Categories: UncategorizedNEWS

Honda Unveils Seven Upgraded Models In Its European Motorcycle Range For 2021

 

  Honda Motor Europe is pleased to announce the
latest developments of its scooter and motorcycle range in Europe for the
2021.

 

  These include upgrades in 7 popular models of the range, which cover all categories
the market, from scooter for the city up to
on-off and roadster motorcycles. These upgrades are added
to the changes already announced in 2020 on 11 other 11
models, in the context of the continuous expansion of the unique and complete range of
Honda to meet the needs of riders of all ages, experience and styles
Driving.



Δίτροχα πόλης

  The rich range of economical, eco-friendly, environmentally friendly
περιβάλλον και τεχνολογικά προηγμένων μικρών μοτοσυκλετών και scooter της
Honda περιλαμβάνει τα εντυπωσιακά και άνετα Sport GT Forza
350 και Forza 125, τα δημοφιλή, scooter της
οικογένειας SH, το απολαυστικό MSX125 Grom, το ιδιαίτερα
οικονομικό CB125F και το πάντα δημοφιλές PCX125. Στις
upgrades announced for three models, including
a new version: 

 

SH350i

  Το νέο SH350i με νέο, ισχυρότερο
κινητήρα eSP+ 350 κ.εκ., αντικαθιστά το γνώριμο SH300i στην
κορυφή της δημοφιλούς γκάμας SH. Πέρα από τον αυξημένο κυβισμό,
improvements in the intake and engine cooling, implying even better
επιτάχυνση και κορυφαία στην κατηγορία ιπποδύναμη. Το SH350i διαθέτει
επίσης νέα όργανα LCD και επανασχεδιασμένες, πιο μυώδεις γραμμές,
προειδοποιητικά φώτα αλάρμ και θύρα φόρτισης USB σε συνδυασμό με συστήματα
Smart Key και Selectable Torque Control για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια και
practicality in use.

 

 

SH Mode

   Στη βάση της γκάμας SH, το στιλάτο scooter
SH Mode του 2021 διαθέτει νέο πιο δυνατό κινητήρα eSP+, ο οποίος
ensures fuel consumption of just 2.1 litres/100 km, and a new, lighter chassis.
Το SH Mode είναι ακόμη πιο πρακτικό διαθέτοντας φαρδύτερο δάπεδο, θύρα
φόρτισης USB, μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τη σέλα, νέο
ντουλαπάκι, καθώς και σύστημα Smart Key της Honda. Η εμφάνιση
του βασικού SH είναι ακόμη πιο μοντέρνα χάρη στη νέα σχεδίαση του
μπροστινού μέρους με τον LED προβολέα, αλλά και χάρη στις νέες
wheels. 

 

 

PCX125

   Το νέο PCX125 του 2021, το δεύτερο
σε πωλήσεις scooter στην Ευρώπη φέτος, υιοθετεί έναν ισχυρότερο και
πιο οικονομικό, υδρόψυκτο 4βάλβιδο κινητήρα eSP+ με σύστημα Honda
Selectable Torque Control (HSTC).  

 

  The completely new design gives
στο PCX125 φουτουριστική εμφάνιση με κύρια στοιχεία τον
επανασχεδιασμένο LED προβολέα με τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας και
την ουρά σε σχήμα X. 

 

  Το νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο υπόσχεται ακόμη
μεγαλύτερη ευελιξία στο δρόμο. Συνδυάζεται μάλιστα με μακρύτερα και μεγαλύτερα πίσω
αμορτισέρ, και νέους τροχούς με φαρδύτερα ελαστικά, τα οποία χαρίζουν στο PCX μεγαλύτερη
άνεση και πιο ισορροπημένη συμπεριφορά. Το PCX125 είναι ακόμη πιο
πρακτικό χάρη στον
μεγαλύτερο χώρο 30,4 λίτρων κάτω από τη σέλα
(+2,4 λίτρα από πριν), και τη θύρα φόρτισης USB.

 

 

Γκάμα μοτοσυκλετών περιπέτειας

   Μετά τα νέα χρώματα που ανακοινώθηκαν
νωρίτερα φέτος για τις CB500X και CRF1000L Africa Twin, δύο
ακόμη on-off μοτοσυκλέτες Honda που συγκαταλέγονται στις 10 πιο
δημοφιλείς της Ευρώπης – η NC750X και το X-ADV – υιοθετούν σημαντικές
αναβαθμίσεις το 2021.

 

 

NC750X

  Βελτιωμένος κινητήρας, πλαίσιο, εμφάνιση και
μεγαλύτερη πρακτικότητα για την πολυχρηστική και οικονομική μοτοσυκλέτα της
Honda. 

