Categories: UncategorizedNEWS

Chevrolet Camaro 1800 hp brought somersaults with 300 km!

Πολλοί θεωρούμε ότι οι αγώνες dragster και οι κόντρες είναι κάτι εύκολο για τους οδηγούς αφού το μόνο που χρειάζεται είναι μια καλή εκκίνηση ώστε να βγει η δύναμη στον δρόμο και μετά να γίνουν γρήγορα και στο σωστό χρόνο οι αλλαγές ταχυτήτων και αυτό είναι όλο. Άλλωστε ο μόνος αντίπαλος είναι ο χρόνος και μια τεράστια ευθεία. Όμως δεν είναι έτσι αφού η υψηλή ταχύτητα συνεπάγεται με τον υψηλό κίνδυνο και τα περιθώρια λάθους στενεύουν δραματικά. Φανταστείτε τι γίνετε όταν το αυτοκίνητο είναι ένα αδάμαστο κτήνος με 1800 άλογα στους πίσω τροχούς.

Ο Nacho Bernal ήταν ο άτυχος που το διαπίστωσε από πρώτο χέρι, όταν κατά τη διάρκεια του drag race με το twin-turbo 1800 ίππων Camaro του, κατάφερε και ολοκλήρωσε την δοκιμασία αλλά με το που διασχίζει τη γραμμή του τερματισμού και πατάει το φρένα, όλα του πάνε ανάποδα. Η Camaro πλαγιολισθαίνει και η τούμπα έρχεται εγγυημένα με την ταχύτητα των 300 χιλιομέτρων να είναι απαγορευτική για οποιαδήποτε διόρθωση. Το αυτοκίνητο μετά από αρκετές τούμπες σταμάτησε ανάποδα με τον οδηγό να είναι εντάξει αλλά ο συνοδηγός να είχε χάσει τις αισθήσεις του από τις απίστευτες δυνάμεις που δέχθηκε το σώμα του. Ευτυχώς ο κλωβός ασφαλείας αλλά και όλα τα συστήματα ασφαλείας που διέθετε η Camaro έκαναν το θαύμα τους ή μάλλον την δουλεία τους και έτσι βγήκαν αλώβητοι από αυτό το συγκλονιστικό ατύχημα και έλαβαν τις πρώτες βοήθειες από τους γιατρούς του αγώνα.

Το δυστύχημα συνέβη στους αγώνες NARA (National Airfield Racing Association) όπου πρόκειται για αγώνες dragster σε ένα κλειστό αεροδρόμιο με αυτοκίνητα που είναι νόμιμα για τον δρόμο αλλά έχουν και τον κατάλληλο  εξοπλισμό ασφαλείας για αγώνες dragster.

Στο τέλος της ημέρας ο Bernal και ο συνοδηγός το πήραν το βραβείο όμως πρέπει να είναι ευγνώμονες για τα συστήματα ασφαλείας, όπως το roll cage και τις αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας  5-σημείων, αφού τους γλίτωσε από  σοβαρό τραυματισμό ή και τα χειρότερα.

Είναι ένα σοκαριστικό βίντεο αλλά βλέποντας το μπορεί να αποκομίσουμε ορισμένα σημαντικά διδάγματα.

Panagiotis Karagiannis

Recent Posts

TSF1 Podcast – Miami GP 2024 | Η 1η νίκη του Norris

Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…

31 mins ago

Toyota: Ηλεκτρική αντεπίθεση στην Ευρώπη με νέο B-SUV

Εν μέρει ως τακτική, εν μέρει ως φιλοσοφία, η Toyota δεν έχει ακόμη εντρυφήσει στα…

1 hour ago

Έρχονται φόροι- σοκ στα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Δασμούς ύψους 100% ανακοινώνει σήμερα ο Μπάιντεν, ετοιμάζεται και η ΕΕ να επιβάλλει

2 hours ago

Fia to European politicians: "Mobility is a right, stay accessible"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

24 hours ago

Apple Car: the project may be revived with an alliance with Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

1 day ago

Toyota challenges the dominance of the Mazda MX-5 by developing its own roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

1 day ago