Μα καλά, είναι δυνατό; Αφού το Nissan GT-R, πήρε το προσωνύμιο Godzilla επειδή δεν υπάρχει αυτοκίνητο το οποίο να μην μπορεί να εξευτελίσει και ιδιαίτερα στην “πράσινη κόλαση”, το Nurburgring, μπορεί να ταπεινώθηκε από ένα δίλιτρο προσθιοκίνητο; Οι Ιάπωνες (οι άλλοι, αυτοί της Honda) φαίνεται πως έκαναν το υπέρτατο θαύμα: Το νέο Civic Type R πέτυχε χρόνο 7:50:63 στο “Ring”, παίρνοντας τον τίλτο του ταχύτερου προσθιοκίνητου του πλανήτη και ταπεινώνοντας μεγαθήρια, όπως το GT-R, Lamborghini Gallardo LP 560-4, Porsche 911 turbo 996, Ferrari F430 F1 και πολλά ακόμα.
Πριν παρουσιαστεί το Type R, όλοι πιστεύαμε πως ο απόλυτος (μέχρι πρότινος) άρχων των προσθιοκίνητων, το Renault Megane RS 275 Trophy R (που έκανε 7:54) θα του… έκανε πλάκα στο Ring. Και λογικό, αφού όλοι σκεφτόμασταν ότι ένα αυτοκίνητο που βγάζει 305 ίππους στους μπροστινούς τροχούς δεν θα μπορούσε να κάνει καλύτερο χρόνο. Ε, οι Ιάπωνες βάλθηκαν να μας τρελάνουν όλους, αφού όχι μόνο έφτιαξαν ένα μοντέλο που ψιλομοιάζει με UFO αλλά συμπεριφέρεται και ως τέτοιο, βγάζοντας τη γλώσσα στους νόμους της φυσικής.
The Honda equaled the times of the ultimate, by many (myself included) BMW E46 M3 CSL and the Porsche Carrera S (the 997). And with an arrogance (justified, now) that makes Honda geeks swell with pride, in front of the list of some of those who ate its dust. Behold:
Chevrolet Corvette C5 Z06 (7:56)
Porsche 911 Turbo - 996 (7:56)
Porsche Panamera Turbo (7:56)
Caterham R500 Superlight (7:55)
Ferrari F430 F1 (7:55)
2008 Nissan GT-R (7:54)
Porsche 911 Turbo - 997 (7:54)
Renault Megane RS 275 Trophy-R (7:54)
Mercedes CLK DTM AMG (7:54)
Lamborghini Gallardo LP 560-4 (7:52)
Watch the Civic Type R now, having a cup of tea at the Nurburgring (video shot by Honda in 2014, during development testing)
Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…
Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…
Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis ανακοίνωσε την Τρίτη ότι δημιούργησε κοινοπραξία με την κινεζική startup εταιρεία…
Η ηλεκτρονική διασταύρωση των κυκλοφορούντων οχημάτων αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα,…
Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…
Εν μέρει ως τακτική, εν μέρει ως φιλοσοφία, η Toyota δεν έχει ακόμη εντρυφήσει στα…