NEWS

Carlos Tavares: social unrest if internal combustion engines are abolished before affordable electric cars are available

Τα πρότυπα εκπομπών Euro 7 της ΕΕ αναγκάζουν τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να κάνουν καθαρότερους τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, παρόλο που η τεχνολογία καταργείται σταδιακά, δήλωσε ο Tavares

Η αβεβαιότητα σχετικά με το μέλλον της ευρωπαϊκής ρύθμισης για τις εκπομπές αυτοκινήτων δίνει στους Κινέζους ανταγωνιστές ένα επιπλέον πλεονέκτημα, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares.

H Stellantis επεσήμανε ότι τα πρότυπα Euro 7 της ΕΕ, τα οποία αυστηροποιούν τα όρια εκπομπών των αυτοκινήτων για ρύπους, συμπεριλαμβανομένων των οξειδίων του αζώτου και του μονοξειδίου του άνθρακα από το 2025, αποτελούν “εκτροπή από τον κύριο στόχο της ηλεκτροκίνησης”.

«Δεν νομίζω ότι η Ευρώπη χρειάζεται το Euro 7… θα εκτρέψει μέρος της ερευνητικής και αναπτυξιακής μας δύναμης σε κάτι που δεν χρειαζόμαστε, ενώ οι Κινέζοι ανταγωνιστές μας εισέρχονται στην αγορά με την ενιαία τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία» τόνισε.

«Γιατί χρησιμοποιούμε τους πόρους μας για μια τεχνολογία που θέλουμε να απαγορεύσουμε; Δεν είναι κοινή λογική», δήλωσε ο Tavares την Τρίτη στο συνέδριο Automobilwoche στο Βερολίνο.

Ο Ταβάρες είχε ζητήσει την παράταση της απαγόρευσης στην Ευρώπη για τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα μετά το 2035 κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου στο Παρίσι αυτόν τον μήνα, προειδοποιώντας ότι θα προκληθεί κοινωνική αναταραχή εάν απαγορευθούν τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης πριν διατεθούν οικονομικά ηλεκτρικά οχήματα.

Μιλώντας στο συνέδριο Automobilwoche, ο Tavares προέβλεψε ότι τα οικονομικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία απέχουν από την αγορά ακόμη πέντε έως έξι χρόνια.

Ερωτηθείς ποια θεωρεί η εταιρεία ως τη μεγαλύτερη πρόκληση για το επόμενο έτος, επεσήμανε τον κίνδυνο να μείνει πίσω από τους Κινέζους ως το μείζον ζήτημα για τις δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες σε σχέση με οποιαδήποτε μεμονωμένη ανησυχία, όπως οι ημιαγωγοί ή η ενέργεια.

Nikolaos Michalopoulos

Recent Posts

TSF1 Podcast – Miami GP 2024 | Η 1η νίκη του Norris

Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…

35 mins ago

Toyota: Ηλεκτρική αντεπίθεση στην Ευρώπη με νέο B-SUV

Εν μέρει ως τακτική, εν μέρει ως φιλοσοφία, η Toyota δεν έχει ακόμη εντρυφήσει στα…

1 hour ago

Έρχονται φόροι- σοκ στα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Δασμούς ύψους 100% ανακοινώνει σήμερα ο Μπάιντεν, ετοιμάζεται και η ΕΕ να επιβάλλει

2 hours ago

Fia to European politicians: "Mobility is a right, stay accessible"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

24 hours ago

Apple Car: the project may be revived with an alliance with Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

1 day ago

Toyota challenges the dominance of the Mazda MX-5 by developing its own roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

1 day ago