Categories: UncategorizedNEWS

With 380 horses, angry and lightened, the BMW M2 CSL comes with 380 horses

Κι εκεί που νόμιζες ότι τα έχεις δει όλα, από το βάθος του ορίζοντα αρχίζει να αχνοφαίνεται μια θυμωμένη BMW. Η οποία έρχεται, ξεφυσώντας The turbo της, με εκείνο το ανατριχιαστικό κροτάλισμα of straight- six μοτέρ, που έκανε την Ε46 (για την Μ3 μιλάω) έναν ζωντανό θρύλο. Η BMW M2 δεν ήταν αρκετή, για τους Γερμανούς. Ήδη εξελίσσουν την “πολεμική” της έκδοση, the M2 CSL.

Και ενώ μέχρι τώρα ξέρουμε μόνο τη M235i και ενώ η Μ2 είναι ακόμα ένα πρωτότυπο που γυρνάει στην “green hell" απειλώντας θεούς και δαίμονες για τους χρόνους που θα κάνει, η CSL έκδοσή της κρυφογελάει στη γωνία με τον ανταγωνισμό. Το why, θα το καταλάβεις παρακάτω.

Πηγές από τη χώρα της πολυαγαπημένης και πανέμορφης Άνγκελα Μέρκελ (ξενέρωσες, ε;), αναφέρουν ότι το μοτέρ της Μ2 θα είναι το ίδιο 3λιτρο εξακύλινδρο twin turbo που γνωρίσαμε στη M235i (σε μονότουρμπη έκδοση) και στην Μ4. Με την απόδοση της Μ2 να αναμένεται περίπου στα 365 άλογα, 45 παραπάνω από τη M235i, η M2 CSL θα έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη, αλλά όχι πολύ: Το πιθανότερο είναι να φτάνει τους 380 ίππους. Φήμες λένε ότι αυτή η Μ2, θα έχει το e-boost system που είδαμε στο CSL Hommage concept, αλλά είναι μόνο φήμες.

Tip: Αυτή είναι η “νορμάλ” Μ2, ενώ επιτίθεται στο Nurburgring

Το αποτέλεσμα, με δεδομένο το θεαματικό ελάφρωμα που θα δεχθεί η CSL, θα είναι εκρηκτικό. Παρότι η τελική θα είναι περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 I lose, the πρώτα 100 θα έρχονται σε περίπου 4 seconds. Κράτα στο νου σου ότι το Weight της Μ2 CSL θα είναι περίπου 100 κιλά μικρότερο από τη “νορμάλ” Μ2, μη ξεπερνώντας τον 1,5 τόνο συνολικά. Το πώς θα στρίβει, θα το δεις στην πράξη…

Εξωτερικά, η Μ2 CSL θα έχει στυλιστικά στοιχεία στο bodykit της “δανεισμένα” από τη Μ4 για να δείχνει πιο “επιθετική”, μαύρες 19άρες ζάντες, μεγαλύτερους αεραγωγούς στο καπό, τετραπλή εξάτμιση. Μια λίστα από αεροδυναμικές βελτιώσεις και στυλιστικές παρεμβάσεις, θα την κάνει να ξεχωρίζει -και οπτικά- από την υπόλοιπη Σειρά 2. Και carbon fibre. Ανθρακόνημα παντού. Στο bonnet, στα φουσκωμένα φτερά, at diffuser, που θα είναι, λέει, εμπνευσμένο από τους αγώνες αυτοκίνητου, στην airfoil που θα ξεχωρίζει (άραγε θα ξαναδούμε ducktail;). Στο M Division σκέφτονται το αν θα την προσφέρουν με semi-slick αγωνιστικά λάστιχα στάνταρ.

Tip: Αυτό είναι το εσωτερικό της M235i

Και μέσα; Φυσικά και το Inside της CSL θα έχει διαφοροποιήσεις και σπορ πινελιές σε σχέση με τη Μ2. Ελαφρύτερα και πιο σκληροπυρηνικά bucket καθίσματα, υποτυπώδη πανάλαφρα καθίσματα πίσω, steering wheel κατευθείαν από αγωνιστικό (!) και πολύ, μα πολύ carbon fibre, ακόμα και στα door panels και την κεντρική κονσόλα.

Με τη Μ2 να γυρνάει το ‘Ring μανιασμένη, αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να περιμένω. Τη θέλω!

Α! Με τη Μ2 να κάνει ντεμπούτο το 2016, η CSL έκδοσή της αναμένεται το 2017...

Οι φωτογραφίες -όπως θα είδες- από here

George Karagiannis

Recent Posts

Turkey: Advanced talks with Chinese BYD and Chery for construction of EV factories

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

1 day ago

VW breaks off talks with Renault on low-cost EV

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

1 day ago

DS 3 : Available immediately, with the Premium Upgrade programme

DS Automobiles announces the new "Premium Upgrade" program that gives enthusiasts the opportunity to...

2 days ago

Porsche ready to launch the first hybrid 911 with higher performance

Porsche adds a battery to the 911 sports car for the first time, with the electric motor...

3 days ago

The European car industry turns its back on electrification

With European carmakers expressing widespread reaction from the slowdown in sales of pure...

3 days ago

Ford Performance announces its entry into the 2025 Dakar Rally

Ford Performance is delighted to announce today its participation in the 2025 Dakar Rally,...

3 days ago