NEWS

BMW sees European EV demand holding up - BMW starts production of the i5

Η BMW βλέπει μεγαλύτερη ζήτηση για τα ηλεκτρικά της οχήματα στην Ευρώπη από ό,τι περίμενε, γεγονός που συμβάλλει στην αντιστάθμιση της μείωσης των παραγγελιών στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά της, δήλωσε ο επικεφαλής παραγωγής Milan Nedeljkovic.

“Αναμέναμε στην αρχή του έτους ότι οι παραγγελίες στην Ευρώπη θα μειώνονταν, αλλά εξελίχθηκε με τον αντίθετο τρόπο”, δήλωσε ο Nedeljkovic σε εκθέσεις την Παρασκευή κατά τη διάρκεια μιας ξενάγησης στο εργοστάσιο της BMW στο Dingolfing της Γερμανίας, όπου η αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε τη σειριακή παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού σεντάν i5.

Η Ευρώπη σημείωσε τον Ιούνιο 11ο συνεχή μήνα αύξησης των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων, με αιχμή του δόρατος την αύξηση κατά 55% των παραγγελιών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι οποίες ξεπέρασαν τις πωλήσεις ντίζελ για πρώτη φορά στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Τον ίδιο μήνα, οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων μειώθηκαν στην Κίνα, καθώς η οικονομική ανάκαμψη της χώρας παραπαίει.

Οι παραγγελίες για νέα αυτοκίνητα BMW μειώνονται επί του παρόντος στην Κίνα, όπως αναμενόταν, δήλωσε ο Nedeljkovic. Αλλά η ζήτηση στις ΗΠΑ για τα μοντέλα της αυξάνεται. Στην Ευρώπη, η υιοθέτηση πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων οδήγησε στην αύξηση των παραγγελιών, ενώ η ζήτηση για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης ήταν αμετάβλητη, πρόσθεσε.

Η BMW θέλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αντιπροσωπεύουν το 15% των παραδόσεών της φέτος και αναμένει ότι τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα θα αντιπροσωπεύουν το ήμισυ των συνολικών πωλήσεων πολύ πριν από το 2030.

Η αυτοκινητοβιομηχανία ενισχύει τη σειρά EV της με το i5, μια ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία της νέας, όγδοης γενιάς της Σειράς 5.

Το i5 είναι το τρίτο πλήρως ηλεκτρικό σεντάν της μάρκας BMW μετά τη ναυαρχίδα i7 και το i4. Η BMW προσφέρει επίσης τρία πλήρως ηλεκτρικά SUV με τα iX1, iX3 και iX.

Η i5 των 340 ίππων μπορεί να διανύσει 580 χιλιόμετρα (360 μίλια) με μία φόρτιση.

Στο μέλλον, η BMW ποντάρει ότι η πλατφόρμα Neue Klasse για ηλεκτρικά οχήματα, η οποία αναμένεται να φτάσει γύρω στο 2025, θα επιταχύνει τις πωλήσεις. Με την πλατφόρμα, η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να μειώσει το κόστος των μπαταριών στο μισό και να αυξήσει την εμβέλεια και την ταχύτητα φόρτισης κατά 30 τοις εκατό σε σύγκριση με τα σημερινά μοντέλα.

Για να βοηθήσουν στη χρηματοδότηση της στροφής προς τα ηλεκτρικά οχήματα, οι κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων, όπως η Mercedes, η BMW και η Audi, προσπαθούν να πουλήσουν περισσότερα από τα πιο ακριβά μοντέλα τους και να προσφέρουν αμιγώς ηλεκτρικές παραλλαγές σε υψηλότερες τιμές.

Με τις μειώσεις τιμών της Tesla, οι πιέσεις προς τα κάτω για τις τιμές θα μπορούσαν επίσης να αυξηθούν για τις προσφορές ηλεκτρικών οχημάτων της BMW. Ωστόσο, ο Nedeljkovic δήλωσε ότι η BMW δεν σχεδιάζει να μειώσει τις τιμές για τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Nikolaos Michalopoulos

Recent Posts

Turkey: Advanced talks with Chinese BYD and Chery for construction of EV factories

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

2 days ago

VW breaks off talks with Renault on low-cost EV

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

2 days ago

DS 3 : Available immediately, with the Premium Upgrade programme

DS Automobiles announces the new "Premium Upgrade" program that gives enthusiasts the opportunity to...

3 days ago

Porsche ready to launch the first hybrid 911 with higher performance

Porsche adds a battery to the 911 sports car for the first time, with the electric motor...

4 days ago

The European car industry turns its back on electrification

With European carmakers expressing widespread reaction from the slowdown in sales of pure...

4 days ago

Ford Performance announces its entry into the 2025 Dakar Rally

Ford Performance is delighted to announce today its participation in the 2025 Dakar Rally,...

4 days ago