Categories: UncategorizedNEWS

Η επόμενη Lotus Elise θα είναι λιγότερα από 1000 κιλά

Όταν ο Colin Chapman δημιουργούσε τη Lotus, είχε στο νου του μια συγκεκριμένη “συνταγή”: Μια Lotus, πρέπει κατ’ ανάγκη να είναι ελαφριά. Πολύ ελαφριά και πολύ ικανή στο στρίψιμο. Κατά γενική ομολογία, οι Lotus, μέχρι και σήμερα, διατηρούν το δόγμα του ιδρυτή της φίρμας, όμως, τώρα που οι καιροί αλλάζουν, μήπως θα δούμε βαρύτερους… λωτούς;



“Όχι”, απαντά ο CEO της φίρμας, Jean- Marc Gales. Σε πείσμα των καιρών που οι απαιτήσεις εξοπλισμού και ασφαλείας υπαγορεύουν, ή καλύτερα επιτάσσουν… αναγκαστική αύξηση του βάρους ενός αυτοκινήτου, η Lotus παραμένει πιστή στη “συνταγή” του lightweight. Και θα συνεχίσει να πορεύεται με αυτή τη “συνταγή”, όπως είχε προστάξει ο Chapman, χωρίς αυτό να σημαίνει υποχωρήσεις σε ζητήματα ασφαλείας. 

Concept της Lotus για την επόμενη γενιά της Elise
 

Έτσι, η επόμενη γενιά της Lotus Elise, η οποία θα παρουσιαστεί το 2020 (δύο χρόνια αργότερα θα παρουσιαστεί και η νέα Exige), θα έχει βάρος μικρότερο των 1000 κιλών. Γι’ αυτό, οι μηχανικοί της Lotus έχουν ετοιμάσει ένα αλουμινένιο σασί, ενώ αναμένεται να γίνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στο υπόλοιπο αυτοκίνητο. Και οι διαστάσεις; Ο Gales μας έδωσε ένα hint, αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι διαφορές στο μέγεθος της παλιάς και της καινούριας Elise δεν θα είναι μεγάλες και λέγοντας ότι η επερχόμενη θα είναι “ελαφρώς μεγαλύτερη“. 

H πανίσχυρη Exige Sport 380 που παρουσιάστηκε πρόσφατα

Με δεδομένο το γεγονός ότι στην Exige Sport 380 που παρουσιάστηκε πρόσφατα, με τους 375 ίππους και τις εκρηκτικές επιδόσεις, η Lotus αναγκάστηκε να βάλει στον προαιρετικό εξοπλισμό το air-conditioned and the infotainment system για να γλιτώσει βάρος, η Lotus έχει ένα δύσκολο έργο μπροστά της.   

George Karagiannis

Recent Posts

DS Automobiles presents the DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

1 day ago

Källenius (CEO Mercedes): 'We will modernise all engines, then customers will choose'

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

1 day ago

Ford rethinks 2030 target for exclusive BEV adoption in Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

1 day ago

BMW Motorrad presents the Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

2 days ago

Behold, the new BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

2 days ago

Driving Mercedes - Benz CLA 200 7G-DCT: A masterpiece with a view (Video)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

2 days ago