sports cars

Maserati unveils the MC20 Icona & MC20 Leggenda

Two special editions of the MC20 to celebrate the 20th anniversary of the timeless MC12 are unveiled by Maserati. These are the MC20 Icona & MC20 Leggenda.

Ειδικότερα, η αγωνιστική κλίση της Maserati ζωντανεύει με τις σειρές MC20 Icona και MC20 Leggenda, δύο ειδικές εκδόσεις για τον εορτασμό της 20ής επετείου από την επιστροφή της Τρίαινας στους αγώνες – το 2004, μετά από 37 χρόνια απουσίας από τη δράση – με την εμβληματική και νικηφόρα MC12.

The MC12, which was first presented in a road version and was destined to make its mark on the track, becoming a benchmark in the GT championships, inspired the Maserati MC20 super sports car.

The 100% Made in Italy halo car marked the start of a new era for Maserati in 2020, as the first model to be equipped with the innovative Nettuno V6 engine.

Οι δύο ειδικές σειρές MC20 – σε περιορισμένη έκδοση 20 μονάδων η καθεμία – διαθέτουν ειδικά liveries και αποκλειστικό περιεχόμενο εμπνευσμένο από την MC12 Stradale και την MC12 GT1 Vitaphone αντίστοιχα.

Maserati MC20 Icona

The colours of the Maserati MC20 Icona bring to mind one of the most iconic Maseratis of all time: the colours are the same as its 2004 MC12 Stradale predecessor, which in turn pays homage to the style of the Maserati Trofeo Light when it raced at the 24 Hours of Daytona, which was the first car inspired by the Maserati Birdcage Type 61, built between 1959 and 1961.

Several features from the Fuoriserie personalisation programme are included in the MC20 Icona Bianco Audace Matte and Blu Stradale paint: special and exclusive details for a refined personalisation. The Maserati Fuoriserie logo in Bianco Audace stands out on the side of the paintwork, at the bottom near the rear wheels, while the logo of the Italian flag is placed on the door below the MC20 inscription.

In the centre of the chrome-plated wheels, with the special Trident design, the wheel covers are silver with the Trident logo in contrasting blue. The brake calipers are also painted blue, the mirrors have an automatic shading function and the bonnet is made of carbon fibre.

MC20 Legend

The story of the MC20 Leggenda also lies in its very name: it features a Nero Essenza and Digital Mint Matte livery to adopt the unmistakable colours of the award-winning MC12 GT1 under the Vitaphone Racing team: a car that achieved the feat of bringing home the record of three wins and two second places at the 24 Hours of Spa.

Fuoriserie features of the MC20 Leggenda include trident wheels in Nero Lucido with Nero Opaco and Trident Digital Mint caps; the Trident logo in yellow on the grille, doors and C-pillar; finally, brake calipers painted in black.

Τα χαρακτηριστικά Fuoriserie της MC20 Leggenda περιλαμβάνουν ζάντες τρίαινας σε Nero Lucido με καπάκια Nero Opaco και Trident Digital Mint- το λογότυπο Trident σε κίτρινο χρώμα στη μάσκα, τις πόρτες και την κολόνα C- τέλος, δαγκάνες φρένων βαμμένες σε μαύρο χρώμα.Το πακέτο Fuoriserie για τις δύο ειδικές σειρές ολοκληρώνεται με αγωνιστικά εσωτερικά: ελαφριά μονοκόκ καθίσματα αγωνιστικού τύπου 4 κατευθύνσεων – το κεντρικό τμήμα σε Nero/Blu σε ασημί φόντο για την Icona, ή σε Nero σε ασημί φόντο για τη Leggenda – και κέντημα Trident στο προσκέφαλο μαζί με τις λέξεις “Icona” ή “Leggenda”, ανάλογα με το μοντέλο.

Στο καπό πάνω από τον ισχυρό κινητήρα Nettuno, ένα σήμα με την επιγραφή “ICONA. UNA DI 20” ή “LEGGENDA. UNA DI 20”.

The interiors of both cars also feature the sophisticated Sonus faber sound system. Other features shared by both versions are the carbon fibre interior package, electronic limited slip differential (E-LSD), a suspension that lifts, blind stop and rear cross path systems and last but not least, mats in the front and trunk.

Οι MC20 Icona και MC20 Leggenda γιορτάζουν την 20ή επέτειο από την έναρξη μιας χρυσής εποχής για την Trident στην πίστα, με τη θρυλική MC12 GT1: μεταξύ 2004 και 2010, πήρε 27 νίκες στο Πρωτάθλημα FIA GT, τρεις φορές έγραψε το όνομά της στον τιμητικό κατάλογο των 24 Ωρών του Spa, και κατέκτησε έξι Πρωταθλήματα Ομάδων με τη Vitaphone Racing και πέντε Πρωταθλήματα Οδηγών – συμπεριλαμβανομένων δύο Παγκόσμιων Πρωταθλημάτων FIA GT1 – καθώς και δύο Πρωταθλήματα Κατασκευαστών για τη Maserati.

The history of MC12

Το 2004, η MC12 Stradale έδωσε ώθηση στον αγωνιστικό ζήλο της Maserati: σχεδιασμένη από τον Giorgetto Giugiaro, με τον 12κύλινδρο κινητήρα της που προέρχεται από τη Ferrari (MC σημαίνει “Maserati Corse”, το 12 αναφέρεται στον V12) παραμένει το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η Maserati – η τελική ταχύτητα ήταν 330 km/h με επιτάχυνση από 0 στα 100 σε 3,8 δευτερόλεπτα. Μόνο 50 από αυτά κατασκευάστηκαν.

Today, the story of these triumphs and of a car that embodied Maserati's sporting spirit and its DNA dedicated to excellence is reflected in the MC20 Icona and MC20 Leggenda, as if representing the passing of the baton between father and son.

photo gallery

Nikolaos Michalopoulos

Recent Posts

Fiat: Από το Panda Elettra, στο Grande Panda Elettrica – Πόσο έχει αλλάξει η ηλεκτροκίνηση μετά 35 χρόνια;

Η Fiat παρουσιάζει το Grande Panda, τη νέα γενιά του ιστορικού ιταλικού μπεστ σέλερ, το…

11 hours ago

Maserati GranCabrio Folgore Tignanello: Ένα αριστούργημα Ιταλικής κληρονομιάς και καινοτομίας

Ένα αυτοκίνητο εμπνευσμένο από την παράδοση, την καινοτομία και τη δεξιοτεχνία, κατασκευασμένο στην Ιταλία Από…

16 hours ago

DACIA SPRING ELECTRIC 65 : Now, from 17.950€

To Dacia Spring είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia, που έγινε αμέσως ιδιαίτερα δημοφιλές.…

21 hours ago

Free Drive 'N Smile Summer Edition car check by Suzuki

Και αυτό το καλοκαίρι, η SUZUKI προσκαλεί όλους τους κατόχους και χρήστες των αυτοκινήτων της…

22 hours ago

New BMW M5: Production launch for the high-performance sedan

Για πρώτη φορά, με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης Πριν από μερικές ημέρες, η BMW M GmbH…

1 day ago

The Koenigsegg Jesko Absolut, breaks (records)!

Η Koenigsegg Automotive επιβεβαίωσε εκ νέου τη φήμη της ως ηγέτης στην παραγωγή καινοτόμων, υψηλών…

1 day ago