Μετά από εκείνο το διάστημα των χαμηλών τόνων, η Ford φαίνεται έτοιμη να κυνηγήσει τις παλιές της δόξες, ή ακόμα και να τις ξεπεράσει. Μάλλον το τελευταίο, αν δούμε το φοβερό και τρομερό Focus RS, με την τετρακίνηση, το drift mode και, φυσικά, τη δύναμη να ταπεινώσει κόσμο και κοσμάκη. Για το Mustang, δεν χρειάζεται να πούμε και πολλά.
On Experience λοιπόν για να μας τρελάνει, την έχει. Όμως, έχει και τη θέληση να πάει ένα βήμα παραπάνω, εξελίσσοντας το Fiesta ST; “Ναι”, λέει το γερμανικό περιοδικό Autobild, το οποιο αποκάλυψε ότι η Ford έχει ήδη στα σκαριά το Fiesta RS, το οποίο και θα λανσάρει το 2017.
Και, ξέρουμε όλοι τι περιμένεις να διαβάσεις: Ότι θα είναι τετρακίνητο, όπως το Focus με τα 350 άλογα. Δυστυχώς (καλά, δεν κλαίμε κιόλας) οι μηχανικοί της Ford -οι οποίοι το κατέχουν καλά το άθλημα- αποφάσισαν ότι το εγχείρημα της τετρακίνησης “δε χωράει” στο Fiesta και -το κυριότερο- θα αύξανε πολύ το κόστος του. Θα παραμείνει λοιπόν front-wheel drive. Όπως και να χει, σκέψου ότι το νέο Fiesta RS θα έχει το setup of παλιού Focus RS, με τη διαφορά ότι θα είναι πιο γρήγορο. Ενδεχομένως και πιο… στριφτερό;
Μάλλον αυτονόητο είναι το γεγονός ότι το Fiesta RS θα δεχθεί “χοντρή” αναβάθμιση σε αναρτήσεις και φρένα, καθώς και φυσικά σε αεροδυναμικά βοηθήματα. Έλα Ford, τρέλανέ μας κι άλλο. Ετοίμασε κι ένα Sierra, να το τερματίσεις.
Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…
Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…
Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…
Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…
Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…
Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…