Categories: UncategorizedNEWS

The 243bhp Fiesta RS comes out in 2017

Μετά από εκείνο το διάστημα των χαμηλών τόνων, η Ford φαίνεται έτοιμη να κυνηγήσει τις παλιές της δόξες, ή ακόμα και να τις ξεπεράσει. Μάλλον το τελευταίο, αν δούμε το φοβερό και τρομερό Focus RS, με την τετρακίνηση, το drift mode και, φυσικά, τη δύναμη να ταπεινώσει κόσμο και κοσμάκη. Για το Mustang, δεν χρειάζεται να πούμε και πολλά.

On Experience λοιπόν για να μας τρελάνει, την έχει. Όμως, έχει και τη θέληση να πάει ένα βήμα παραπάνω, εξελίσσοντας το Fiesta ST; “Ναι”, λέει το γερμανικό περιοδικό Autobild, το οποιο αποκάλυψε ότι η Ford έχει ήδη στα σκαριά το Fiesta RS, το οποίο και θα λανσάρει το 2017.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, το Fiesta RS, θα φοράει τον γνωστό (από το ST) τετρακύλινδρο 1.600άρη turbo κινητήρα, με τη “διαφορά”, ότι αντί για 197, θα αποδίδει 246 ίππους. Με δύναμη… ανείπωτη για hot hatch, το Fiesta RS θα έχει προσανατολισμό πίστας, αναφέρουν οι πληροφορίες. Όπερ σημαίνει ότι θα είναι “σκληροπυρηνικό”.

Και, ξέρουμε όλοι τι περιμένεις να διαβάσεις: Ότι θα είναι τετρακίνητο, όπως το Focus με τα 350 άλογα. Δυστυχώς (καλά, δεν κλαίμε κιόλας) οι μηχανικοί της Ford -οι οποίοι το κατέχουν καλά το άθλημα- αποφάσισαν ότι το εγχείρημα της τετρακίνησης “δε χωράει” στο Fiesta και -το κυριότερο- θα αύξανε πολύ το κόστος του. Θα παραμείνει λοιπόν front-wheel drive. Όπως και να χει, σκέψου ότι το νέο Fiesta RS θα έχει το setup of παλιού Focus RS, με τη διαφορά ότι θα είναι πιο γρήγορο. Ενδεχομένως και πιο… στριφτερό;

Μάλλον αυτονόητο είναι το γεγονός ότι το Fiesta RS θα δεχθεί “χοντρή” αναβάθμιση σε αναρτήσεις και φρένα, καθώς και φυσικά σε αεροδυναμικά βοηθήματα. Έλα Ford, τρέλανέ μας κι άλλο. Ετοίμασε κι ένα Sierra, να το τερματίσεις. 

George Karagiannis

Recent Posts

Fia to European politicians: "Mobility is a right, stay accessible"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

21 hours ago

Apple Car: the project may be revived with an alliance with Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

22 hours ago

Toyota challenges the dominance of the Mazda MX-5 by developing its own roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

23 hours ago

DS Automobiles presents the DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

4 days ago

Källenius (CEO Mercedes): 'We will modernise all engines, then customers will choose'

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

4 days ago

Ford rethinks 2030 target for exclusive BEV adoption in Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

4 days ago