Ξεκίνησε και στην
Ελλάδα η διάθεση των Audi Q5 50 TFSI e quattro S tronic and Q5 Sportback 50 TFSI e quattro S tronic. Πλέον, η μάρκα με σήμα τα τέσσερα δακτυλίδια προσφέρει
και στη χώρα μας την πιο πλήρη γκάμα plug-in υβριδικών
μοντέλων στην αυτοκινητοβιομηχανία, με δέκα
συνολικά επιλογές – οκτώ άμεσα διαθέσιμες και δύο να αναμένονται μέσα στο
έτος – που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα αμαξωμάτων, από την compact
κατηγορία έως αυτή των μεγάλων SUV, σεντάν και κουπέ. Πρόκειται για τεχνολογικά προηγμένες
προτάσεις, που προσφέρουν κορυφαία οδηγική εμπειρία, μεγάλη ηλεκτρική
αυτονομία, εύκολη και γρήγορη φόρτιση, παράλληλα με έως και πλήρη απαλλαγή από τον φόρο χρήσης για εταιρικά στελέχη.
Πιο αναλυτικά, η Audi διαθέτει στην ελληνική
αγορά τα παρακάτω υβριδικά μοντέλα, με μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετημένη στην
περιοχή του πίσω άξονα, για ιδανική κατανομή μαζών, μεγάλης ενεργειακής
χωρητικότητας μεταξύ 13,0 και 17,9 kWh. Μεγάλο ενδιαφέρον, εκτός των αντίστοιχων τεχνικών
χαρακτηριστικών, έχει η Λιανική Τιμή Προ
Φόρων, η οποία καθορίζει τη φορολογική επιβάρυνση του χρήστη, σε περίπτωση
εταιρικού αυτοκινήτου.
A3 Sportback
40 TFSI e S
tronic by συνδυασμένη ισχύ 204 PS
(150 kW)
-
Q3 45 TFSI e S tronic με συνδυασμένη
ισχύ 245 PS (180 kW)
-
Q3 Sportback 45 TFSI e S tronic με συνδυασμένη
ισχύ 245 PS (180 kW)
-
Q5 50 TFSI e quattro S tronic με συνδυασμένη
ισχύ 299 PS (220 kW)
-
Q5 Sportback 50 TFSI e quattro S tronic με συνδυασμένη
ισχύ 299 PS (220 kW)
-
Q7 55 TFSI e quattro tiptronic με συνδυασμένη
ισχύ 381 PS (280 kW)
-
Q8 60 TFSI e quattro tiptronic με συνδυασμένη
ισχύ 462 PS (340 kW)
-
A6
50 TFSI e
quattro S tronic by συνδυασμένη ισχύ 299 PS
(220 kW)
Το υβριδικό κινητήριο
σύστημα των Audi TFSI e επιλέγει αυτόματα τη βέλτιστη στρατηγική λειτουργίας. Εκτός
του στάνταρ υβριδικού τρόπου λειτουργίας “Car Hybrid”, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών “EV", "Battery Hold" and "Battery Charge".
Η λειτουργία “EV” είναι η προεπιλεγμένη ρύθμιση κάθε φορά που ξεκινά το
όχημα. Στη λειτουργία αυτή, το όχημα κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική
ενέργεια, εφόσον ο οδηγός δεν υπερβαίνει ένα μεταβλητό επίπεδο πίεσης στο
πεντάλ γκαζιού. Στη λειτουργία “Battery Hold”, το σύστημα διαχείρισης κινητήρα διατηρεί την υπάρχουσα
κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, για να καταστεί δυνατή η πλήρως ηλεκτρική
οδήγηση στη συνέχεια, για παράδειγμα σε αστικές περιοχές με σχετικούς
περιορισμούς στην κυκλοφορία. Στη λειτουργία “Battery Charge”, η κίνηση
γίνεται αποκλειστικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος παράλληλα
φορτίζει την μπαταρία για αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας, για μετέπειτα
χρήση.
Κατά τη διάρκεια
της πέδησης, τα Audi TFSI e μοντέλα επανακτούν σημαντικά ποσοστά ενέργειας. Ο ηλεκτροκινητήρας χειρίζεται όλες τις μικροεπιβραδύνσεις
– με άλλα λόγια, την πλειονότητα των καταστάσεων πέδησης στην καθημερινή
οδήγηση. Σε πιο απαιτητικές καταστάσεις, ο ηλεκτροκινητήρας μοιράζεται τη
διαδικασία επιβράδυνσης με το υδραυλικό σύστημα φρένων, με τα τελευταία να χρησιμοποιούνται
αποκλειστικά μόνα τους μετά από ένα συγκεκριμένο, μεγαλύτερο επίπεδο
επιβράδυνσης (0,4 g). Το ευφυές σύστημα διαχείρισης πέδησης των TFSI e μοντέλων είναι τόσο προηγμένο, ώστε να εξασφαλίζει ότι
ουσιαστικά ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται διαφορές στην αίσθηση φρεναρίσματος,
ανεξάρτητα από τα χρησιμοποιούμενα είδη πέδησης.
Η Tesla ανακοίνωσε την ενημέρωση του configurator για το Model 3 με την εισαγωγή μιας…
Η σημαδιακή ημερομηνία 4 Ιουλίου δεν είναι μόνο σημαντική για τον εορτασμό της Ημέρας Ανεξαρτησίας…
Αποκλειστική Έκδοση DBX707 AMR24 Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24 Edition, μια μοναδική έκδοση…
Η Κορυφή της Εξατομίκευσης και των Επιδόσεων Η Pagani Automobili παρουσιάζει την Huayra Epitome, ένα…
Η Mercedes - Benz γνωρίζει καλά το «παιχνίδι» των SUV και των Off - Road,…
Η Kinsen ανακηρύχθηκε Νικήτρια στα Sales Excellence Awards 2024 κερδίζοντας το Bronze Award για το…