Ήταν… θέμα χρόνου. Όσο φοβερό, όσο τρομερό και αν είναι το Honda Civic Type-R, η Renault Sport θεωρεί ότι ο τίτλος του γρηγορότερου προσθιοκίνητου στο Nurburgring ανήκει στο Megane R.S. Έτσι, το Megare R.S. Trophy-R, “επιτέθηκε” στην “Πράσινη Κόλαση” και κατέρριψε (κατέστρεψε) το ρεκόρ του 7:43.8 που κατείχε ως σήμερα το ιαπωνικό μοντέλο, γράφοντας 7:40.1.
Υπάρχει, βέβαια, μια “μικρή” λεπτομέρεια: Τουλάχιστον προς το παρόν, δεν ξέρουμε τα specs του Megane που φόρεσε το “στέμμα” του γρηγορότερου προσθιοκίνητου. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι διατηρεί το ίδιο, υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 1,8 λίτρων, αλλά ίσως με την απόδοσή του ελαφρώς αυξημένη από τους 296 ίππους και τα 400 Nm ροπής.
Το σίγουρο είναι ότι το Megane R.S. Trophy-R έκανε “δίαιτα” για να τρέξει στο “ring”, καθώς θρυλείται ότι δεν είχε πίσω καθίσματα και παράθυρα από plexiglas για να ελαττωθεί το βάρος. Για να ενισχυθεί η ακαμψία, υπήρχε roll cage, ενώ αλλαγές υπήρχαν και στην ανάρτηση, καθώς και στα φρένα, ώστε να επιτευχθεί ο καλύτερος χρόνος.
Και τι, νόμιζες ότι τελειώσαμε; Η Honda ήδη έχει σηκώσει το γάντι και ετοιμάζει μια γρηγορότερη έκδοση του Civic (CTR), ώστε να ξαναρπάξει το στέμμα. Και, ευχόμαστε να το ξανακάνει, επειδή αυτός ο ανταγωνισμός, οδηγεί σε ολοένα και καλύτερα μοντέλα…
Η Tesla ανακοίνωσε την ενημέρωση του configurator για το Model 3 με την εισαγωγή μιας…
Η σημαδιακή ημερομηνία 4 Ιουλίου δεν είναι μόνο σημαντική για τον εορτασμό της Ημέρας Ανεξαρτησίας…
Αποκλειστική Έκδοση DBX707 AMR24 Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24 Edition, μια μοναδική έκδοση…
Η Κορυφή της Εξατομίκευσης και των Επιδόσεων Η Pagani Automobili παρουσιάζει την Huayra Epitome, ένα…
Η Mercedes - Benz γνωρίζει καλά το «παιχνίδι» των SUV και των Off - Road,…
Η Kinsen ανακηρύχθηκε Νικήτρια στα Sales Excellence Awards 2024 κερδίζοντας το Bronze Award για το…