Categories: UncategorizedNEWS

Fiat Professional puts Chuck Norris in charge of cleaning up the competition

Είναι παγκοσμίως γνωστό ότι αυτοκίνητα εφευρέθηκαν για να firstοσπαθήσει κανείς να ξεφύγει από τον Τσακ Νόρις. Ή ότι τα αυτοκίνητα κοιτούν το δρόμο κι απ’ τις δυο μεριές μήπως περνάει ο Τσακ Νόρις. Ή ότι ο Τσακ Νόρις έσπασε το ρεκόρ πίστας του Nurburgring με 4:22:12, με τα πόδια. Ή ότι ο Τσακ Νόρις δεν χρειάζεται αυτοκίνητο, επειδή είναι ήδη εκεί που θέλει. 

Με αυτά και με αυτά, is unfair για τον ανταγωνισμό η συνεργασία που ανακοίνωσε ηFiat Professional με τον Chuck Norris, τον διάσημο Αμερικανό ηθοποιό, παραγωγό ταινιών και μάστερ πολεμικών τεχνών. Ο εξαιρετικά δημοφιλής ηθοποιός θα είναι το κεντρικό πρόσωπο της μάρκας στη νέα ψηφιακή της καμπάνια, η οποία θα είναι στον αέρα μέσα στον Ιούνιο. Για την ακρίβεια, η Fiat Professional ΝΟΜΙΖΕΙ ότι συνεργάζεται με τον Τσακ Νόρις. Αυτός συνεργάστηκε ήδη μαζί της.


Τα τελευταία χρόνια στην πετυχημένη τηλεοπτική και κινηματογραφική του καριέρα, έχει προστεθεί και η δημοτικότητά του στο διαδίκτυο. Από το 2005, ο δυναμικός χαρακτήρας του Chuck Norris έχει δώσει τροφή για ιδιαίτερα εμπνευσμένα και γνωστά ανέκδοτα, τα οποία δημιούργησαν ένα viral φαινόμενο, γνωστό ως “Chuck Norris facts”.

Το διαδίκτυο έχει κυριολεκτικά γεμίσει από memes τα οποία αποδίδουν στον γνωστό ηθοποιό διάφορα υπεράνθρωπα κατορθώματα, με απίστευτη απήχηση σε ένα ιδιαίτερα μεγάλο κοινό. Η αναζήτηση για τον ηθοποιό αγγίζει περίπου τα 12 εκατομμύρια αποτελέσματα στο Google και 880,000 στο YouTube με εκατομμύρια προβολές. Η σελίδα του στο Facebook έχει σχεδόν 6,5 εκατομμύρια “likes” σε 45 χώρες. Πρόκειται για ένα παγκόσμιο φαινόμενο που μεταδίδει ένα ισχυρό μήνυμα αποφασιστικότητας, δύναμης και αφοσίωσης.

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά κάνουν τον Chuck Norris τον καταλληλότερο εκφραστή της Fiat Professional, η οποία ξεχωρίζει στην κατηγορία της χάρη στις ίδιες αξίες: αποφασιστικότητα, αξιοπιστία, δυναμισμός, ικανότητα και αμεσότητα απέναντι στον πελάτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι έρευνα που διεξήχθη στην Ευρώπη έχει δείξει ότι ο Chuck Norris είναι ο καλύτερος πρεσβευτής της μάρκας με βάση τη σχετικότητα, τη συνάφεια και την απήχηση στους επαγγελματίες πελάτες. Όπως τονίζει και το μήνυμα της καμπάνιας: Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να είσαι ο Chuck Norris ή να διαθέτεις τις υπεράνθρωπες ικανότητές του για να υπερέχεις σε αυτό που κάνεις. Απλώς εμπιστεύσου την πλήρη σειρά της Fiat Professional που ικανοποιεί τις πραγματικές ανάγκες του επαγγελματία.

Panagiotis Karagiannis

Recent Posts

Τουρκία: Σε προχωρημένες συνομιλίες με τις Κινέζικες BYD και Chery για κατασκευή εργοστασίων EV

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

3 hours ago

Η VW διακόπτει τις συνομιλίες με τη Renault για EV χαμηλού κόστους

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

4 hours ago

DS 3 : Available immediately, with the Premium Upgrade programme

DS Automobiles announces the new "Premium Upgrade" program that gives enthusiasts the opportunity to...

1 day ago

Porsche ready to launch the first hybrid 911 with higher performance

Porsche adds a battery to the 911 sports car for the first time, with the electric motor...

2 days ago

The European car industry turns its back on electrification

With European carmakers expressing widespread reaction from the slowdown in sales of pure...

2 days ago

Ford Performance announces its entry into the 2025 Dakar Rally

Ford Performance is delighted to announce today its participation in the 2025 Dakar Rally,...

2 days ago