The European Gigafactories for construction batteries of electric cars are just around the corner, constituting a golden investment opportunity for Greece with the electrification.
Producing batteries for electric cars in Europe reduces the carbon footprint of batteries, at least compared to "a value chain entirely controlled by China". In particular, a new analysis by Transport & Environment identifies the lowest carbon footprint with the current energy mix in the EU at 37% and 62% taking into account the increasing weight of renewables in production processes. In total, activating in Europe the production of cells and components needed to meet the demand for storage systems could save around 133 million tonnes of CO2 between 2024 and 2030.
Η ανάλυση δείχνει επίσης κάποια σημάδια βελτίωσης. Πράγματι, περισσότερα από τα μισά από τα προγράμματα μπαταριών ιόντων λιθίου που έχουν ανακοινωθεί στην Ευρώπη διατρέχουν κίνδυνο, αλλά το 2023 ήταν τα δύο τρίτα: μέσα σε ένα έτος, ο αριθμός των προγραμμάτων που δεν είναι βέβαιο ότι θα ολοκληρωθούν μειώθηκε από 68% σε 47%. Σε κάθε περίπτωση, το 53% των έργων εξακολουθεί να έχει μέτριο έως υψηλό κίνδυνο να καθυστερήσει, να μειωθεί ή να ακυρωθεί εντελώς. Εν προκειμένω, ενώ η Γαλλία, η Γερμανία και η Ουγγαρία κατέγραψαν τη μεγαλύτερη πρόοδο χάρη σε πρωτοβουλίες (Acc και Verkor στη Γαλλία, Northvolt στη Γερμανία), οι οποίες στην προηγούμενη ανάλυση φαινόταν να κινδυνεύουν, στην Ιταλία η προγραμματισμένη παραγωγική ικανότητα μειώθηκε στις 48 GWh λόγω της αποτυχίας της πρωτοβουλίας ItalVolt (οι Teverola και Termoli παραμένουν προς το παρόν ζωντανές). ‘Η κυβέρνηση θα πρέπει να κατανοήσει ότι οι μπαταρίες και τα μέταλλα από τα οποία κατασκευάζονται είναι ο νέος χρυσός’, λέει ο Carlo Tritto, υπεύθυνος πολιτικής της T&E Ιταλίας. «Η Ιταλία πρέπει να διαδραματίσει έναν ηγετικό ρόλο στην Ευρώπη, για να δημιουργήσει ένα πλαίσιο που θα εγγυάται πραγματική υποστήριξη της μετάβασης τα επόμενα χρόνια, για παράδειγμα, διαπραγματευόμενη καλύτερα χρηματοδοτικά μέσα για τα gigafactories».
Overall, Europe has the potential to become self-sufficient in cell production by 2026 and to meet 56% of descent demand by 2030. It could also meet all its needs for refined lithium and secure between 8% and 27% of its ores through recycling. However, it lacks the facilities and - most importantly - the financial support from the institutions.
Although our country lacks expertise in the automotive industry, it potentially has all the prerequisites to host an electric car battery production plant, given the country's key position and the European regulations that govern it. The discussion is not only theoretical as the lignite power plant located in Kozani, when the production of the mineral is stopped, will be forced to change its purpose, saving jobs but at the same time giving the region the possibility of new investments that will develop the region of Western Macedonia.
Η Νέα Bugatti Παρουσιάζεται Σήμερα: Δείτε το Livestream Το hypercar διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα V16,…
Οριακή πτώση έφερε στην Ευρωπαϊκή Αγορά ο Μάιος, αναφορικά με τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων. Συνολικά…
Με νέα ακόμα πιο εντυπωσιακή και μοντέρνα εξωτερική σχεδίαση και κορυφαίο επίπεδο συνδεσιμότητας και εκδόσεις…
Με μία νέα ενημερωτική εκστρατεία που ξεκινάει σήμερα στην τηλεόραση και στο προσεχές διάστημα θα…
Η Volkswagen AG σε συνεργασία με την Kosmocar Α.Ε. ανακοινώνει το λανσάρισμα των νέων εκδόσεων…
Το να οδηγεί κανείς ένα αυτοκίνητο με περισσότερους από 400 ίππους είναι σίγουρα συναρπαστικό. Τη…