 

  Η μέγιστη ισχύς του υδρόψυκτου, δικύλινδρου
εν σειρά κινητήρα των 750 κ.εκ. έχει αυξηθεί στα 43 kW (58,5 PS) με
αυξημένο όριο περιστροφής κατά 600 σ.α.λ. Με χαμηλότερο βάρος κατά 6 κιλά και
πιο σφιχτή κλιμάκωση στις τρεις πρώτες σχέσεις του κιβωτίου, η μοτοσυκλέτα
αποκτά ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα, κάτι στο οποίο συνεισφέρουν και η νέα γραμμή
της με τα μικρότερα πλαστικά φέρινγκ.

 

  Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι
(throttle-by-wire) το οποίο υποστηρίζει τρία βασικά προγράμματα
οδήγησης (Standard, Rain και Sport), συν ένα προφίλ
οδήγησης που προγραμματίζει ο ίδιος ο αναβάτης. Κάθε πρόγραμμα οδήγησης
διαμορφώνει το χαρακτήρα και την απόκριση του κινητήρα σε συνδυασμό με
συγκεκριμένα προφίλ λειτουργίας του ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT
(Dual Clutch Transmission). 

 

  Η αναγνωρισμένη πρακτικότητα της NC750X έχει
περαιτέρω βελτιωθεί χάρη στο μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο των 23 λίτρων, τη νέα
ζελατίνα, τον έγχρωμο πίνακα οργάνων LCD, τη θύρα
φόρτισης USB και τη χαμηλότερη σέλα κατά 30 χιλιοστά. Οι ρυθμίσεις
του συστήματος Honda Selectable Torque Control προσφέρουν καλύτερο
έλεγχο από πριν ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει πλέον φώτα αλάρμ σε περίπτωση
κινδύνου. Η κατανάλωση της NC750X είναι 3,5 λίτρα/100 χλμ. 

 

 

X-ADV

   Με τη σκληροπυρηνική σχεδίαση και τον
περιπετειώδη χαρακτήρα του, το X-ADV έχει ανοίξει νέους ορίζοντες
στον κόσμο της μοτοσυκλέτας από το 2017 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Για
το 2021, το X-ADV παρουσιάζεται σημαντικά βελτιωμένο στον κινητήρα
και στο πλαίσιο, ενώ έχει υιοθετήσει ακόμη πιο μοντέρνα εμφάνιση και κάποιες
νέες τεχνολογίες. 

 

  Το X-ADV έχει υιοθετήσει αρκετές
από τις αναβαθμίσεις της NC750X, οι οποίες του χαρίζουν ακόμη πιο
αθλητικό χαρακτήρα. Η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 3 kW (4,1 PS) στα
43 kW (58,5 PS), η κλιμάκωση των σχέσεων στο κιβώτιο είναι βελτιωμένη, ενώ
το εξελιγμένο πλαίσιο είναι 3 κιλά ελαφρύτερο. Επίσης, αναβαθμίσεις έχουν γίνει
στα νέα προγράμματα οδήγησης που ελέγχονται από το ηλεκτρονικό γκάζι
(Throttle-by-Wire), στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (Dual
Clutch Transmission) και στις ρυθμίσεις του συστήματος Honda Selectable
Torque Control. 

 

  Χάρη στην νέα του σχεδίαση, το X-ADV έχει
αποκτήσει ακόμη πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση με κύριο χαρακτηριστικό τα διπλά LED
φώτα ημέρας DRL (Daytime Running Lights). Η μοτοσυκλέτα έχει γίνει ακόμη πιο
πρακτική από πριν, χάρη στη μεγαλύτερη ζελατίνα που προσφέρει καλύτερη
προστασία στη βροχή, το νέο ντουλαπάκι με χωρητικότητα 1,2 λίτρων και τον
μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο των 22 λίτρων κάτω από τη σέλα. Εκεί είναι
κρυμμένη και η θύρα φόρτισης USB.

 

  Το X-ADV περιλαμβάνει επίσης σύστημα Honda
Smartphone Voice Control στο βασικό εξοπλισμό του. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, η
οποία εμφανίστηκε για πρώτη φoρά στο νέο Forza 750, δίνει τη δυνατότητα στον
αναβάτη να χειρίζεται το κινητό του από τους διακόπτες του τιμονιού. Όλες οι
πληροφορίες μεταφέρονται στη νέα οθόνη TFT των 5 ιντσών.

 

 

Εξελιγμένη γκάμα γυμνών Neo Sports Café

  Οι μοτοσυκλέτες σε στιλ Neo Sports Café
έδωσαν νέο χαρακτήρα στην γκάμα γυμνών μοντέλων της Honda το 2017, συνδυάζοντας
με μοναδικό τρόπο την έμπνευση από τις café racer με μία ιδιαίτερα
μινιμαλιστική εμφάνιση από το μέλλον.

