Das ist der neue Volkswagen ID.4 GTX

 

  Σε μία
παγκόσμια διαδικτυακή πρεμιέρα στο αεροδρόμιο
Tempelhof von
Βερολίνου, η
Volkswagen Aufgedeckt
το ολοκαίνουργιο
ID.4 GTX. Το ολοκαίνουργιο σπορ ηλεκτρικό μοντέλο, ένα alle-runder SUV,
είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων της μάρκας και τοποθετείται στην
κορυφή της γκάμας
ID., φιλοδοξώντας να συνεχίσει στην ηλεκτρική εποχή,
την ένδοξη παρουσία των
GTI und GTE.



  Με τη δημιουργία της σειράς μοντέλων GTX, η μάρκα
προσθέτει ευφυή, σπορ χαρακτήρα στην ηλεκτροκίνηση. Στα δύο γράμματα
GT, που έχουν
γράψει τη δική τους ιστορία στην αυτοκίνηση και έχουν ταυτιστεί με την οδηγική
απόλαυση, η προσθήκη του “
X”, δημιουργεί τη γέφυρα με την αυτοκίνηση του
μέλλοντος.
Η αειφορία και ο σπορ
χαρακτήρας δεν αλληλοαποκλείονται, αλλά αντίθετα, αλληλοσυμπληρώνονται τέλεια.
Die
ID.4 GTX είναι το πρώτο μιας
σειράς μοντέλων που θα ακολουθήσουν με το ίδιο αρκτικόλεξο.



  Die ID.4 GTX
διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν στον μπροστινό άξονα και έναν στον
πίσω, οι οποίοι συνδυαστικά παρέχουν μέγιστη ισχύ 220
kW (299 PS), προσδίδοντας ταυτόχρονα στο όχημα
χαρακτηριστικά ηλεκτρικής τετρακίνησης, με τη χρήση ενός κιβωτίου ταχυτήτων
μίας σχέσης. Σε αντίθεση με ένα συμβατικό σύστημα τετρακίνησης, δεν υπάρχει
μηχανικός σύνδεσμος μεταξύ των αξόνων, γι’ αυτό δεν υπάρχει κεντρική σήραγγα
στο εσωτερικό του οχήματος, κάτι που συμβάλλει σε πολύ μεγάλους εσωτερικούς
χώρους για τους επιβάτες.


  Die
αυτοκίνητο επιβεβαιώνει τον σπορ του χαρακτήρα, επιταχύνοντας 0-100 χλμ./ώρα σε
6,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180
χλμ./ώρα. Οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες είναι συμπαγείς και ελαφριοί. Ο πίσω
άξονας είναι εξοπλισμένος με ένα σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη (
PSC) με ισχύ 150 kW (204 PS) και υψηλό βαθμό
απόδοσης, ενώ αυτός του μπροστινού άξονα είναι ασύγχρονος (
ASM).



  Η
τετρακίνηση του
ID.4 GTX
βασίζεται σε ένα έξυπνο σύστημα ελέγχου. Καθορίζει πώς κατανέμεται η διαθέσιμη
ροπή κίνησης στους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για να επιτύχει την ιδανική
ισορροπία απόδοσης, δυναμικής και σταθερότητας οδήγησης. Σε πολλές καταστάσεις
οδήγησης, λειτουργεί μόνο ο
PSC στον πίσω άξονα. Ο ASM στον μπροστινό άξονα ενεργοποιείται όταν το
απαιτήσουν το επιθυμητό σπορ στυλ οδήγησης ή η αυξημένη πρόσφυση, με τόσο ομαλό
τρόπο που ο οδηγός δεν θα το παρατηρήσει καν.



  Die ID.4 GTX διαθέτει ευφυή
ανάκτηση ενέργειας φρένων. Ο οδηγός χρησιμοποιεί τον επιλογέα ταχυτήτων για να
αποφασίσει εάν το
ID.4 GTX wird
πρέπει να ρολάρει ελεύθερα ή να ανακτά ενέργεια μόλις σηκώσει το πόδι του από
το φρένο. Εάν η θέση
D (Antrieb)
είναι ενεργοποιημένη, το αυτοκίνητο θα ρολάρει στις περισσότερες περιπτώσεις,
ενώ οι ηλεκτροκινητήρες περιστρέφονται με σχεδόν μηδενικό φορτίο. Στη θέση Β
(Φρένο), οι κινητήρες λειτουργούν ως γεννήτριες, τροφοδοτώντας ξανά την
μπαταρία.



