Categories: UncategorizedNEWS

204 hp in the Hyundai i20 N 1.6 Turbo

 Το λέγαμε πρόσφατα, εδώ στο TopSpeed.gr that the Hyundai έχει “σαλπίσει επίθεση”, λανσάροντας εκδόσεις υψηλών επιδόσεων σε όλα τα μοντέλα της γκάμας της. Τελευταίο “χτύπημα” της νοτιοκορεατικής μάρκας, το i20 N, το οποίο κεφαλαιοποιεί, τίνι τρόπω, την εμπειρια της Hyundai στο WRC -καθώς τρέχει με i20- και θα φορά έναν 1.600άρη turbo απόδοσης 204 ίππων. Στην Ελλάδα θα το δούμε την άνοιξη του 2021

Το ολοκαίνουριο i20 N διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο T-GDi κινητήρα 1,6 λίτρων που αποδίδει 204 ίππους and 275 Nm ροπής σε συνδυασμό με χειροκίνητο 6-τάχυτο (6ΜΤ) κιβώτιο για μέγιστη απόδοση ισχύος. Με βάρος 1.190 κιλά όπως και το i20 Coupe WRC από το οποίο αντλεί την έμπνευσή του το Ν, η αναλογία ισχύος-βάρους είναι εντυπωσιακή. Το i20 N κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χ.α.ω. at 6.7 seconds και προσφέρει τελική ταχύτητα 230 χ.α.ω..

Παράλληλα, ενσωματώνει το σύστημα ελέγχου N Grin της Hyundai by πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, το οποίο βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Είναι, προφανώς, το ίδιο σύστημα που έχουμε γνωρίσει στο i30N και το i30N fastback που έχουμε δοκιμάσει.

Περισσότερα στοιχεία σε ό,τι αφορά το i20 N δεν έχουμε ακόμα, καθώς η Hyundai Motor έδωσε στη δημοσιότητα τις first photos του τελευταίου της μοντέλου υψηλών επιδόσεων, λέγοντας απλά πως πρόκειται περί “ένος hot hatch by εξαιρετικές επιδόσεις both in street όσο και σε track. Είναι βασισμένο στο ολοκαίνουριο i20 και εμπνευσμένο από το αγωνιστικό i20 WRC.

 

Όπως και όλα τα μοντέλα της μάρκας N, το ολοκαίνουριο Hyundai i20 N προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις και τεχνολογικές καινοτομίες ικανές να ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις των επιδόσεων. Το i20N μαζί με τα i30 N και i30 Fastback N αποτελούν τη σειρά υψηλών επιδόσεων της Hyundai στην Ευρώπη”.

The all-new sporty design of the i20 N incorporates the new design identity Hyundai's Sensuous Sportiness, which gives the car a sharp new look. The front end is dominated by a larger air intake for cooling the turbo engine and brakes. On the sides, the special 18 inch wheels with the grey matte finish and also the red brake calipers with the N badge, as well as the aerodynamic sills, underlining the car's sporty characteristics. The distinctive rear airfoil improves its aerodynamic performance, so that it is Fun and can be driven on any road and in all weather conditions.

In addition, the characteristic Performance Blue colour bodywork of the new i20 N, which is available exclusively on N models, the optional dichroism of the roof in black as well as the red exterior accents further highlight Hyundai's motoring DNA.

More details will be revealed soon.

George Karagiannis

Recent Posts

Η Porsche έτοιμη να λανσάρει την πρώτη υβριδική 911 με υψηλότερες επιδόσεις

Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…

1 hour ago

The European car industry turns its back on electrification

Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…

3 hours ago

Ford Performance announces its entry into the 2025 Dakar Rally

Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…

7 hours ago

Driving Volkswagen ID.3 Pro Performance: the symbol of transition (Video)

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…

8 hours ago

Behold, the all-electric Mercedes Benz G580 EQ

Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…

9 hours ago

Alfa Romeo Giulia and Stelvio Quadrifoglio Super Sport: with the Mille Miglia wind (Video)

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…

23 hours ago