Categories: RacingUncategorized

Hyundai with the i20 WRC takes 2nd place in the WRC

Η Hyundai Motorsport έκανε μια εκπληκτική χρονιά με το New Generation i20 WRC, σημειώνοντας τρομερή βελτίωση και δημιούργησε μεγάλες προσδοκίες για την πορεία του στο μέλλον του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA (WRC).

Hyundai Motorsport finished the final round of the 2016 FIA World Rally Championship (WRC) with a strong podium position. Thierry Neuville took third place on a dramatic final day at Rally Australia.

Hayden Paddon took fourth place with Dani Sordo just 1.6s behind him in fifth. Neuville and Sordo scored extra points by finishing second and third respectively on the Power Stage.

The result elevates Neuville to second place in the drivers' championship after a tough race at the weekend.

Και τα τρία πληρώματα των New Generation i20 WRC τερμάτισαν μέσα στην πρώτη πεντάδα, με τον Hayden Paddon να τερματίζει στην τέταρτη θέση για την Hyundai Shell World Rally Team ακριβώς 1.6s μπροστά από τον Dani Sordo (#20 Hyundai Mobis World Rally Team). Οι Neuville και Sordo απέσπασαν επιπλέον βαθμούς, καθώς τερμάτισαν  στη δεύτερη και τρίτη θέση στη Power Stage.

Το αποτέλεσμα επέτρεψε στον Neuville να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών. Το πέμπτο συνεχόμενο βάθρο για τον Βέλγο και έβδομο συνολικά για τη σεζόν, τον ανεβάζει στους 160 βαθμούς, έξι μόνο βαθμού πίσω από τον πλησιέστερο αντίπαλό του – και νικητή του Ράλι Αυστραλίας – Andreas Mikkelsen. 

The Australian Rally is the tenth rally of the season, out of thirteen rallies, in which Hyundai Motorsport has claimed a podium position with the New Generation i20 WRC. Having already confirmed second place in the Constructors' Championship at the last round, the team concludes its third and most competitive WRC season with two wins, twelve podium positions, 47 stage wins and 24 Power Stage points.

Για τους Neuville (#3 New Generation i20 WRC) και Nicolas Gilsoul, ο οποίος επίσης εξασφάλισε τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα των Συνοδηγών, ήταν ένα τέλος που ταίριαζε σε μια τόσο ανταγωνιστική σεζόν. Ένα βάθρο στο Μόντε Κάρλο, η νίκη στη Σαρδηνία και στη συνέχεια διαδοχικά  τρία κορυφαία αποτελέσματα από τη Γερμανία έως την Αυστραλία, αποτελούν μια αξέχαστη σεζόν για το βελγικό πλήρωμα.

Ο Neuville, δήλωσε: «Είμαι ευχαριστημένος με τον τρόπο που ολοκληρώθηκε αυτό το ράλι. Είχαμε κάποιες δύσκολες συνθήκες τις πρώτες ημέρες, γι’ αυτό δεν ήταν εύκολο. Επικεντρωθήκαμε στη διατήρηση της καθαρής μας οδήγησης και είμασταν σε θέση να επιτύχουμε τους στόχους μας – μια θέση στο βάθρο και τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Ήταν επίσης ιδιαιτέρως ωραίο που τελειώσαμε τον αγώνα με ορισμένους βαθμούς στη Power Stage. Είχαμε ταχύτητα στο αυτοκίνητο όλο το Σαββατοκύριακο, οπότε είμαι χαρούμενος για την ολοκλήρωση της σεζόν με αυτόν τον θετικό τρόπο. Ευχαριστώ την ομάδα μου για τόσο καλή δουλειά τους φέτος. Είχαμε ένα δύσκολο ξεκίνημα, αλλά στη Σαρδηνία είμασταν σε θέση να αποδείξουμε την ταχύτητα και τη συνέπεια μας, απαραίτητα στοιχεία ώστε να είμαστε πραγματικοί διεκδικητές. Ανυπομονώ ήδη για το 2017».

Ο Paddon (#4 New Generation i20 WRC) και ο συνοδηγός του John Kennard είχαν ένα απογοητευτικό  κλείσιμο της σεζόν τους. Η ζημιά που προκλήθηκε στο ελαστικό τους στην Bucca Stage, επέφερε απώλεια χρόνου με αποτέλεσμα να φθάσουν στην πέμπτη θέση. Η δυναμική τους επιστροφή όμως τους ανέβασε μια θέση προς πάνω μέχρι το τέλος του αγώνα.

 Ο Paddon said: "We did not want to retreat without a fight. We started knowing that we would have to push for the win, but we were determined to give our best. We may not have had the speed to achieve victory, but a podium was still a great way to end the year. For that reason, I was quite disappointed with what happened. We hit a corner where we blew a tyre, and as a result we had to drive 20 kilometres with a patched tyre. We recovered quickly and recovered in the final stages, finishing fourth. There were ups and downs, but overall there are a lot of positives and lessons learned for next season. Thanks to our whole team and all our fans for their support. We will be back next season, stronger than ever!"

Ο Sordo (# 20 New Generation i20 WRC) και o συνοδηγός του Marc Marti ολοκλήρωσαν τη σεζόν τους  με ένα βαθμό στην Power Stage και μόλις 16 δευτερόλεπτα από το βάθρο. Λαμβάνοντας υπόψη τα 20 δευτερόλεπτα ποινή χρόνου που τους υποβλήθηκε, το ισπανικό πλήρωμα έφυγε αναρωτώμενο τι θα μπορούσε να είχε συμβεί αυτό το Σαββατοκύριακο.

