Categories: UncategorizedNEWS

On its 100th birthday, Citroen lives... commercial youth

Κλείνοντας έναν αιώνα ζωής, η Citroen μοιάζει να ζει μια δεύτερη “νιότη”. Όχι μόνο με τη γκάμα των μοντέλων που έχει φέρει και ετοιμάζει να φέρει, αλλά και με την προτίμηση που της δείχνουν οι αγοραστές, παγκοσμίως. Και, όπως και διεθνώς, έτσι και στην Ελλάδα, η γαλλική μάρκα ανεβάζει συνεχώς τα μερίδιά της, “σβήνοντας κεράκια” με τα μοντέλα της να πουλάνε σαν… φρεσκοψημένο ψωμάκι! Με τις εξαιρετικά επιτυχημένες χρονιές 2017 και 2018, το μέλλον της Citroen οδεύει προς τη σωστή κατεύθυνση: Η συνέχιση της επιτυχίας που σημείωσαν τα C3 (αύξηση πωλήσεων +24,5%) και C3 Aircross Next Gen. SUV (4η θέση πωλήσεων στην κατηγορία του) στην ελληνική αγορά, είναι βέβαιη. Τόσο τα μοντέλα που έρχονται, το νέο Comfort Class SUV C5 Aircross όσο και αυτά που ξεκινούν άμεσα την εμπορική τους πορεία, όπως το νέο Berlingo, αποτελούν το καλύτερο εχέγγυο για την ανοδική πορεία της Citroen σε εμπορικό και όχι μόνο επίπεδο. 

Στην ελληνική αγορά, οι κατακτήσεις διαδέχονται η μια την άλλη, με ανοδική πορεία στην αναγνωρισιμότητα και την εμπορική επιτυχία των μοντέλων Citroen. Η πολύ καλή πορεία των αυτοκινήτων της Citroen στη χώρα μας, έχει φέρει μια από τις καλύτερες επιδόσεις σε εμπορικό επίπεδο της Ευρωπαϊκής αγοράς για το 2018. Για την ακρίβεια, η Citroen έχει βελτιώσει το μερίδιό της στην ελληνική αγορά κατά 0,6 μονάδες, φτάνοντας στο 5,2% που είναι η 4η καλύτερη επίδοση μεταξύ των κυριότερων ευρωπαϊκών αγορών! 

Η επιτυχία της Citroen στην ελληνική αγορά, οδήγησε τις πωλήσεις των αυτοκινήτων της μάρκας σε μεγάλη αύξηση το 2018. Σε αυτό το διάστημα, οι επιδόσεις σε εμπορικό επίπεδο, έχουν φτάσει το +32%, φτάνοντας τις 5.767 πωλήσεις, ρεκόρ από το 2011, σε ένα περιβάλλον που η αύξηση του συνόλου της αγοράς έφτασε το +16,5%. Φυσικά, η επιτυχία αυτή πιστώνεται τόσο στο γεγονός πως τα αυτοκίνητα της Citroen ξεχωρίζουν για την κορυφαία άνεση που προσφέρουν με το πρόγραμμα Citroen Advanced Comfort όσο και για τη φρέσκια σχεδίασή τους. Η τεχνολογία των κορυφαίων και αποδοτικών κινητήρων diesel BlueHDi και των βραβευμένων βενζίνης PureTech, αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της επιτυχίας. Καθοριστική και η συμβολή της ελληνικής αντιπροσωπείας, που με την προβολή των μοντέλων που φέρουν υπερπλούσιο εξοπλισμό, τη σωστή τιμολογιακή τοποθέτηση, αλλά και τα ευέλικτα προγράμματα αγοράς που προσφέρει, αποτελεί πόλο έλξης για το απαιτητικό κοινό της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. 

Σημαντικές επιτυχίες σημείωσε και στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων η Citroen, καθώς το 2018 σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων +40,7% και το μερίδιο αγοράς ανήλθε στο 5,5%! Τεράστια ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων σημείωσαν το C3 Enterprise (+58%), το Jumpy (+125%) και το Berlingo (+41%).

Η άριστη συνεργασία του εργοστασίου της Citroen (PSA) με την ελληνική αντιπροσωπεία, έχει αποδώσει καρπούς. Σημαντική στιγμή αποτέλεσε η επίσκεψη της Προέδρου της Citroen, κυρίας Linda Jackson, τον περασμένο Σεπτέμβριο, καθώς και η δημιουργία του πρώτου La Maison Citroen στα τέλη της περασμένη χρονιάς. Η νέα αυτή προσέγγιση του καταναλωτικού κοινού, με τους πρότυπους χώρους υποδοχής που συνδυάζουν την πραγματική φιλοξενία και τη ζεστή ατμόσφαιρα ενός χώρου που κάνει τον επισκέπτη να αισθάνεται ευπρόσδεκτος. Εκτός της κορυφαίας αισθητικής που είναι εναρμονισμένη με αυτή των αυτοκινήτων, το La Maison Citroen υποστηρίζεται από προηγμένες τεχνολογικά λύσεις που προσφέρουν τη δυνατότητα στον επισκέπτη να βιώσει την εμπειρία της συμβίωσης με ένα Citroen, πριν φτάσει στη διαμόρφωση του δικού του αυτοκινήτου και την παραγγελία του. 

Ο Chief Operating Officer της Citroen και της DS Automobiles στην Ελλάδα, Δημήτρης Καββούρης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα εμπορικά αποτελέσματα του 2018, δηλώνοντας: “Ήταν μία πολύ καλή επίδοση για τη χρονιά που μας πέρασε. Ευχαριστούμε πολύ τους πελάτες που μας εμπιστεύθηκαν, το επίσημο Δίκτυο Διανομέων της Citroen, το προσωπικό της εταιρίας, τους άμεσους συνεργάτες μας, τη διαφημιστική μας εταιρία και όλους όσους μας υποστήριξαν για να πραγματοποιηθούν αυτές οι επιτυχίες”! Η Citroen και τα μοντέλα της, προαναγγέλλουν ένα μέλλον γεμάτο άνεση, καινοτομίες και ευχάριστες εμπειρίες!

George Karagiannis

Recent Posts

Fia to European politicians: "Mobility is a right, stay accessible"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

7 hours ago

Apple Car: the project may be revived with an alliance with Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

8 hours ago

Toyota challenges the dominance of the Mazda MX-5 by developing its own roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

9 hours ago

DS Automobiles presents the DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

3 days ago

Källenius (CEO Mercedes): 'We will modernise all engines, then customers will choose'

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

3 days ago

Ford rethinks 2030 target for exclusive BEV adoption in Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

3 days ago