LT EVrallye Peugeot6 0 e-208: το γρηγορότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του

e-208: το γρηγορότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του

LT EVrallye Peugeot6 0 e-208: το γρηγορότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του

 

Το PEUGEOT e-208 
αναδείχθηκε το γρηγορότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε αγώνα 300 χιλιομέτρων
που πραγματοποιήθηκε στη Λιθουανία για 6η συνεχή χρονιά. Η αυτονομία
και η χαμηλή κατανάλωση της μπαταρίας του το έκαναν να ξεχωρίσει, ενώ το
πλήρωμα που το οδήγησε αναδείχθηκε επίσης, το γρηγορότερο πλήρωμα στη
συγκεκριμένη κατηγορία.

 

LT EVrallye Peugeot7 0 e-208: το γρηγορότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του

 

Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με την ικανότητα του
πληρώματος οδήγησαν στην κατάκτηση ενός εξαιρετικού αποτελέσματος, ενώ η πρώτη
θέση κατακτήθηκε με άνεση στον ετήσιο αγώνα
«Ignitis
ON: get to know Lithuania».  Σύμφωνα με
τη διαδικασία, τα 22 αυτοκίνητα που συμμετείχαν χωρίστηκαν σε δύο κατηγορίες,
ανάλογα με τη χωρητικότητα της μπαταρίας τους: έως 50 kWh και άνω των 50 kWh.
Οι ανταγωνιστές της πρώτης κατηγορίας έπρεπε να καλύψουν- χωρίς φόρτιση- απόσταση
300 χλμ, ενώ της δεύτερης κατηγορίας, απόσταση 500 χλμ με τους ίδιους όρους. Το
Peugeot e-208 επικράτησε όλων των ανταγωνιστών του στην πρώτη κατηγορία, ενώ
αντίστοιχα, το Porsche Taycan στην κατηγορία άνω των 50 kWh.

 

 

LT EVrallye Peugeot5 0 e-208: το γρηγορότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του

 

Οι προσδοκίες επαληθεύθηκαν

 

Πριν την έναρξη του αγώνα, δόθηκε σε κάθε πλήρωμα μια λίστα με
διάφορα σημεία ενδιαφέροντος στη Λιθουανία. Κάθε πλήρωμα δημιούργησε τη δική του
διαδρομή, η οποία έπρεπε να περάσει από τουλάχιστον 3 σημεία ενδιαφέροντος. Η
ομάδα του Peugeot e-208, με πλήρωμα τους Vitoldas Milius και Aidas Bubinas, κάλυψε
σχεδόν ολόκληρη την απόσταση των 305 χλμ με τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα. Το
Peugeot e-208 οδήγησε 305 χλμ σε 3 ώρες και 59 λεπτά, σημειώνοντας κατά 4 λεπτά
καλύτερο χρόνο από το δεύτερο αντίπαλο.

 

 

LT EVrallye Peugeot1 0 e-208: το γρηγορότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του

 

Ένας αγώνας ανάλογος με την πραγματική εμπειρία οδήγησης

 

Το Peugeot e-208 πέτυχε σε μη αστικές συνθήκες
(αγροτικούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους) κατά μέσο όρο 13,6kWh/ 100km, κατανάλωση
σχεδόν ίδια με εκείνη που υποδεικνύουν οι δοκιμές WLTP (13,3kWh/ 100km) για
συνθήκες πόλης. Παρά το γεγονός οτι τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού
αυτοκινήτου αποκαλύπτονται κυρίως σε αστικές συνθήκες, το e-208 κατάφερε να ξεχωρίσει για τις επιδόσεις και
την οικονομία του, ακόμη και έξω από τον αστικό κύκλο.