TUCSON Beast concept prototype scaled Δες την έκδοση "Beast" του Hyundai Tucson που κάνει... καριέρα στο Χόλιγουντ

Δες την έκδοση “Beast” του Hyundai Tucson που κάνει… καριέρα στο Χόλιγουντ

Ως ένα ειδικά διαμορφωμένο πρωτότυπο, με το όνομα “Beast”, πρωταγωνιστεί το νέο Hyundai TUCSON στην επερχόμενη ταινία της Sony Pictures «Uncharted». Το μοντέλο, βέβαια, είναι “τέρας” όνομα και πράγμα…

Τα δημοφιλή Genesis G90, Genesis G80 και Genesis GV80 πλαισιώνουν το νέο TUCSON “Beast” στην ταινία, η πρεμιέρα της οποίας έχει προγραμματιστεί για την Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου στην Ελλάδα.

«Το ολοκαίνουριο Hyundai TUCSON είναι ένα εξαιρετικά ικανό SUV που είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει την πρόκληση μιας περιπέτειας όπως ένα κυνήγι θησαυρού» εξηγεί ο Executive Vice President, Global Chief Marketing Officer και Head of Customer Experience Division της Hyundai Motor Company, Thomas Schemera.

Η “Uncharted” έχει εκατομμύρια θαυμαστές σε όλο τον κόσμο και είμαστε ενθουσιασμένοι που αναδεικνύουμε τις δυνατότητες και τις τεχνολογίες των οχημάτων μας με τρόπους που είναι δημιουργικοί και ταιριάζουν στην ταινία της Sony Pictures. Η πρόσφατη συνεργασία μας με την ταινία «Spider-Man: No Way Home» ήταν μια τεράστια επιτυχία στην προώθηση των IONIQ 5 και TUCSON και ανυπομονούμε να αξιοποιήσουμε αυτή τη δυναμική και στην ταινία «Uncharted».

Η ταινία

Η ταινία δράσης-περιπέτειας της Sony Pictures βασίζεται στο δημοφιλές ομότιτλο βιντεοπαιχνίδι του PlayStation, “Uncharted”, του Naughty Dog. Στην ταινία, ο ευφυής κλέφτης Nathan Drake (Tom Holland) στρατολογείται από τον έμπειρο κυνηγό θησαυρών Victor “Sully” Sullivan (Mark Wahlberg) για να ανακτήσει μια περιουσία που έχασε ο Ferdinand Magellan πριν από 500 χρόνια.

Αν και ξεκινά ως μια ληστεία για το δίδυμο, εξελίσσεται σε έναν αγώνα δρόμου, για να φτάσουν στο θησαυρό πριν από τον αδίστακτο Moncada (Αντόνιο Μπαντέρας), ο οποίος πιστεύει ότι αυτός και η οικογένειά του είναι οι νόμιμοι κληρονόμοι. Αν οι Nate και Sully μπορέσουν να αποκρυπτογραφήσουν τα στοιχεία και να λύσουν ένα από τα παλαιότερα μυστήρια του κόσμου, θα ανακαλύψουν ένα θησαυρό ύψους πέντε (5) δισεκατομμυρίων δολαρίων και ίσως ακόμη και τον χαμένο αδερφό του Nate, αλλά μόνο εάν καταφέρουν να συνεργασθούν.

Η συνεργασία

Το Hyundai Design and Technical Center στο Irvine της Καλιφόρνια και η Sony Pictures συνεργάστηκαν στο σχεδιασμό του TUCSON “Beast” concept, το οποίο διαθέτει ένα στιβαρό εξωτερικό με ενισχυμένους προφυλακτήρες, ελαστικά και άλλα εξωτερικά αξεσουάρ που συναρπάζουν στο κυνήγι του θησαυρού.

«Η ομάδα της Hyundai έχει δημιουργήσει μια διασκεδαστική παγκόσμια καμπάνια που αποτυπώνει τέλεια τον περιπετειώδη τόνο της «Uncharted» και ενισχύει περαιτέρω τη σπουδαιότητα της συνεργασίας» δήλωσε ο κ. Jeffrey Godsick, EVP του Global Partnerships και Brand Management και Head του Location Based Entertainment της Sony Pictures Entertainment.

Στο πλαίσιο των ενεργειών marketing για την ταινία, η Hyundai Motor κυκλοφόρησε παγκοσμίως μια τηλεοπτική διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον Tom Holland. Η διαφήμιση διάρκειας 60” με τίτλο “Car Wash”, παρουσιάζει τον Holland ως Nathan Drake, ο οποίος φτάνει σε ένα τοπικό πλυντήριο αυτοκινήτων με το TUCSON του καλυμμένο με λάσπη και γεμάτο με διάφορα εργαλεία και αντικείμενα για το κυνήγι του θησαυρού. Ο Nathan χαλαρώνει στο πλυντήριο αυτοκινήτων μέχρι να ετοιμασθεί το TUCSON και να είναι έτοιμο για την επόμενη περιπέτειά του. Μια version 30” θα μεταδίδεται ως μέρος τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής προβολής στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, την Κορέα και άλλες παγκόσμιες αγορές τον Φεβρουάριο του 2022.

Διαβάστε ακόμα:

Topspeed Θα θέλαμε να σας εμφανίζουμε ειδοποιήσεις για τα τελευταία νέα και ενημερώσεις.
Απορρίψτε το
Επιτρέψτε ειδοποιήσεις