Categories: UncategorizedNEWS

Με 271 ίππους το Hyundai i30 N

Η Hyundai έχει πάρει… φόρα και δεν το κρύβει, καθώς ετοιμάζει και παρουσιάζει ολοένα και καλύτερα πράγματα. Τελευταίο “χτύπημα” το i30 N, το οποίο δεν θα είναι μόνο σπορ, δυνατό και γρήγορο, αλλά εγκαινιάζει τη νέα φιλοσοφία της κορεάτικης μάρκας.

Και αυτό γιατί, σύμφωνα με πληροφορίες του TopSpeed.gr, η Ν δεν θα απευθύνεται μόνο σε ένα συγκεκριμένο κοινό, αλλά θα διαθέτει και περιφερειακά για τους… γήινους πελάτες της Hyundai. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι θα διατίθεται και N Package για τους αγοραστές ή ιδιοκτήτες ενός i30, που θα μπορούν, είτε να το βελτιώσουν, είτε να το “ντύσουν” με τα “κοστούμια” του Ν.Σε ό,τι αφορά το νέο hot hatch της κορεάτικης μάρκας τώρα, σε μια πρώτη παρουσίαση που έγινε στη Ν. Κορέα, μάθαμε τους κινητήρες και τις ιπποδυνάμεις, αλλά και το τι έρχεται. Έτσι, το Hyundai i30N, θα φορά two-liter τετρακύλινδρο turbo κινητήρα και θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, 250 και 271 ίππων.

Αρχικά, θα διατίθεται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και rev matching και αργότερα, πιθανότατα το 2019, θα ντεμπουτάρει και με σειριακό 8άρι διπλού συμπλέκτη
Με το i30N η Hyundai θα παρουσιάσει και το πρώτο της E-LSD system, δηλαδή ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Το “καυτό” μοντέλο της κορεάτικης φίρμας θα διαθέτει επίσης ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ESC δύο σταδίων. Στην κορυφαία έκδοση, μάλιστα, αυτή με τους 271 ίππους, η ανάρτηση θα είναι διαφορετική, σκληρότερη και το γενικότερο setup will be εστιασμένο για χρήση σε πίστα (μην περιμένεις χρόνο στο Nurburgring, η Hyundai απλά δηλώνει ότι δεν την ενδιαφέρει να μπει σε αυτό το “παιχνίδι”).

Μεγάλες είναι επίσης οι αλλαγές στο εσωτερικό και το εξωτερικό του. Μέσα, η Hyundai θα το εξοπλίσει με πιο σκληροπυρηνικά μπάκετ καθίσματα, καθώς και steering wheel από το οποίο ο οδηγός θα επιλέγει τα drive modes.
Στο εξωτερικό, εκτός από τις νέες ζάντες και τα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και πλάγια, το i30N θα διατίθεται με διαχύτη και τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης. Το μοντέλο αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στην ευρωπαϊκή αγορά τον ερχόμενο Δεκέμβριο.

George Karagiannis

Recent Posts

Fia προς ευρωπαίους πολιτικούς: «Η κινητικότητα είναι δικαίωμα, να παραμείνετε προσιτοί»

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

5 hours ago

Apple Car: Το εγχείρημα ενδεχομένως να αναβιώσει με συμμαχία με τη Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

6 hours ago

Η Toyota αμφισβητεί την κυριαρχία του Mazda MX-5 εξελίσσοντας το δικό της Roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

7 hours ago

DS Automobiles presents the DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

3 days ago

Källenius (CEO Mercedes): 'We will modernise all engines, then customers will choose'

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

3 days ago

Ford rethinks 2030 target for exclusive BEV adoption in Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

3 days ago