποδεικνύει ότι η F1 το «έχει» ακόμα.

Η αγωνιστική McLaren F1 GTRs που έτρεξε στο Le Mans ήταν εν μέρει παρόμοια με την έκδοση δρόμου. Ήταν ελαφρύτερη, αφού είχε απογυμνωθεί το εσωτερικό και με περισσότερο κράτημα χάρη στην καλύτερη αεροδυναμική και τις αγωνιστικές αναρτήσεις  αλλά είχε το ίδιο αμάξωμα και παραδόξως, είχε το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων με τα αυτοκίνητα δρόμου. Χάρη στους κανόνες της FIA, η F1 GTR είχε 27 ίππους λιγότερους σε σχέση με την εξελιγμένη για το δρόμο αδελφάκι της.

Το 1995, στο Circuit de la Sarthe, η McLaren F1 GTRs τερμάτισε πρώτη. Ήταν η τελευταία φορά που ένα αυτοκίνητο παραγωγής πήρε τη νίκη, νικώντας τον ανταγωνισμό.

Για να γιορτάσει την 20η επέτειο της από την εκπληκτική και απίθανη νίκη στο Le mans, η BMW Classics έβγαλε μια McLaren F1 GTR από την… ναφθαλίνη, και έβαλε τον οδηγό της  BMW, Bill Auberlen πίσω από το τοποθετημένο στο κέντρο τιμόνι, για μια  «βόλτα» στην πίστα.

 

Μπορεί να υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα δρόμου που επιταχύνουν γρηγορότερα, στρίβουν καλύτερα και έχουν πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή αλλά δεν θα υπάρξει ποτέ άλλο όχημα, όπως η McLaren F1.

Panagiotis Karagiannis

Recent Posts

Fia προς ευρωπαίους πολιτικούς: «Η κινητικότητα είναι δικαίωμα, να παραμείνετε προσιτοί»

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

4 hours ago

Apple Car: Το εγχείρημα ενδεχομένως να αναβιώσει με συμμαχία με τη Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

5 hours ago

Η Toyota αμφισβητεί την κυριαρχία του Mazda MX-5 εξελίσσοντας το δικό της Roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

6 hours ago

DS Automobiles presents the DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

3 days ago

Källenius (CEO Mercedes): 'We will modernise all engines, then customers will choose'

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

3 days ago

Ford rethinks 2030 target for exclusive BEV adoption in Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

3 days ago