 Ο Sordo δήλωσε: «Θέλαμε να δώσουμε μεγάλη ώθηση για να δούμε πόσο δυναμικά θα μπορούσαμε να ολοκληρώσουμε το ράλι – και τη φετινή σεζόν. Ήμασταν σε μια πολύ σκληρή μάχη με τον Hayden για την τέταρτη θέση, και κάναμε μια καλή προσπάθεια. Φυσικά, εάν τερματίσεις τέταρτος ή πέμπτος σε αυτές τις περιπτώσεις δεν πειράζει πραγματικά, αλλά ήταν ωραίο που πήραμε ένα βαθμό στην Power Stage για τις προσπάθειές μας. Χωρίς την ποινή χρόνου, θα μπορούσαμε να αγωνιστούμε για το πόντιουμ, αλλά αυτά τα πράγματα συμβαίνουν. Ευχαριστούμε την ομάδα για την στήριξη της αυτή τη σεζόν. Μπορεί να χάσαμε μια νίκη, αλλά έχουμε κατακτήσει μερικά βάθρα. Είναι μια θετική σεζόν και αποκομίσαμε αρκετά για να αξιοποιήσουμε στη συνέχεια».

Με δύο νίκες και τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών, το 2016 υπήρξε η πιο ανταγωνιστική σεζόν για την Hyundai Motorsport στο WRC, επιστέγασμα της οποίας υπήρξε ο  τερματισμός μέσα στην πρώτη πεντάδα τριών New Generation i20 WRC στην Αυστραλία.

Mr Michel Nandan, Team Principal, commented: "We knew we were in for an exciting last day. There were a few twists and turns at the end of the season, but overall we are happy with the podium in Australia. Well done to Thierry and Nicolas for their performance and for taking second place in the Drivers' and Co-drivers' Championship. They had a fantastic season, especially after their victory in Sardinia. It was a shame for Hayden that the tyre incident stopped his path to victory. Dani, too, was unlucky not to be able to fight for a better result. As a team, we had a good year. The New Generation i20 WRC has done us proud, but it's the result of hard work from the whole team. We have shown great progress and maturity this year and I am personally grateful to every Hyundai Motorsport executive for their valuable contribution. I would also like to express my sincere thanks to Volkswagen Motorsport for being such tough competitors. They set the bar very high. We will miss competing with them, but we will continue to be inspired by their achievements."

Overall Final Ranking

1. A. Mikkelsen / A. Jager (Volkswagen Polo R WRC) 2:46:05.7

2. S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) +14.9

3. T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC) +1:12.6

4. H. Paddon / J. Kennard (Hyundai New Generation i20 WRC) +1:26.7

5. D. Sordo / M. Martí (Hyundai New Generation i20 WRC) +1:28.3

6. M. Østberg / O. Floene (Ford Fiesta RS WRC) +1:41.5

7. O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +3:04.3

8. E. Lappi / J. Ferm (Škoda Fabia R5) +7:32.3

9. J. M. Latvala / M. Anttila (Volkswagen Polo R WRC) +7:56.9

10. L. Bertelli / S. Scattolin (Ford Fiesta RS WRC) +8:00.1

FIA World Rally Championship 2016 drivers' ranking 

 S. Ogier 268 points / T. Neuville 160 / A. Mikkelsen 154 / H. Paddon 138  / D. Sordo 130 / J. M. Latvala 112 / M. Østberg 102 / O. Tanak 88 / K. Meeke 64 / C. Breen 36 / E. Camilli  28 / E. Lappi 16 / S. Lefebvre 14 / H. Solberg 14 / M. Prokop 12 / K. Abbring 10 / T. Suninen 8 / P. Tidemand 8 / J. Kopecky 7 / M. Ligato 6 / E. Evans 6 / L. Bertelli 5 / N. Fuchs 2 / A. Kremer 2 / V. Gorban 1 / K. Kruuda 1

FIA World Rally Championship Constructor Ranking 2016 FIA World Rally Championship 2016 

 Volkswagen Motorsport 377 points / Hyundai Motorsport 312 / Volkswagen Motorsport II 163 / M-Sport World Rally Team 162  / Hyundai Motorsport N 146 / DMACK World Rally Team 98 / Jipocar Czech National Team 18 / Yazeed Racing 4

Panagiotis Karagiannis

Recent Posts

Ρεκόρ για το IONIQ 5 N στο Pikes Peak International Hill Climb

Η Hyundai συνεχίζει να καταπλήσσει με τις επιδόσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων, καθώς τρία Hyundai…

2 days ago

Νέο Mercedes-Benz eSprinter: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (Photo και Τιμές)

Το νέο Mercedes-Benz eSprinter ήρθε με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, πολλά νέα ψηφιακά πρόσθετα, αναβαθμισμένο σύστημα…

2 days ago

Η Tesla παρουσιάζει την επιλογή βαφής Quicksilver για το Model 3

Η Tesla ανακοίνωσε την ενημέρωση του configurator για το Model 3 με την εισαγωγή μιας…

3 days ago

Fiat 500: Ο «αιώνιος έφηβος» γίνεται 67 ετών

Η σημαδιακή ημερομηνία 4 Ιουλίου δεν είναι μόνο σημαντική για τον εορτασμό της Ημέρας Ανεξαρτησίας…

3 days ago

Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24: Ο απόλυτος συνδυασμός πολυτέλειας και αγωνιστικής κληρονομιάς

Αποκλειστική Έκδοση DBX707 AMR24 Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24 Edition, μια μοναδική έκδοση…

3 days ago

Pagani Huayra Epitome: Ελληνικό όνομα στην πρώτη Pagani με χειροκίνητο κιβώτιο

Η Κορυφή της Εξατομίκευσης και των Επιδόσεων Η Pagani Automobili παρουσιάζει την Huayra Epitome, ένα…

3 days ago