Categories: Uncategorized

John Elkann, Robert Peugeot and Carlos Tavares are the bosses of Stellantis

 

Προχωρά ταχύτατα η συγκρότηση του νέου ομιλικού σχήματος το οποίο προκύπτει από τη συνένωση PSA και FCA και ονομάζεται Stellantis. Το νέο ΔΣ του Ομίλου, το οποίο ανακοινώθηκε θα απαρτίζεται από 11 μέλη, με τη μεγαλύτερη “δύναμη” να έχει δοθεί στα χέρια του John Elkann, που αναλαμβάνει πρόεδρος της Stellantis, του Robert Peugeot που αναλαμβάνει αντιπρόεδρος και του Carlos Tavares που αναλαμβάνει τη θέση του CEO. 

Στο νέο ΔΣ, ο βασικός μέτοχος της FCA, Exor, θα συνεισφέρει 5 μέλη, ενώ οι κύριοι μέτοχοι του Groupe PSA, EPF/FFP και BPIfrance θα συνεισφέρουν με ισάριθμα μέλη, με μόνο ανεξάρτητο μέλος να είναι ο CEO της, Carlos Tavares. 

Η πλήρης σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της Stellantis είναι:

John Elkann (Chairman)

Robert Peugeot (Vice Chairman)

Henri de Castries (Senior Independent Director) 

Andrea Agnelli (Non-Executive Director)

Fiona Clare Cicconi (Non-Executive Director)

Nicolas Dufourcq, (Non-Executive Director)

Ann Frances Godbehere, (Non-Executive Director)

Wan Ling Martello (Non-Executive Director)

Jacques de Saint-Exupéry, (Non-Executive Director)

Kevin Scott (Non-Executive Director),

Carlos Tavares (Chief Executive Officer)

Στο μεταξύ η Stellantis θα έχει στη διάθεσή της τρεις καινούριες πλατφόρμες, επάνω στις οποίες θα βασίσει τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα ενσωματωθούν στις γκάμες τόσο των Peugeot, Citroen, Opel κ.α. όσο και των Fiat, Chrysler, Alfa Romeo κ.α.

Και ενώ οι πλατφόρμες eCMP και eVMP που θα αρχίσουν να “δίνουν” μοντέλα μικρού και μεσαίου μεγέθους από το 2023 (νέο Punto, 500 XL, B-SUV της Alfa Romeo κ.α.) είναι ήδη γνωστές, στην Ιταλία διακινούνται πληροφορίες βάσει των οποίων η FCA εξελίσσει μία νέα πλατφόρμα για μεγαλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η ιστοσελίδα clubalfa.it αναφέρει μάλιστα ότι το νέο πλαίσιο θα ονομάζεται Giorgio και προορίζεται για τις αντίστοιχες εκδόσεις μοντέλων της Alfa Romeo καθώς και της ηλεκτρικής Maserati.

H νέα πλατφόρμα θα μπορεί να φιλοξενήσει έως τρεις ηλεκτροκινητήρες και η αρχιτεκτονική της θα υποστηρίζει τάση 800 V για μέγιστο όφελος αυτονομίας και σούπερ φόρτισης. Πάνω στην Giorgio θα βασιστούν τα μεγάλα ηλεκτρικά των δύο ομίλων με τα σήματα των DS, Alfa Romeo, Maserati, Jeep, Dodge και Chrysler.

George Karagiannis

Share
Published by
George Karagiannis

Recent Posts

Ο Lee Iacocca: Ένα Σύμβολο Αμερικανικής καινοτομίας και ηγεσίας στην Αυτοκινητοβιομηχανία

Η καριέρα του Lee Iacocca είναι ένα χρονικό σημαντικών επιτευγμάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία, χαρακτηρισμένη από τολμηρή…

2 days ago

Jeep: Επιστρέφει το 2025 το εμβληματικό Cherokee

Το νέο Jeep Cherokee, θα επιστρέψει στη γκάμα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δεδομένου πως αποσύρθηκε από…

2 days ago

Volkswagen: Οι περικοπές κόστους και όχι οι δασμοί θα προστατεύσουν την Ευρώπη από τα κινεζικά EVs

Ο όμιλος Volkswagen ανέφερε ότι οι υψηλότεροι εισαγωγικοί δασμοί για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής…

2 days ago

Mustang GTD: Η Ford επισπεύδει την έλευση του συναρπαστικού μοντέλου στην Ευρώπη

Η Ford επισπεύδει την έλευση της συναρπαστικής Mustang GTD στην Ευρώπη, καθώς το εντυπωσιακό μοντέλο…

3 days ago

Η Audi κέρδισε τις προτιμήσεις των μελών του Κοινοβουλίου

Το DNA της Audi «Πρωτοπορία μέσω της Τεχνολογίας» κέρδισε τις προτιμήσεις κατά συντριπτική πλειοψηφία των…

3 days ago

Η Ford παρουσιάζει τα Νέα Ranger Raptor και Transit Custom στην έκθεση ERGO.TEC / Μηχανήματα Έργων

Δυναμική και άκρως ενδιαφέρουσα για τους Έλληνες επαγγελματίες είναι η παρουσία της Ford στην έκθεση…

3 days ago