Kategorien: Uncategorized

Haben VW- und Audi-Besitzer Anspruch auf Entschädigung?

Και στο βάθος… αποζημιώσεις. Ενώ στις Ηνωμένες Πολιτείες η VW/Audi έχει συμφωνήσει να αποζημιώσει με ένα γενναίο ποσό τους ιδιοκτήτες των μοντέλων που εμπλέκονται στο dieselgate, είχαν δηλαδή λογισμικό που παραποιούσε τις εκπομπές ρύπων (σχετικό ρεπορτάζ του TopSpeed.gr hier ) , στην Ελλάδα, επικρατεί ένα… χάος. 

Για την ακρίβεια, όσο το VAG δεν συμφωνεί με τις ευρωπαϊκές Αρχές με τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπιστεί το σκάνδαλο, οι ενώσεις καταναλωτών συγκρούονται με τις ελληνικές Αρχές σε ό,τι αφορά την προστασία των 9.000 καταναλωτών στη χώρα μας που αγόρασαν τα μοντέλα με το defeat system. 

  

Μάλιστα, από τις πρώτες ώρες που ξέσπασε το σκάνδαλο, το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, στις 15 Οκτωβρίου 2015, απέστειλε στονΓενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή,Αντώνιο Παπαδεράκη,  επιστολή, θέτοντας υπόψιν του το πρόβλημα που είχε προκαλέσει στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων Volkswagen, η εταιρία με την εγκατάσταση σε αυτά, «συσκευών απάτης», εν αγνοία των καταναλωτών. 
Μία εκ των επιστολών του ΚΕΠΚΑ (συνεχίζεται παρακάτω)

Επειδή ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή δεν απαντούσε, το ΚΕΠΚΑ επανήλθε με νέα επιστολή, στις 5 Νοεμβρίου 2015. 

Η αντίδραση της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή στις δύο επιστολές, ήταν να αποστείλει μια επιστολή, στους επίσημους διανομείς του ομίλου Volkswagen, ζητώντας στοιχεία. Επειδή δεν ενημέρωνε το ΚΕΠΚΑ, επί μήνες, για το αποτέλεσμα της επιστολής της προς τη Volkswagen, στις 18 Μαρτίου 2016, της υπενθυμίσε με νέα επιστολή το πρόβλημα. 

Και πάλι ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή αγνόησε τις επιστολές του ΚΕ.Π.ΚΑ., αλλά κυρίως τους ιδιοκτήτες «πειραγμένων» αυτοκινήτων, στην Ελλάδα. Έτσι, στις 6 Ιουνίου 2016, το κέντρο απέστειλε αυστηρή επιστολή – προειδοποίηση, στον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή. 

Και ως εκ θαύματος, στις 8 Ιουνίου 2016, το Κέντρο έλαβε απάντηση, από την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή. 
 

 Και η απάντηση του αρμοδίου φορέα (συνεχίζεται παρακάτω) 

“Δυστυχώς”, λέει το ΚΕΠΚΑ, “η απάντηση της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή ούτε μας ικανοποιεί, ούτε μας βρίσκει σύμφωνους. Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή δέχεται, χωρίς καμία έρευνα, τα όσα ισχυρίζεται η Volkswagen, ότι δηλαδή «τα αυτοκίνητα, με το πειραγμένο λογισμικό είναι τεχνικά ασφαλή και δεν πρόκειται να επηρεαστεί η κατανάλωση ή οι επιδόσεις αυτών, μετά τα τεχνικά μέτρα αποκατάστασης».
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, πιστεύει ότι η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή δεν πράττει όσα θα έπρεπε, για να προστατέψει τους περίπου 21.000 καταναλωτές – κατόχους «πειραγμένων» αυτοκινήτων. Άλλωστε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή λαμβάνει, συνεχώς, ενημέρωση  από το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, για την πορεία της υπόθεσης, τόσο στην Ευρώπη, όσο και στις Η.Π.Α. Στις Η.Π.Α. η Volkswagen ακολουθεί εντελώς διαφορετική πολιτική, προσπαθώντας να αποκαταστήσει όλη τη ζημιά, που προκάλεσε, κάτω από την πίεση και την ενεργοποίηση της Πολιτείας, – ιδιοκτητών και δικαστών.
Για το λόγο αυτό, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών προσανατολίζεται να αναλάβει δράση, σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, για να προστατέψει όλους τους καταναλωτές – μέλη του, που αυτή τη στιγμή βλέπουν μια εταιρία να παραβιάζει τα δικαιώματά τους, να τους παραπλανεί και η Πολιτεία, απλά, να παρακολουθεί, χωρίς να αναλαμβάνει ενεργό ρόλο, όπως όφειλε.

Καλούμε τους καταναλωτές – κατόχους «πειραγμένων» αυτοκινήτων να επικοινωνήσουν, με το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, ώστε να μπορέσει το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών να προγραμματίσει τις μελλοντικές του δράσεις, για την επίλυση του προβλήματος. Επικοινωνήστε, άμεσα, με τα γραφεία του ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών. Η καθυστέρηση μπορεί να αποβεί μοιραία, για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων τους”.

Αν κάποιος θέλει να επικοινωνήσει με το ΚΕΠΚΑ, τα στοιχεία του hier

George Karagiannis

Teilen Sie
Herausgegeben von
George Karagiannis

Neueste Beiträge

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

7 Stunden ago

Källenius (CEO Mercedes): "Wir werden alle Motoren modernisieren, dann werden die Kunden wählen

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

8 Stunden ago

Ford überdenkt sein 2030-Ziel für die ausschließliche Einführung von BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

9 Stunden ago

BMW Motorrad präsentiert den Automatischen Schaltassistenten

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

vor 1 Tag

Siehe, der neue BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

vor 1 Tag

Mercedes - Benz CLA 200 7G-DCT fahren: Ein Meisterwerk mit Aussicht (Video)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

vor 1 Tag