  Η
μπαταρία ιόντων λιθίου, καθαρής ενεργειακής χωρητικότητας 77
kWh, ζυγίζει 486 κιλά και
επιτυγχάνει αυτονομία έως και 480 χλμ. (
WLTP). Βρίσκεται ανάμεσα στους άξονες κάτω από το
θάλαμο επιβατών, χαμηλώνει το κέντρο βάρους και εξασφαλίζει ίση κατανομή των
φορτίων. Με την ισχυρή πρόσφυση και την απόσταση των 17 εκατοστών από το
έδαφος, το ηλεκτρικό
SUV von Volkswagen αισθάνεται στο σπίτι του και εκτός δρόμου.


  Το 4,48
Maßnahmen
ID.4 GTX συνδυάζει την ισχυρή
φύση ενός
SUV με προηγμένη αεροδυναμική – ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,29.
Εξωτερικά εντυπωσιάζει με τις σπορ γραμμές και τα ιδιαίτερα χρώματα που
χρησιμοποιούνται για να τονίσουν τον
avant-guard χαρακτήρα του, ενώ διαθέτει στον
βασικό εξοπλισμό προβολείς
LED Matrix. Αντίστοιχης τεχνολογίας είναι και τα πίσω
φωτιστικά σώματα, ενώ τόσο αυτά εμπρός όσο και τα πίσω, συνδέονται από
φωτιζόμενες μπάρες που στο σκοτάδι δημιουργούν ιδιαίτερες
LED φωτιστικές
υπογραφές.



  Unter
εσωτερικό, το μακρύ μεταξόνιο των 2,77 μέτρων, αποτέλεσμα της αρθρωτής
πλατφόρμας για την ηλεκτροκίνηση (
MEB) της Volkswagen, εγγυάται χώρους από μεγαλύτερη κατηγορία
οχημάτων. Κυριαρχούν οι καινοτόμες τεχνολογίες οθόνης, η
Kopf-auf οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας, η έντονη
ψηφιοποίηση, παράλληλα όμως με μία αίσθηση ηρεμίας και άνεσης, που εξασφαλίζουν
οι εμπνευσμένες σχεδιαστικές γραμμές και η στρατηγικά μελετημένη επιλογή
υλικών.



  Ο
οδηγός έχει τον πλήρη έλεγχο, με πέντε προφίλ οδήγησης στη διάθεσή του. Το
κινητήριο σύστημα δίνει έμφαση στη σπορ φύση του
ID.4 GTX, με τον οδηγό να επεμβαίνει στον τρόπο με τον
οποίο οι ηλεκτρικοί κινητήρες, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ (προαιρετικά) και το
σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνονται μέσω των προφίλ
Öko, Komfort, Sport, Einzelne und Traktion. Παράλληλα, νιώθει την ασφάλεια που παρέχει η
πληθώρα των συστημάτων υποβοήθησης, τα περισσότερα των οποίων ανήκουν στον
βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.


  Die ID.4 GTX θα κάνει την εμφάνισή
του στους ευρωπαϊκούς δρόμους το ερχόμενο καλοκαίρι.

TopSpeed.Gr Newsroom

Neueste Beiträge

Η Nissan ανακοινώνει νέες επιπλέον εκπτώσεις για το Ariya

Η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ είναι στην ευχάριστη θέση  να ανακοινώσει νέες επιπλέον…

49 Minuten ago

Διπλό βάθρο για την Hyundai στο Ράλι Πορτογαλίας

Το προβάδισμα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κατέκτησε η Hyundai Motorsport διευρύνοντας παράλληλα το προβάδισμα της και…

2 Stunden ago

Mercedes-Benz: Διακόπτει την εξέλιξη της ηλεκτρικής πλατφόρμας για αυτοκίνητα πολυτελείας

Η Mercedes-Benz αποφάσισε να διακόψει την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας αφιερωμένης στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών…

vor 3 Stunden

Der neue Opel Frontera ist vollständig enthüllt

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…

vor 18 Stunden

Renault in Roland-Garros mit der Sonderedition des Renault 5 E-Tech

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…

vor 19 Stunden

Stellantis und Leapmotor bereiten die Einführung von Elektrofahrzeugen in Griechenland als Teil ihrer globalen Expansionsstrategie vor

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis ανακοίνωσε την Τρίτη ότι δημιούργησε κοινοπραξία με την κινεζική startup εταιρεία…

20 Stunden ago