NEWS

JLR sees the US as the key to success for the reborn Jaguar brand

Μιλώντας με τους επενδυτές κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στο Gaydon, ο διευθύνων σύμβουλος της JLR Adrian Mardell ήταν απόλυτα ειλικρινής με την τρέχουσα κατάσταση της Jaguar. Παραδέχτηκε ότι οι αποφάσεις του παρελθόντος έβλαψαν την εταιρεία, καθώς η προσπάθεια να δημιουργηθεί μια βρετανική BMW με την προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων αγοραστών πολυτελών αυτοκινήτων ήταν ανεπιτυχής. Κάτι τέτοιο έχει υποβαθμίσει την αυτοκινητοβιομηχανία σε “μετριότητα” με “καμία απολύτως αξία”. Ωστόσο, υπάρχει ένα μεγάλο σχέδιο για την αναζωογόνηση της μάρκας που ανήκει στην Tata.

Όπως πιθανότατα έχετε ακούσει μέχρι τώρα, η Jaguar θα προωθηθεί προς τα πάνω για να ανταγωνιστεί τις Porsche, Bentley και Maybach. Θα επαναπροσδιοριστεί ως μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα με προϊόντα υψηλότερου περιθωρίου κέρδους και χαμηλότερου όγκου. Τα μελλοντικά οχήματα θα έχουν σχέδια που θα διχάζουν τις εντυπώσεις, καθώς ο Adrian Mardell δήλωσε ότι “δεν θα ανησυχούμε για το αν είναι αγαπητό σε όλους”. Συνέχισε λέγοντας ότι το να προσπαθείς να αρέσεις σε όλους είναι “το φιλί του θανάτου” και είναι αυτό που προκάλεσε τις ατυχίες της μάρκας το τελευταίο διάστημα.

Δεν θα βρείτε αυτά τα EVs σε όλες τις αντιπροσωπείες της JLR, αλλά υπάρχουν σχέδια για την πώληση των αυτοκινήτων σε “μπουτίκ” που προορίζονται αποκλειστικά για τα προϊόντα της Jaguar. Η Βόρεια Αμερική προβλέπεται να αποτελέσει βασική αγορά για την αναγέννηση της μάρκας. Ο Mardell επισημαίνει ότι η εταιρεία “ήταν απίστευτα επιτυχημένη στη Βόρεια Αμερική πριν από 25 χρόνια”, αλλά αυτό άλλαξε λόγω των “συμβιβασμών και των αποφάσεων που πήραμε”.

Όσον αφορά τα νέα μοντέλα, η Jaguar αναπτύσσει μια πλατφόρμα JEA που θα στηρίξει τα τρία πρώτα EV. Πρωταγωνιστής θα είναι ένα τετράθυρο GT με μέγιστη αυτονομία 700 χιλιομέτρων (430 μίλια) και εκτιμώμενη τιμή εκκίνησης 100.000 λίρες. Αυτό αντιστοιχεί σε σχεδόν 130.000 δολάρια με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες. Για την αξία των χρημάτων που διαθέτετε, θα αποκτήσετε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με περισσότερη ισχύ από οποιαδήποτε άλλη ICE Jag πριν από αυτό.

Το μυστηριώδες μοντέλο θα συναρμολογείται στην έδρα του στο Solihull στα West Midlands του Ηνωμένου Βασιλείου. Πρόσθετες λεπτομέρειες σχετικά με το gran tourer θα αποκαλυφθούν αργότερα φέτος, πριν από το λανσάρισμά του το 2024 σε επιλεγμένες αγορές. Οι παραδόσεις στους πελάτες προγραμματίζονται να ξεκινήσουν το 2025.

Nikolaos Michalopoulos

Recent Posts

Volvo Saracakis Test Drive Event στην Καλαμάτα, 24-26 Μαΐου

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

7 hours ago

Ford Puma: Τεχνολογικά προηγμένο και οικονομικό, τώρα με μίσθωμα 199€

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

8 hours ago

Turkey: Advanced talks with Chinese BYD and Chery for construction of EV factories

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

2 days ago

VW breaks off talks with Renault on low-cost EV

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

2 days ago

DS 3 : Available immediately, with the Premium Upgrade programme

DS Automobiles announces the new "Premium Upgrade" program that gives enthusiasts the opportunity to...

3 days ago

Porsche ready to launch the first hybrid 911 with higher performance

Porsche adds a battery to the 911 sports car for the first time, with the electric motor...

4 days ago