 

  Μετά τις αναβαθμίσεις στη μεσαία CB650R
νωρίτερα μέσα στη χρονιά, δύο ακόμη μέλη της οικογένειας παρουσιάζονται με
σημαντικές βελτιώσεις το 2021.

 

 

CB1000R and CB1000R
Black Edition

   Ναυαρχίδα της γκάμας Neo Sports Café είναι η
CB1000R, η οποία έχει υιοθετήσει ακόμη πιο μινιμαλιστική σχεδίαση και πιο
επιθετικό στιλ. Ο γνώριμος στρογγυλός προβολέας είναι τώρα ενσωματωμένος σε ένα
περίγραμμα σε σχήμα σταγόνας και είναι κεκλιμένος προς τα πίσω στέλνοντας το βλέμμα
στην επανασχεδιασμένη και υπερυψωμένη ουρά μέσα από τα μικρότερα πλευρικά
καπάκια. Οι νέες ζάντες με τις επτά ακτίνες χαρίζουν μάλιστα ακόμη μεγαλύτερο
αισθητικό βάθος στη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας.

 

  Η νέα CB1000R Black Edition έχει ακόμη πιο
άγρια εμφάνιση, συνδυάζοντας τις νέες σχεδιαστικές γραμμές με εμφάνιση
χειροποίητης custom κατασκευής, χάρη στη μαύρη βαφή Deep Graphite Black και το
μαύρο περίγραμμα προβολέα, την εναέρια ζελατίνα, τις βάσεις του πιρουνιού, τα
καλύμματα του ψυγείου και του φίλτρου αέρα, καθώς και χάρη στις λεπτομέρειες
της εξάτμισης και του σιγαστήρα της.

 

  Ο 4κύλινδρος εν σειρά κινητήρας προέρχεται
από τη CBR1000RR Fireblade με πιο ομαλή απόδοση ισχύος και διαφορετική απόκριση
στο γκάζι χάρη στις ειδικές ρυθμίσεις του συστήματος ψεκασμού.  Τόσο
η CB1000R όσο και η CB1000R Black Edition διαθέτουν πλέον το σύστημα Smartphone
Voice Control της Honda (HSVC), το οποίο συνδέεται στη νέα, κορυφαίας
τεχνολογία έγχρωμη οθόνη TFT των 5 ιντσών. 

 

 

CB125R

  Η CB125R του 2021 φορά νέο υδρόψυκτο,
4βάλβιδο κινητήρα με μέγιστη ισχύ 11kW (15 PS), ώστε να την οδηγούν νόμιμα
κάτοχοι διπλώματος A1, αλλά με αυξημένη ροπή κατά 1,2 Nm.

 

  Η CB125R είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ.
στον κόσμο με στάνταρ ανεστραμμένο πιρούνι της
Showa με μεγάλο έμβολο SFF-BP (Separate Function Front Fork Big Piston). Η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης φώτα LED, οθόνη LCD και
ABS στα φρένα με μονάδα μέτρησης αδράνειας IMU. Ο πλευστός δίσκος των 296 χλστ.
εμπρός συνεργάζεται με ακτινική, 4πίστονη δαγκάνα.

 

 

 *CRF450R, CRF450RX, CB500F, CB500X,
CBR500R, CB125F, CRF1000L Africa Twin, Forza 750, Forza 350, Forza 125 και
MSX125 Grom 
 

Alexandros Fertakis

Recent Posts

Τι αλλάζει στην νέα BMW M5

Η BMW M5 κάνει δυναμική είσοδο σε μια νέα εποχή. Μετρώντας 40 χρόνια ιστορίας, το…

4 hours ago

Αυτή είναι η νέα Bentley Continental GT

Η Bentley αποκαλύπτει με υπερηφάνεια την τέταρτη γενιά Continental GT Speed, που ακολουθεί την 21ετή…

6 hours ago

Fiat: Σε τιμή έκπληξη λανσάρει το νέο 600 στην ελληνική αγορά και επαναπροσδιορίζει τη θέση της

Η Fiat λανσάρει ολόκληρη τη γκάμα του νέου 600 σε τιμή έκπληξη  στην ελληνική αγορά…

15 hours ago

Hyundai Ioniq 5 N : An electric for petrolheads

Hyundai N: γεννήθηκε στο Namyang, εξελίχθηκε στο Nürburgring Hyundai «N» σημαίνει Namyang, περιοχή στην οποία…

1 day ago

TSF1 Podcast - WEC | 24 Hours of Le Mans

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο τέταρτο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024 του…

2 days ago

Car News Podcast ~ 17-23/06/2024

Μία ανασκόπηση στις ειδήσεις και τα νέα της περασμένης εβδομάδας, απο το Car News Podcast…

2 days ago