Categories: Uncategorized

Nissan among the top brands in the world

Σύμφωνα με την Interbrand, τον κορυφαίο οργανισμό στην αξιολόγηση εταιρικών σημάτων, η Nissan, για πέμπτη συνεχή χρονιά, αναγνωρίζεται ως ένα από τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο.  Συγκεκριμένα, με την ετήσια έκθεση  Best Global Brands για το τρέχον έτος που δημοσιεύεται από την Interbrand, η Nissan κατετάγη ως το 43ο   πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα στον κόσμο , σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με την περσινή κατάταξη (στην 49η  θέση). Με την αξία του εμπορικού της σήματος να εκτοξεύεται πάνω από τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια, η Nissan κατετάγη ως η 4η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στον κόσμο ! 

Η αναγνώριση αυτή αντικατοπτρίζει τις συνεχιζόμενες προσπάθειες της Nissan στην επίτευξη υψηλών αποτελεσμάτων, με διαρκή αύξηση της προβολής του εμπορικού της σήματος. Ο ενεργός ρόλος της Nissan στην οικοδόμηση ενθουσιασμού για την μάρκα γίνεται αντιληπτός, τόσο   από τη διευρυμένη  απήχηση του σχεδίου Ευφυούς Κινητικότητας (Intelligent Mobility) για ασφαλέστερη οδήγηση, όσο και από την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του σήματος μέσω διάφορων χορηγιών υψηλού προφίλ, όπως στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο για το 2016, αλλά και στο UEFA Champions League.

  

Η συγκεκριμένη έκθεση επικαλείται διάφορους λόγους για το φετινό άλμα της Nissan στην κατάταξη των εμπορικών σημάτων,  συμπεριλαμβανομένων των παρακάτω :

- Το μακροπρόθεσμο όραμα της Nissan για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της  μάρκας,  μέσω της στρατηγικής αξιοποίησης  των ψηφιακών πλατφορμών και τεχνολογιών,

- Forging new partnerships, such as the recent global agreement with Microsoft, which focuses on the connectivity of vehicles and related services,

- The launch of new, innovative products, such as the Serena with ProPilot technology and the GT-R NISMO,

- Τη διατήρηση μιας ισχυρής δέσμευσης  για την ικανοποίηση των πελατών και

- The successful creation of new forms of brand expression, as illustrated by the recent opening of the Nissan Crossing complex in Tokyo's Ginza district.

Interbrand's methodology focuses on ongoing investments and brand management as part of the brand's assets, taking into account financial performance, the importance of the brand in the consumer's purchase decision process, as well as the brand's strength on the global business map.

Panagiotis Karagiannis

Share
Published by
Panagiotis Karagiannis

Recent Posts

Turkey: Advanced talks with Chinese BYD and Chery for construction of EV factories

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

2 days ago

VW breaks off talks with Renault on low-cost EV

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

2 days ago

DS 3 : Available immediately, with the Premium Upgrade programme

DS Automobiles announces the new "Premium Upgrade" program that gives enthusiasts the opportunity to...

3 days ago

Porsche ready to launch the first hybrid 911 with higher performance

Porsche adds a battery to the 911 sports car for the first time, with the electric motor...

3 days ago

The European car industry turns its back on electrification

With European carmakers expressing widespread reaction from the slowdown in sales of pure...

3 days ago

Ford Performance announces its entry into the 2025 Dakar Rally

Ford Performance is delighted to announce today its participation in the 2025 Dakar Rally,...

4 days ago