Categories: UncategorizedNEWS

Is this the fastest car in the world?

Όλος ο κόσμος είπε “ουάου” από το βίντεο της Lamborghini Huracan Perfomante, η οποία, με χρόνο 6:52:01, έγινε το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής που γύρισε ποτέ το Nurburgring, αφήνοντας πίσω της την Porsche 918 Spyder. Υπάρχει όμως ένας κατασκευαστής, με ένα μοντέλο που κάνει ντεμπούτο στο Σαλόνι της Γενεύης και γελά με αυτά. Γιατί λέει ότι το δικό του, θα γυρίσει την “Πράσινη Κόλαση” σε 6:30:00...

Το όνομα του κατασκευαστή, Scuderia Cameron Glickenhaus και του ιδιοκτήτη της, Jim Glickenhaus. Το όνομα του αυτοκινήτου, SCG003 Stradale. Η SCG λέει ότι η Stradale είναι, όχι μόνο το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής στο ‘Ringbut γενικότερα, σε αυτό τον μάταιο (;) κόσμο

Επειδή τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους, ας δούμε τι είναι αυτό το εξωγήινο τέρας (ΟΚ, δεν είναι εξωγήινο, αλλά είναι τέρας) που υπόσχεται να γελοιοποιήσει όλους τους κατασκευαστές supercars: Φοράει έναν, βασισμένο σε μοτέρ BMW, V8 twin turbo which yields 800 ίππους. Weighs 1.400 κιλά. Κάνει το sprint από στάση στα 100 χ.α.ω. σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα. Τελικιάζει στα 350 χ.α.ω. Και, είναι το ικανότερο αυτοκίνητο παραγωγής στο στρίψιμο, μιας και παράγει 2G, φορώντας πολιτικά Dunlop. Επίσης, στα 250 χ.α.ω. παράγει 703 κιλά downforce. 

Αυτά, θα ήταν υποσχέσεις και αριθμοί ενός τρελού, εάν το SCG003S δεν ήταν απλά μια… πολιτική έκδοση του SCG003 (σκέτο) που έχει αρκετά μεγάλη “εμπειρία” σε αγώνες, για την ακρίβεια, μεγαλύτερη από οποιοδήποτε hypercar. 

Τα λόγια του Glickenhaus, ο οποίος είναι πραγματικά επικός όταν αναφέρεται στους ανταγωνιστές του, είναι χαρακτηριστικά. Λέει ότι πιστεύει πως το αυτοκίνητό του θα γυρίσει το Nurburgring σε 6:30, επειδή η αγωνιστική του έκδοση, η οποία είναι βαρύτερη και έχει 250 άλογα λιγότερα (αλλά φορά slick ελαστικά) το γυρνά σε 6:20. “Ωραία”, λέει, “μπορεί να μην το κάνει σε 6:30, αλλά να το κάνει λίγο πιο αργά, αλλά και πάλι θα είναι διαβολικά γρήγορο“. 

Και οι ανταγωνιστές; Ο Glickenhaus, λέει ότι “η LaFerrari δεν θα μπορούσε να κάνει ποτέ ρεκόρ στο ‘Ring επειδή είναι υπερβολικά χαμηλή, η Ρ1 απλά δεν μπορεί και γι’ αυτό δεν ανακοίνωσαν χρόνο και το Koenigsegg also δεν μπορεί, επειδή… είναι αδύνατο να οδηγηθεί“.  

Ο κατασκευαστής έχει τόσο… θράσος να λέει ότι θα εξευτελίσει το ρεκόρ της Performante, επειδή το, αξίας 1,8 εκατ. ευρώ πλήρως χειροποίητο, ανθρακονημάτινο τέρας του, είναι επί της ουσίας ένα αγωνιστικό, street legal αυτοκίνητο. Σε σχέση με την αγωνιστική version, οι μόνες αλλαγές που έχει, είναι τα δερμάτινα καθίσματα, air condition, περισσότερα τζάμια (αλλά οι καθρέφτες είναι με κάμερες), μισό roll cage, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και ένα σύστημα που σηκώνει το ρύγχος και το οπίσθιο σε ταχύτητες ως τα 50 χ.α.ω. για να μη “βρίσκει”. Περιμένουμε το βίντεο, Jim…

George Karagiannis

Recent Posts

Η Nissan ανακοινώνει νέες επιπλέον εκπτώσεις για το Ariya

Η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ είναι στην ευχάριστη θέση  να ανακοινώσει νέες επιπλέον…

18 mins ago

Διπλό βάθρο για την Hyundai στο Ράλι Πορτογαλίας

Το προβάδισμα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κατέκτησε η Hyundai Motorsport διευρύνοντας παράλληλα το προβάδισμα της και…

1 hour ago

Mercedes-Benz: Διακόπτει την εξέλιξη της ηλεκτρικής πλατφόρμας για αυτοκίνητα πολυτελείας

Η Mercedes-Benz αποφάσισε να διακόψει την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας αφιερωμένης στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών…

3 hours ago

Το Νέο Opel Frontera αποκαλύπτεται πλήρως

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…

18 hours ago

Η Renault στο Roland-Garros με την ειδική έκδοση του Renault 5 E-Tech

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…

18 hours ago

Η Stellantis και η Leapmotor ετοιμάζονται να λανσάρουν ηλεκτρικά οχήματα στην Ελλάδα στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής επέκτασης

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis ανακοίνωσε την Τρίτη ότι δημιούργησε κοινοπραξία με την κινεζική startup εταιρεία…

20 hours ago