Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει μερίδιο 44,3% για το XC90 στην κατηγορία του.
Η επιτυχία στην ελληνική αγορά αντικατοπτρίζει την παγκόσμια επιτυχία του μοντέλου, καθώς το XC90 έχει σημειώσει 84.532 πωλήσεις από το λανσάρισμά του, πριν από ένα χρόνο.
Το Volvo XC90 έχει αναδειχθεί ως ένα από τα αδιαφιλονίκητα best-sellers της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, το πρώτο εξάμηνο του 2016! Το μεγάλο SUV της σουηδικής μάρκας γνωρίζει τεράστια παγκόσμια επιτυχία και η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) για το διάστημα Ιανουάριος-Ιούνιος 2016, στην ελληνική αγορά πουλήθηκαν 113 Volvo XC90. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει μερίδιο αγοράς 44,3% για το XC90, σε μία κατηγορία που, παρά τις όχι ευοίωνες προβλέψεις, έχει καταγράψει από την αρχή της χρονιάς 255 πωλήσεις. Κάτι που σημαίνει ότι σχεδόν ένα στα δύο μεγάλα SUV που πωλήθηκαν στην Ελλάδα το 2016, είναι XC90!
Πρόκειται για ένα σίγουρα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, καθώς η συγκεκριμένη κατηγορία αφ’ ενός κυριαρχείται από premium μάρκες, προερχόμενες κυρίως από το γερμανικό ανταγωνισμό, αφ’ ετέρου στα πέντε πρώτα σε πωλήσεις μοντέλα της κατηγορίας των μεγάλων SUV, τα τρία από αυτά είναι ολοκαίνουργια, καθώς ανανεώθηκαν μέσα στο τελευταίο δωδεκάμηνο!
To XC90 είναι το πρώτο μέλος για τη νέα σειρά 90 της Volvo, που δείχνει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας, που θα κυριαρχήσει τα επόμενα χρόνια. Οι πωλήσεις του, στον περίπου ένα χρόνο που έχει μεσολαβήσει από το λανσάρισμά του, έχουν ξεπεράσει κατά πολύ κάθε προσδοκία της Volvo Cars. Στο εργοστάσιο που κατασκευάζεται, στην Τορσλάντα, έξω από το Γκέτεμποργκ, έχει προστεθεί και τρίτη βάρδια για να καλύψει τη ζήτηση ενώ η παραγωγή έχει αγγίξει τα όρια δυναμικότητας της μονάδας.
Το νέο XC90 έχει μεγάλο μερίδιο στα εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2016, που ανακοίνωσε η Volvo Cars μόλις την περασμένη εβδομάδα. Πιο συγκεκριμένα, η σουηδική premium μάρκα ανακοίνωσε υπερτριπλασιασμό των λειτουργικών της κερδών για την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2016, με παράλληλη αύξηση του λειτουργικού περιθωρίου κέρδους σε 6,7%, από 2,2% το αντίστοιχο διάστημα την προηγούμενη χρονιά.
Το ίδιο διάστημα οι πωλήσεις του XC90 ανήρθαν σε 43.911, που προστιθέμενες σε αυτές του δεύτερου μισού του 2015, όταν λανσαρίστηκε το XC90, ανεβάζουν το σύνολο στις 84.532! Αντίστοιχα υψηλές είναι και οι προσδοκίες για τα επόμενα μέλη της σειράς 90, τα S90 και V90, μεγάλο premium σεντάν και luxury sport-wagon αντίστοιχα, τα οποία λανσαρίστηκαν πρόσφατα, με τις παραγγελίες να έχουν ήδη ξεκινήσει.
Οι ταξινομήσεις στα μεγάλα SUV το πρώτο εξάμηνο του 2016 στην Ελλάδα έχουν ως εξής:
MODELL ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΜΕΡΙΔΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
Volvo XC90 113 44,3%
BMW X5 39 15,3%
Mercedes GLΕ 33 12,9%
Range Rover 20 7,8%
Audi Q7 12 4,7%
BMW X6 10 3,9%
JEEP Großartig Cherokee 6 2,4%