Οι συνολικές πωλήσεις της Volvo Cars συνέχισαν να διευρύνονται τον Οκτώβριο, αυξημένες κατά 7,1% σε σύγκριση με
την αντίστοιχη περσινή περίοδο, χάρη στη διψήφια αύξηση που σημείωσε η διάθεση
μοντέλων Volvo στην Κίνα και τις Ηνωμένες
Πολιτείες.
Η εταιρεία διέθεσε 65.290
αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του μήνα, με ώθηση από τη σταθερά ισχυρή ζήτηση της
πολυβραβευμένης σειράς των Volvo SUV.
Το μερίδιο της σειράς Recharge, των Volvo με πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση με την αντίστοιχη
περσινή περίοδο, αντιπροσωπεύοντας τώρα το 16% του συνόλου των πωλήσεων
παγκοσμίως. Στην Ευρώπη, το αντίστοιχο μερίδιο για την ίδια περίοδο ήταν 27%.
Κατά τους πρώτους 10 μήνες του έτους,
η Volvo Cars διέθεσε 516.418 αυτοκίνητα, 9,2% λιγότερα σε σχέση με την αντίστοιχη
περίοδο του 2019.
Στην Κίνα, τον Οκτώβριο οι
πωλήσεις έφθασαν τα 16.723 αυτοκίνητα, παρουσιάζοντας αύξηση 19,1% σε σχέση με
τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Κατά τους πρώτους 10 μήνες του έτους, οι πωλήσεις
αυξήθηκαν κατά 5,2%, συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Στις ΗΠΑ, τον Οκτώβριο η Volvo Cars συνέχισε να διευρύνει τις πωλήσεις της και διέθεσε 10.691 αυτοκίνητα,
21,4% περισσότερα σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2019. Κατά τους πρώτους 10 μήνες
του 2020, οι πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες μειώθηκαν κατά 2,3% σε σύγκριση
με το πρώτο δεκάμηνο πέρυσι, στα 84.295 αυτοκίνητα.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της Volvo Cars έφθασαν τα 28.154 αυτοκίνητα τον Οκτώβριο, μειωμένες κατά 4,6% σε σχέση με
τον ίδιο μήνα πέρυσι. Κατά τους πρώτους 10 μήνες του έτους, οι πωλήσεις
μειώθηκαν κατά 17,6% σε σχέση με το αντίστοιχο δεκάμηνο πέρυσι.
Τον Οκτώβριο, το XC40 ήταν το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της Volvo Cars, με το XC60 και το XC90 να ακολουθούν. Κατά τη διάρκεια του μήνα, τα SUV αποτελούσαν το 73,3% των συνολικών πωλήσεων της
εταιρείας, σε σχέση με 65,3% την αντίστοιχη περσινή περίοδο.